seznam forumov / Slovenija / Polhograjsko hribovje in Ljubljana / Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)
 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)
tinky
11.1.2013
Danes popoldne sem šel za spremembo še na polhograjski konec pogledat. Na Sv. Lovrencu sem bil prvič, pa mi je pot nanj precej lepša kot na meni bližnjo Šmarno goro.
Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) nad domom čebelarjev1 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)2 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)3 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) proti Tošču in Grmadi4 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)5 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)6 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)7 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)8 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) len da se tudi premaknil ni9
pantani1
28.1.2013
Včerajšni skok na Polhograjsko goro je bila prava odločitev!!! velik nasmeh Na poti gor nobene gneče,ubistvu nismo srečali nikogar ;,pot je rahlo poledenela na določenih mestih,vendar se da tudi brez derez sestopiti!!! Bil je lep zimski dan!!! cool
Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Moj zvesti spremljevalec1 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Kmetija odprtih vrat2 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Pogled proti grebenu Košute3 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Tik pod vrhom4 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Pogled proti Polhovemu Gradcu5 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)6
tinky
17.3.2013
Ker zadnjič nisem imel dovolj časa, sem se danes še enkrat odpravil na Lovrenca da si ga podrobneje ogledam. Pot je vseskozi kopna in suha, le na sedlu pri kmetiji je še sneg.Pri povratku pa še ogled grajskega dvorca.
Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)1 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)2 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) mačkov graben3 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)4 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)5 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Polhov gradec6 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) vzletišče za zmajarje in padalce7 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Srečko mu je ime8 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) malo za bolj zagnane9 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)10 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)11 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)12 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)13 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)14 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) kmetija odprtih vrat15 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) grajski dvorec16 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) tukaj je pa Jaka doma17 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)18 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)19 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)20 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)21 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)22 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) tm gor sva bla 23 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Jaka, zgoraj.24
otiv
3.10.2013
Dobro smo se poslovili od poletja,pa bi danes skoraj prijalo malo gretja,še posebno na vrhu,kjer je pihal veter za povrhu.Sonce je občasno posijalo, a zadremati se ni dalo.Razgledi bolj slabi,da komaj se je videlo proti Grmadi.nasmeh
Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Na Gori cerkvica stoji1 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Jesenski utrip2 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Kmalu jih bo zeblo3 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Proti vrhu4 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Nič kaj prijazno vreme5 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Nekdo se je zaljubil6 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Škoda,da ni zaklada notri7 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Grmada8 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Blagajev park9 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Ob poti10 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Breza,ki je že preživela jesenski čas11 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Polhov Gradec z Gore12 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Labodji pozdrav13 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Pobožna želja mnogih,da bi teklo pivo14 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Ob fontani15
miri
3.10.2013
Te je kaj zeblo v prste,ko si nabiral kamenčke?nasmeh
otiv
Naju je že nekdo prehitelvelik nasmeh
18.8.2014
Popoldne na Polhograjsko goro, vse v najboljšem stanju glede označb, je pa najbolje it gor, kadar je suho, tako vsaj ne drsi. In kdor se bo ozru proti zahodu bo videl v ozadju hribov tudi našo veliko kmetijo.
Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)1 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)2
JasminaZaOvinkom
31.5.2015
Lep izlet, ki je že po poti, a predvsem na vrhu nagrajen z raznolikimi rožami, ki jih je v izobilju. Pravi raj za botanike. Toplo priporočam.

Več slik na povezavi:

Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Razgled 1 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Mešanica čudovitih cvetov 2 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Vrh 3
15.9.2015
Nekaj sobotnih slik z izleta na Polhograjsko goro.
Lp, Tadej
Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Čebelarski dom1 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Ob poti2 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Utrinek3 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Utrinek4 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Cerkev sv. Lovrenca5 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Razgled z vrha6 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Razgled z vrha7 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Del Polhovega Gradca8 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Grajski park9
alyas
16.9.2015
ker ne poznam, obstaja za gor kaka gozdna pot ali cesta,... se pride gor tudi s kolesom ?... poznavalcem se oproščam, a bolje prej vprašati kot nekaj neumno poskusiti!
Dokaj strma cesta vodi skoraj do vrha, vendar je zaradi zasebnega zemljišča po njej prepovedano kolesariti.

19.3.2017
Kar dolgo ni že nihče nič napisal o tej lepi polhograjski gori, pa nisem imela občutka, da sameva, prav nasprotno, dočakala je po mnogih letih tudi moj drugi obisk. Danes na Polhograjsko Goro ponovno po krožni poti in sicer vzpon na vrh od graščine po klasični poti, povratek pa po zahodnem, zakraselem grebenu v smeri Praproč in nazaj v Polhov Gradec. V tem času vabijo polhograjske poti z lepim spomladanskim cvetjem in vresjem v svoji polni vijoličasti barvi.

Nazaj pa po prav lepi cesti preko Črnega vrha in nato spust na Visoko. Tako, da tudi z vožnja po krožni potinasmeh,
Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) pričetek kar pri graščini1 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)2 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) me je lepo gledal3 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) tudi ob poti4 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)5 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) na vrhu, vreme se je kisalo6 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) Sv.Lovrenc7 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) na grebenski poti8 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)9 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)10 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) zaprta pot za kolesarje11 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc)12 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) nad cesto proti Črnemu vrhu13 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) cerkev na Bukovem vrhu14 Polhograjska Gora (Sveti Lovrenc) tudi tale mi je bil všeč15