Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste letos bili na Velikem Snežniku (1796 m)?
Glasuj

Brana

Natisni
Gost14. 10. 2007 19:30:54
Za ve ki se vc teh dneh odpravljate na Brano s Kamniškega sedla naj povem da je pot tik pod vrhom preohodna le s zimsko opremo, cepin dereze. Napihan pomrznjen sneg v žlebu. Drugače je pot kopna

lep hriboski pozdrav Matic
všeč
Gost17. 10. 2007 13:14:52
Naj se ti kar takoj zahvalim, Matic, za tole nadvse dragoceno informacijo. mežikanje

Danes sem jo obiskal, ponovno, vso ožarjeno in toplo v soncu, menda poslednjič to sezono 'v kopnem' ...

Doma me je trgalo - vzeti le cepin ali tudi dereze ... no, brez slednjih bi kar izzivalno nosil glavo naprodaj pod strešno uravnavo!

Razmere; pot je povsem kopna do prečnice v tisti 'kamin', nad katerim je le še nekaj korakov do roba. A ježeš, prečnica nosi sicer lepe stopinje, vgreznjene na pol globoko v snegu, vse skupaj pa je kot kamen pomrznjeno! Le s cepinom ... pa v sestopu ... zavijanje z očmi

Nekaj 'odvečne' teže v nahrbtniku kdaj pretehta ločnico na Raj. nasmeh

Menda pa tako prihaja spet sneg ...
všeč
panda24. 06. 2008 13:42:08
Pod Brano ((gledano iz Kamniškega sedal) je še snežišče v dolžino cca 35 m. Prehod snežišča je smrtno nevaren, priporoča se uporaba cepina (v nedeljo se je zgodila nesreča z zdrsom s smrtnim izidom). Pod vstopom v plezalno pot iz Okrešlja na K.sedlo je še nekaj snega, vendar ne predstavlja večje ovire.nasmeh
všeč
panda1. 07. 2008 11:10:54
V nedeljo bil na Brani. Pod Brano je snežišče mehko in se ga da z obilno mero previdnosti prečiti. Tudi pred vstopom z Okrešlja v plezalno pot na Kamniško sedlo je "tečno" snežišče (bolj kot zgoraj), ki pa je bolj strmo in je nevarnost zdrsa. Pazljivo in počasi, pa gre.nasmeh
všeč
morris7. 07. 2008 11:10:10
6.7.2008 je pot na brano s Kamniškega sedla normalno prehodna.Sneg se je stopil.Še vedno pa je zelo nevarno nadaljevanje poti proti Turski gori čez Kotliče.Tik nad Kotliči(v S steni Brane) je še vedno zelo strmo kratko snežišče.Nekateri ga obidejo po zgornjem robu, kar pa ni nič kaj manj nevarno.Ker je sneg dokaj mehak tudi dereza ne zagrabi dobro.Priporočam kopanje globokih stopov(cepin) in najvišjo mero previdnosti!!!V primeru zdrsa časa za ustavljanje tako rekoč tu ni!Iztek pa gre naravnost v prepad!!!mežikanje
všeč
Tadej19. 07. 2008 17:37:58
Nekaj današnjih utrinkov s poti na Brano.
Pot sva začela v Logarski dolini in se nato čez Okrešelj in Kamniško sedlo povzpela na vrh. Vreme v glavnem sončno in rahlo vetrovno. LP Esther in Tadej
Jutranji pogled na Brano.1
Rinke z Okrešlja.2
Pot Okrešelj - Kamniško sedlo.3
Na vrhu Brane.4
Pogled na Planjavo.5
Kamniško sedlo.6
všeč
benjamin728. 07. 2008 20:46:39
Ali morda kdo ve, če je na Brano možno priti direktno z Jermance? Je morda že kdo hodil, morda obstaja celo kakšna stezica? Hvala.
všeč
Volk30. 07. 2008 22:14:01
Ja, Benjamin, seveda se da priti. Opis pristopa najdeš v Stritarjevem vodniku.
Sam sem šel k Brani na obisk po tej strani do sedaj le enkrat, pa še to že dolgo nazaj (še pred zadnjim požarom, ki se je razvnel ravno na tem pobočju). Sicer pa, okvirno ...
Gre za brezpotje. Nad Jermanco pohodiš lovsko stezico, ki preči pobočja Brane od Lepega Kamna proti Studencu, se po težko ulovljivi stezici nad slednjo povzpneš do lovskega štanta ... Od tam pa do pod Kaptana te na posameznih mestih čakajo kar zgledno strme brezpotne trave! Za Butaro po lepi poklini prečiš v graben, potem gor, na 'sedelce' nad Bosovo grapo ...
Do vrha te z njega čaka sijajen, razgleden sprehod ...
Kot pravim, ne vem, kakšno je stanje terena po zadnjem požaru (pod Kaptanom zelo strmo rušje). Vsekakor dobro preberi opis v vodniku. mežikanje
všeč
kopron31. 07. 2008 11:09:15
