|
ppegan26. 11. 2020 11:21:45 |
Ampak Sv. Lovrenc ni več v kranjski občini, je že preddvorska, samo v vednost, ker ste poudarili, da ne kršimo občinskih meja. Če ste iz MOK, potem ste z obiskom Lovrenca kršili občinske meje
(+2) | | |
|
|
|
|
uros f27. 11. 2020 09:10:15 |
Pa ne bo držalo. Pred sabo imam specialko občine Kranj. Polovica Sv. Lovrenca je v kranjski, polovica pa v preddvorski občini. In ker je dostopil iz vasi Povlje, ni bilo kršenja. Sploh pa so omejitve zato, da se ......
(+3) | | |
|
|
|
|
ppegan27. 11. 2020 10:28:17 |
Ja, saj ravno zato, ker je prišel iz Povelj in šel mimo Srečotovih mlinčkov, je kršil. Če pogledava slike, je šel mimo Srečotovih mlinčkov, nato pa od zadaj na Lovrenca in tu je bil zih v prekršku. Mesto, kjer je bila posneta 12. slika, je del preddvorske občine, prav tako slike od 8 do 11 (za 13. pa ne dam roko v ogenj, da je še). Tudi če poguglaš Sv. Lovrenc, dobiš iz Wikipedie tole: "Sv. Lovrenc nad Bašljem je cerkvica in priljubljena izletniška točka nad krajem Bašelj v občini Preddvor." Tako cerkvica kot koča malo nižje sta v preddvorski občini. Teren preveč dobro poznam, da ne bi imela prav Pa da ne bo pomote, mene ne moti, da je kršil občinske meje, ampak ker je Velkavrh prepričan, da jih ni kršil, in ker je poudaril, da ni bilo kršenja občinskih meja. Pa jih je. Da bo vedel za drugič
1
(+2) | | |
|
|
|
|
Bandzo27. 11. 2020 12:52:36 |
Upam, da bomo v bodočnosti vsi obiskovalci gora tako veliko uporabljali, predvsem pa znali pravilno uporabljati zemljevide, kot jih v času iskanja in določanja občinskih mej. LP, Ben
(+8) | | |
|
|
|
|
ppegan27. 11. 2020 13:42:44 |
Ben, jst jih znam uporabljat že sedaj oz. že kar nekaj let, ko intenzivneje hodim v hribe, saj se do sedaj še nisem izgubila, pa veliko tudi po brezpotjih hodim Tu niti ne gre za poznavanje zemljevidov, ampak samega terena, saj preddvorske hribe zelo dobro poznam, sem jih prehodila podolgem in počez, zato tudi vem, kateri hribi in vrhovi so preddvorski
(+3) | | |
|
|
|
|
uros f27. 11. 2020 15:12:12 |
Pa poglejmo kaj kaže Turistična karta mestne občine Kranj ( 1 : 30000): slika 8 posneta v kranjski občini, slike 9, 10 in 11 so posnete na meji, slike 12,13,in 14 pa v preddvorski občini. Meja poteka očitno po grebenu, sam vrh (?) in cerkvica pa sta nekaj metrov na preddvorski strani. Koča je na meji. Potok Milka pa je itak v celoti v kranjski občini. Absolutno podpiram take *hude* prekrške, sicer pa nisem doma niti iz prve, niti iz druge občine. Skrajni čas bi že bil, da ukinejo prepoved prehajanja občinskih meja...če že mora biti kaj, potem so regije bolj smiselne kot občine. Moja občina ima recimo 1 km od vzhoda do zahoda in 4 km od juga na sever...seveda nima niti enega hribčka. Pa lep planinski pozdrav vsem ne glede na občine.
(+6) | | |
|
|
|
|
ppegan27. 11. 2020 16:43:44 |
Uroš, žal se ne strinjam s tabo, slike 8, 9, 10 in 11 so v preddvorski občini, saj se vse nahajajo desno od vrha oz. cerkve, če pogledava moj zemljevid, torej so v celoti v občini Preddvor, za kar dam roko v ogenj. Glede ostalih se strinjam s tabo, pa tudi jaz si želim, da čim prej ukinejo omejitev prehajanja med občinam. Baje, da Gorenjski dobro kaže, če bodo začeli z odpiranjem po regijah
(+3) | | |
|
|
|
|
tango27. 11. 2020 18:49:16 |
Pa še malo na temo meja. Itak je pot v tem času nenormalno oblegana, tako da se težko srečaš po predpisih, ampak slika 8 je posneta nad mlinčki, na pobočju, ki se spušča proti Babnemu vrtu in zanesljivo levo od vrha ter v celoti v kranjski občini
(+2) | | |
|
|
|
|
velkavrh28. 11. 2020 09:14:15 |
Hvala za pojasnila! Bil sem v zmoti.Kam pa je šla vsa ta množica-tam na parkirišču v Povljah sem naštel okrog trideset avtomobilov in tudi višje so bili,pa lahko samo domnevamo. Pri cerkvici pa je bilo samo kakih deset ljudi. Kam je ta množica ljudi šla naprej, se pa lahko samo vprašamo. Jaz grem ob običajnih časih od tu na Storžič,na Kališče , na Polani, na Tolsti vrh in proti Kriški planini, pa tudi do Jakoba sem šel prek vseh vrhov Zaplate.
(+3) | | |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.