Mrzla gora iz Matkovega kota
|
Horjanc15. 06. 2009 14:49:57 |
Se strinjam, da ne bomo ugotovili, kje natančno sva bila. V prvem strmem žlebu, kmalu za škafom je dejansko bil izpuljen klin, a to mesto nama ni predstavljalo težav. Pravzaprav bi vrh bil itak samo dodatek, ker prvotni cilj je bil samo škaf. Ker pa se nama je ravno zljubilo pogledat malo naprej, sva se pa še pokukala malo navzgor, in naju to, da sva se morala obrnit sploh ni motilo, ker sva že pred leti šla enkrat na Mrzlo goro s Matkovga kota.
|
|
|
|
geppo15. 06. 2009 15:02:11 |
No, to sem hotel vedeti. Pričakoval sem, da tega klina ne bo noben fiksiral nazaj. Torej te poti nobeden ne vzdržuje več.Spomnim se ga, ko je sin obvisel na zajli, ko sva se spuščala! Bosta pa drugič zmogla to pot - počakajta naj se še malo stopi sneg in ne bo tako hudo poiskati smer vzpona! Lp
|
|
|
|
bizmbazm14. 07. 2009 02:10:16 |
Je kdo zadnje čase šel na Mrzlo goro? Me zanima, kako je s snegom in markacijami. V četrtek bi rad odpeketal v savinjske alpe. Lp
|
|
|
|
pohodnik3825. 09. 2011 20:21:19 |
Vprašal bi če so markacije tudi na vzhodni poti obnovljene,ker sem zadnjič bil iz smeri Okrešlja gor in je na vrhu označeno v smeri sestopa,če pa je v celoti?
|
|
|
|
garmont26. 09. 2011 06:44:06 |
Markacije so obnovljene nekje od višine Škafa naprej ( PD Matica Celje ). Do Škafa so stare markacije. Del poti po gozdu je odnesel plaz, na tem delu nadaljuješ kar naravnost preko plazovine. Lp
|
|
|
|
lynx15. 07. 2014 21:31:25 |
Je bil kdo zadnji teden v teh kotih? Me že srbijo pete za krožno Krničko, samo vem, da se v Latvici dolgo ohrani sneg.
|
|
|
|
tomo_kugy28. 07. 2014 11:24:31 |
Če bo kdo hodil te dni, mu bo informacija prav prišla. V soboto smo trojica opravili vzpon iz Matkovega kota in sestop v Logarsko dolino. Moram povedati, da sem tu hodil prvič, iz Logarske sem bil že večkrat, vedno sestopil v Logarsko. Do škafa in takoj desno od škafa je potrebno prečiti tri zelo neugodna snežišča, tako da vsekakor priporočam cepin in dereze. Zadeva je v nasprotnem primeru sila neprijetna. Nad snežiščem pri škafu se ne srečamo več s snegom, ampak, kot je že zgoraj napisano, s sila zračno in krušljivo steno. Previdnost je predpogoj. Razgledov v soboto ni bilo nobenih, sestop v Logarsko brez posebnosti. Ne pomnim toliko snega v hrbih tako pozno junija. Bi pa omenil še zelo slabe oznake za škaf, ko enkrat zavijemo z glavne ceste proti Pavličevem sedlu. Edina oznaka je na križišču proti kotu, potem pa nobene oznake več do rampe. Ker pa do rampe ne pelje zgolj ena očitna pot oz. cesta, smo se v zgodnjem jutru zelo lovili, kod naj gremo. Markacije so bolj izjema kot pravilo, pa še tiste zelo zbledele. Nad škafom je markiranost BP, razen da je potrebno pri prečenju snežišč biti pozoren na to, kje se pot nadaljuje. V glavnem, adrenalinsko. Lep planinski pozdrav, Tomaž
(+4) | | |
|
|
|
|
otiv28. 07. 2014 12:04:08 |
Lepo prečenje, kaj ne Tomo. Za sneg si pa verjetno mislil na julij, no pa tudi avgust bo kmalu in sneg bo verjetno še tam. Srečno!
(+2) | | |
|
|
|
|
tomo_kugy28. 07. 2014 15:33:59 |
@otiv Ja, na julij sem mislil. Me je, kot kaže, vse skupaj zelo neprijetno presenetilo, da sem še mesece zamenjal , še posebej, ker nisem nikjer našel aktualnih informacij o stanju na poti, le to, da je v začetku julija nekdo napisal, da je bilo že do škafa praktično nemogoče dostopiti brez popolne zimske opreme.
|
|
|
|
dprapr28. 07. 2014 18:32:07 |
Še vedno sem mnenja, da je ta pot najlepša v spomladanskem snegu. Vsi skoki so lepo zaliti, tudi strmi, skrotasti prehodi,... Tudi sneg ni tako trd, kot je verjetno sedaj...
(+1) | | |
|
|
|
|
lepenatka28. 07. 2014 19:16:54 |
Tomo, na Logarsko stran je pot verjetno povsem kopna!?
|
|
|
|
otiv28. 07. 2014 19:41:49 |
Drago, se popolnoma strinjam s teboj.
|
|
|
|
garmont28. 07. 2014 23:05:53 |
Proti Okrešlju je kopno že mesec dni.
|
|
|
|
zokipoki19. 06. 2020 14:25:17 |
Na poti je še nekaj snega, ki navajenemu hoje po snegu ne predstavlja težav, previdnost ni odveč, greben je v celoti kopen.. Lp
|
|
|
|
MartinK27. 07. 2020 11:33:11 |
Bili gor včeraj 26.7. iz Matkovega kota - pot je kopna vseskozi, matkovga škafa skoraj ni več, drugače pa lepo vzdrževane jeklenice in klini. Navzdol do Okrešlja prav tako bp. Ljudi iz Matkovega kota malo, malo več iz Okrešlja, a še vedno manj kot 20 ljudi vse skupaj. Lp, M
(+2) | | |
|
|
|
|
BananaBronson13. 09. 2021 12:11:39 |
V soboto sva naredila polmaratonski krog na Mrzli gori: skozi Matkov kot gor, čez Okrešelj dol (in peš skozi Logarsko nazaj do avta). Obe poti sta normalno prehodni, pod Matkovim škafom je zoprn, a izvedljiv prehod v grapo. Bolj doživljajski zapis pa lahko preberete na blogu.
(+2) | | |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.