Ja orientacijsko je zelo zahtevno, ker si hitro v kakšni težki plezariji. Jaz sem bil dvakrat gori pred preje omenjenim požarom, in mislim da je to bila ena najlepših steza v kamniških. potem sem pa še enkrat po požaru šel gori je pa bilo zelo nevarno ker se nimaš kam prijeti(ruševje pogoreno,podrast pogorena do kamenja).Od Jermance do vrha Brane 4 ure.Ko sem šel prvič z prijatlom alpinistom čez sva se mal zaplezala, dobro da sva mela 30m vrvi s seboj.
všeč
branči3. 08. 2008 18:58:38
v soboto sva po dolgem času ponovno odšla v naše gore. Avto sva pustila na Jermanci, ter se napotila proti Kamniškem sedlu. Kljub temu, da sva štartala v ugodnjih jutranjih urah je bilo zelo soparno. Rerzultat tega so bile težke noge in počasna hoja. Na kamniškem sedlu sva malo počila in se napotila proti cilju" Brani". Malo pod vrhom najo je ztajela gasta megla, v daljavi pa sva slišala grozeče grmenje. Na vrhu sva se vpisala v knjigo, naredila dve fotki in se napotila nazaj. Megla je bila vedno gostejša, grmenje pa vedno bližje. Prav tako so naju nekje v bližini zadnjih varoval zadele prve kaple dežja. To nama je pospešilo korak. Malo pred odcepom ki vodi proti Okrešlju naju je zadela huda nevihta. Močan mrzel dež s hudim vetrom, nama je v trenutku zmočil vsa oblačila, prav tako tudi tista, ki sem jih imel v nahrbtniku ( dobro da sva vsaj enega pustila v koči na KS ). K sreči zaradi megle nisva videla strel, ki so švigale nad nama, sva pa poslušala grozno grmenje ( to je bila prva in upava tudi zadnja nevihta, ki sva jo doživela v gorah ). Popolnoma premočena sva prišla v kočo, katera je bila polna mokrih obiskovalcev gora, kjer sva se preoblekla v suha oblačila. Pohvalil bi oskrbnika koče, ki je zakuril peč in omogočil tistim, ki so v koči ostali, da so posušili mokra oblačila, gojzarje in nahrbtnike. Še istega dne, v popoldanskih urah, ko se je megla nekoliko razkadila sva se napotila nazaj v smeri Jermance do avtomobila.
všeč
geppo3. 08. 2008 20:34:11
Vedno sabo PVC vrečo v kateri so oblačila. Vsaj jaz imam tako, da zaščitim fotoaparat, rezervna oblačila. Ta, trenutek sem sem že bil na Okrešlju ( 15 minut pred nevihto ).
Zanimivo - so pa nekateri še ta čas pred nevihto razmišljali, da bi se podali proti sedlu.
Lp
Takole je pa izgledalo iz Okrešlja  2.8.08 ob 11:45uri1
všeč
jprim3. 08. 2008 20:39:27
Se strinjam. Vreme je letos zelo neugodno za planinarjenje, in če nas že vleče v gore, si izberimo turo, ki je krajša, da se še pravi čas vrnemo iz vrhov. In včasih je treba tudi spremeniti cilj, ki smo ga izbrali zjutraj, v petek namesto Skute je bila samo Mala Rinka, čez Žmavčarje, in ko sva z možem prispela v dolino, se je vlilo in pošteno grmelo.
In srečno v gorah.
všeč
kopron3. 08. 2008 21:15:38
Pri nakupu nahrbtnika je pametno kupiti zraven tudi protidežno pokrivalo zanj.
všeč
IvoŠ3. 08. 2008 21:52:42
Včeraj sem se odpravil z Okrešlja na Savinjsko in Jezersko sedlo,pa mi je že pod bivakom na Mrzlem dolu postalo jasno,da bo morala biti tura krajša.V načrtu sem imel še spust na Ledine,pa sem si na Savinjskem sedlu premislil in se vrnil!Vse je bilo tiho in mirno,preko Turske gore in Rink so se vlekle čedalje temnejše megle.
Ni druge sem si rekel,čimprej dol!
10 minut po vrnitvi na Frišaufa,se je razbesnela nevihta.
Prijazna postojanka je bila skoraj premajhna za vse,ki so se zatekli pred močnim dežjem in strelami!
Nevihte v gorah so nepredvidljive in če le nekoliko poznaš okoliščine pred njimi,se lahko vrneš na varno!
Opazovati je pač treba,kaj se okoli tebe dogaja!
nasmeh
1
2
3
4
všeč
klavdipo3. 08. 2008 23:10:52
Ne vem, zakaj obstaja modelska vremenska napoved?zmeden? V soboto je bila napovedana 60% možnost neviht že sredi dneva, pa so ljudje rinli gor v visokogorje!
Jaz sem raje cel dan uživala na Konjiški gorizavijanje z očmi. Ko bo pa vremenska bolj stabilna, pa na juriš v visokogorje!mežikanje
všeč
aljazek3. 08. 2008 23:59:23
Jaz pa sem šel na Križ iz Logarske doline, od tam čez Štajersko ter Malo Rinko, pa po Turskem dol, pa sem vseeno zbežal dežju velik nasmeh
No, na Okrešlju me je dobil. Je bilo pa zanimivo zjutraj, ko je bilo čisto jasno nebo pri Okrešlju še, pri odcepu poti za Turski žleb ter Savinjsko sedlo, so se pa kar naenkrat prikazali temnejši oblaki...
všeč
branči4. 08. 2008 08:41:27
Ja solido, geppo in kopron imate popolnoma prav glede opremljenosti. Čeprav imam oblačila in vse ostalo v nahrbtniku vedno v PVC vrečkah, to pot ni bilo tako in kazen je hitro sledila. Res pa je, da sem bil nekoliko površen in še nisem kupil protidežnega pokrivala za nahrbtnik. Nevihto pa sva pričakovala nekoliko kasneje in ne ob tem času, ko naju je dohitela. Kaj naj še rečem; vsaka šola nekaj stane, ta se je k sreči drobro končala iz nje pa sem se veliko naučil.
všeč
Primož764. 08. 2008 08:42:49
Sam sem v soboto ob 6:20 štartal pri slapu. Cilj je bila Mrzla gora. Zjutraj je bilo res še super vreme. Nazaj pri slapu sem bil okoli 11:00. Ravni malo pred tem, ko so se začele nevihte. Sem se pa tudi sam čudil, ko sem se vračal z Okrešlja trumam ljudi, ki so še vedno hiteli navzgor navkljub vse bolj grozečim črnim oblakom.
všeč
morris9. 08. 2008 09:17:27
Ja res neverjetno v kakšnih razmerah se nekateri podajajo na poteek! Ni pomembno samo kaj in kako imamo v nahrbtniku! Priprave se morajo začeti doma, najbolje kakšen dan pred odhodom. Obvezen je temeljit pregled vremenske slike, ki je dandanes lahko dostopna na spletu, TV-ju, radiju,...Včasih je napovedano zelo lepo vreme pa se vseeno zgodi da nas ˝napere˝tam gori! Priporočam, da je poleg osnovne krame v nahrbtniku VEDNO poktivalo za dež, rezervna suha oblačila, vetrovka, reševalna folija(cca 2 evra),dobro je imeti tudi palerino ali dežnik(tega seveda uporabljamo ko smo že nižje in ne na grebenih,vrhovih,...).Če bomo imeli s sabo dve suhi pvc vrečki, si lahko pomagamo tudi pri premočenih gojzarjih(to je le zasilna rešitev problema!!!):Obuvalo ter premočene nogavice sezujemo. Obujemo suhe nogavice, čez njih potegnemo vrečki in obujemo premočene gojzarje ali drugo obutev.Tako nam bo pvc material začasno preprečil premočene nogavice. Naj ponovim da je to le rešitev v sili in je začasna, saj noga ne bo dihala in se bo potila bolj, kot prej!
Sam zadnje čase uporabljam tudi nepremočljive vrečke(waterproof bag), ki jih dobimo v bolje založenih trgovinah za alpinizem,...Dobimo jih v več velikostih in zagotovo ohtanjajo vsebino suho. Notri imam vedno dve pvc vrečki, vžigalnik(vžigalice), robčke, baterijo, v sili pa tudi tobak s papirčkinasmeh, denar z dokumenti in gsm aparat, ki je lahko ključnega pomena za preživetje. Zavedati se moramo da je včasih bolje najti varen prostor na gori in celo prenočiti, kot pa v nevihti sestopati(zdrs, strela,...). Na brezpotjih je lahko zelo nevarna megla!!!Tudi tu je bolje počakati na izboljšanje razmer, kot da se zgubimo in tavamo brezciljno, mogoče nehote celo v smrt. Nekateri pravijo da takšne črne scenarije ni dobro premlevati!? Sam menim da moramo vedno predvideti kaj gre lahko na določeni poti tudi narobe in se prej opremiti in pripraviti na najslabše razmere in scenarije. Takšna priprava na turo je lahko ključnega pomena za uspešen zaključek poti. Ne pustimo se debatam, ki govorijo: tako mu je bilo pač namenjeno, takšna je usoda,...zmeden Svoje življenje imamo v svojih rokah in ga sami kontroliramo!!!Ne pustimo da nam ga nepremišljenost in nepripravljenost vzame!!! Pa SREČNO in VARNO pot vsen popotnikom!
všeč
Benjamin11. 08. 2008 11:21:38
Ja, v soboto sem šel po lovski proti Bosovi grapi in po njej potem na vrh Brane. Pot je izredno slikovita, še posebej južni greben od vrha grape proti vrhu. Izredno, da o presenečenju pri vračanju preko Kamniškega sedla niti ne govorim. Srečal sem namreč muflona, ki se ga doslej prvič videl (v naravi), pa hodim že kakšnih 20 let po naših vršacih. Vsekakor lepa krožna turca.
všeč
Benjamin11. 08. 2008 11:44:28
Hvala Volku in Kopronu za informacije. Lovsko pot sem s pridom uporabil, pa še bolj zanimiva je od markirane na KS.
všeč
Stran:123...495051
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki