Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Srednji peči (1920 m)?
Glasuj

Cene v kočah?!

Natisni
Vedrana6. 07. 2014 01:46:04
Dragi planinci!
Molim vas za jedno pojašnjenje. Ovo je cenik doma v Logarskoj dolini koji su na upit dobili moji prijatelji:
CENIK NOČITEV
CENA PO OSEBI NA DAN
BIVANJE ZA ENO NOČ
Nočitev 18,00 €
Nočitev z zajtrkom 23,00 €
Polpension 29,00 €
Pension 35,00 €
BIVANJE ZA DVE in VEČ NOČI
Nočitev (več noči) 15,00 €
Nočitev z zajtrkom 20,00 €
Polpension 26,00 €
Pension 32,00 €
Popusti:
Gostom s potrjeno planinsko izkaznico nudimo popust v skupni sobi.
Nočitev (s popustom) 12,60 €

Na spletnoj strani PZS su navedene sljedeće cene:

http://www.pzs.si/vsebina.php?pid=17

Obstaja neka razlaga zakaj je Dom v Logarskoj dolini tako zelo drag? Popust za člani skoro ni ne obstaja..? Da li se koče morajo držati sprejetih cena? Ovo nije jedini primer, Erjavčeva koča na Vršiću, itd...
Nadam se da ste me razumeli, hvala in pozdrav iz Hrvaške! nasmeh
všeč
sara..6. 07. 2014 06:30:18
To so običajne cene za planinske koče. Je pa letos novost,da popust na člansko izkaznico v sobah ni več 50% apmak 30%. Na skupnih ležiščih pa ostaja 50% popust. Več pa je na spodnji povezavi:
http://www.pzs.si/vsebina.php?pid=17

lp in srečno v gorah
všeč
viharnik6. 07. 2014 07:58:57
V Otztalskih Alpah so na primer na Ramolhaus 3006m pod Ramolkoglom 3549m cene nočitev in penziona povsem podobne kot pri nas.Tako tam soba s posteljo z izkaznico pride 18eur, brez 28eur, skupna ležišča 12eur, brez 22 eur, polpenzion 31eur.Vedeti pa je treba, da imajo tam plače najmanj x 4 višje, kot pri nas.
Cenik se nahaja na spletni strani, spodaj.
http://www.edelweiss-gurgl.com/sommerurlaub/wandern-und-bergsteigen/ramolhaus
všeč
Alesko19716. 07. 2014 09:02:13
Ko se plačajo davki, delo, dostava, material, pranje, vzdrževanje... od zgoraj naštetih zneskov ne ostane NIČ. Če pa kdo misli, da bo lahko julija ali pa avgusta v gorah žrl, pil in spal za 10 Eur na dan, pa naj se vpraša koliko ga to stane doma.
(+1)všeč
sirt16. 07. 2014 09:13:09
Vedrana;če bi bila pismena,bi videla,da je cena 18€ nočitev skladna s cenikom PZS.
Je pa višek nesramnosti,da se Hrvatje(Hrvaška z naskokom najdražja daleč naokoli) pritožujejo nad cenami v Sloveniji.
Viharnik-brez 18€ pri nas in 28€ AUT pa ni tako podobno!
všeč
viharnik6. 07. 2014 09:26:05
Sirt, malo si zgrešil.Pri nas je nočitev s popustom na skupnih ležiščih 12,6 eur ( tistih 18 eur je potemtakem mišljeno za spanje v SOBI s popustom).
V Otztalu na 3006m pa je s popustom 12 eur na skupnih ležiščih, za sobo s pl. izkaznico pa 18 eur, polpenzion je tam za 2 eur dražji, to je pa tudi vse.Če bi pri nas obstajala kakšna koča na 3000m, bi bile cene še doppelt višjezadrega
všeč
sirt16. 07. 2014 09:39:25
Soba 1-4 nečlani 18€(cenik PZS)
všeč
viharnik6. 07. 2014 09:56:14
Sigurno je, da so druge alpske države za nas z neveljavno reciprociteto uslug gorskih koč, dražje.Vam pa garatiram, da se v Avstriji držijo kvalitetne ponudbe in nikjer ne barantajo s cenami.Tako se v Soldnu lahko dobi v odlični urejeni hiši spanje s samopostrežnim zajtrkom, lastnim tušem ter balkonom za borih 25eur in to v mondenem kraju, ne ala Kranjska gora.
http://www.hausmontjola.com/
všeč
Alesko19716. 07. 2014 10:23:16
Pojdi v ta isti Sölden Januarja - cena bo x5.
Čisto odvisno od sezone.
všeč
Vedrana6. 07. 2014 11:13:41
Hvala svima na odgovorima!

primoza, sara - vse jasno kaj ste napisali, ampak jaz se sprašujem ker po ceniku na PZS skupna ležišća z popustom bi npr. morala biti 5 EUR (v Logar je s popustom 12,60), v sobi 1-4 9 EUR (v L. je 18EUR, popusta sploh ni)itd..
Alesko,viharnik - da so cene enake v ceniku PZS i v domu ne bi videla problem. V Austriji niso jedne cene na spletnoj strani a druge v domu - ko prideš znaš koliko boš platil. Ovde ne vidim namenu cenika na PZS strani če niso takšne cene in ne vem kakšna me cena čeka v domu.
sirt1 - Ne smem vprašati ničesar v zvezi s cenami ker je Hrvaška dražja? Ne vidim logike v tvom razmišljanju.
In ne vidim razloga za vređanje, možda sem nepismena jer ne vem slovenski ali se trudim.
A cenik dobro vidim za razliko od tebe. Vide ga i u PZS-u pa su mom prijatelju vezano za naše vprašanje poslali odgovor:
"Planinske koče se morajo držati sprejetih cen prenočevanja, ki jih sprejme Upravni odbor PZS. Seveda se v posameznih primerih zgodi da temu ni tako. Mi smo obe planinski koči na osnovi vašega pisma opozorili, da naj uskladijo cene prenočevanj s sprejetimi cenami."

Ni stvar ni u cenama nego da nekog reda mora biti bilo v Hrvaškoj ili Sloveniji in da veste koliko boste plaćali.

Pozdrav svima v vašoj lepoj deželi!
(+6)všeč
viharnik6. 07. 2014 11:30:28
Se strinjam Vedrana s sprejetimi PZS pravili glede enakih cen na terenu.
V Ventu sem prenočitev plačal 25 eur, dal zjutraj 40eur na mizo, vzel svojo zavito pripavljeno malico, ker so vsi še spali, nakar mi lastnik ob vrnitvi takoj predoči moj račun in prav tako denar, ki sem ga priložil, povrnil razliko ter se mi zahvalil.Kako je povsod pri nas pa ne vem, ker pozimi obiščem samo destinacije, kjer je kvaliteta in se držijo reda npr. Komna.
všeč
Vedrana6. 07. 2014 14:42:16
Hvala viharnik in primoza. Prema sporazumu člani PZ Hrvaške imajo pravico na članske cene prenočevanja v sobah in na skupnih ležiščih, to ni upitno, a v Logarskoj dolini će i član PZS plaćat 12,60eur namesto 5eur. Sirt1 šteje da je moje vprašanje višek nesramnosti a ne šteje da je višek nesramnosti zaračunati bar 100% več. Ahh čudni so ljudje..
(+1)všeč
geppo6. 07. 2014 15:01:20
Laično bom nekaj pripomnil na to temo
Zdi se mi, da je Dom planincev v Logarski ( PD Matica Celje )objekt namenjen za katero drugo skupino obiskovalcev, ko pa nam obiskovalcem gora. Resni obiskovalci gora prenočijo na Klemenčevi jami, na Okrešlju ali pa kje višje...
Mi tudi na misel ne pade, da bi šel sploh blizu pogledati, čeprav sem parkiral že v neposredni bližini.
Vedrana, je pa to vprašanje za PD - Matica Celje oziroma najemnika, ki si lahko privošči takšno nesorazmerje v ceni.
lp
(+1)všeč
Vedrana6. 07. 2014 15:29:33
geppo, Dom v Log. je koča 2. kategorije (http://www.pzs.si/koce.php?pid=92) a tu su cene koča po kategorijami:
http://www.pzs.si/vsebina.php?pid=17

Dom v Log. je samo jedan od primera gde se ne poštuje pravilnik i PZS ih je zdaj opozoril (vidi gore post).

Na Klemenčevi Jami i na Okrešlju so koče 1. kategorije in bi morale biti dražje od Logarske.
(+1)všeč
viharnik6. 07. 2014 16:19:15
Vedrana, lahko pa se kampira na Dovjem, Bledu, Bohinju, Kranjski gori, Posočju, bivanje z naravo, gore so na dosegu roke.
všeč
Vedrana6. 07. 2014 16:37:55
Vem viharnik mežikanje, ma meni ni problem plačat v kočama 1. ili 2. kategorije kot prej če so cene kakšne bi morale bit nasmeh do sedaj sem imela samo lepe izkušnje v slovenskih gorah, tukej sem samo pokazala na problem mežikanje

Lep pozdrav!
(+3)všeč
viharnik6. 07. 2014 17:22:06
Tudi mi zadnje čase še marsikaj obžalujemo v naši državi, se opravičujemo.
(+1)všeč
zavesten6. 07. 2014 18:33:29
in za to žalostno državo sem se jaz boril l.91,kakorkoli že je potem izpadlo.in je meni in 99 procentov veteranov vojne za zlovenijo žal da smo pustili tatove z verige in jim dali moč.
(+3)všeč
dzuko28. 08. 2014 10:11:10
Koče se ne držijo cen, ampak PZS nič ne naredi, vsako leto komentiram in pišem, pa se nič ne spremeni. To leti predvsem na PD Matico - Koča pri Triglavskih in Kredarica.
Ne vem zakaj sprejemajo neke statute in določila, najbrž hočejo biti primerljivi z drugimi urejenimi državami. zavijanje z očmi
(+2)všeč
potpodnoge28. 08. 2014 11:45:18
alesko1971, ne strinjam se s tvojim načinom komuniciranja, ki izraža nestrpnost. Glede komentiranja je potrebno dati jasen odgovor nekomu, ki želi imeti odgovor, pa ga sam ne najde. Kar preprosto pomeni, ceniki in izvajanje obračunov storitev morajo biti identični. V kolikor se ve, da se z neko ceno ne pride "skozi", je pač treba storitev podražiti, vendar imeti enako ceno v ceniku, kot pri obračunu storitve. Nikakor si pa nobena planinska koča ne sme privoščiti, da ima v ceniku nižjo ceno, kot potem obračunava storitve, pijačo ali hrano. Vemo, kakšna je situacija in saj v gorah pričakujemo poštenost, do vseh. Kako se dogovarja o cenah planinska zveza in planinske zveze v drugih državah, je pač njihov dogovor, ki pa se ga mora nato spoštovati.
Da je v tujini dražje, je razumljivo. Ni pa to argument nekomu, ki ga zanima zakaj razlika v objavljenih cenah in obračunavanju storitev v naših planinskih postojankah.
(+1)všeč
Marko8328. 08. 2014 15:30:55
Eh pusti butla.
Na Planiki pa zaračunajo posteljnino 2 eur in ne 2,5. Ravno včeraj sem prespal zgoraj. nasmeh
(+1)všeč
Stran:12
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki