Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Srednji peči (1920 m)?
Glasuj

Dereze

Natisni
Marky9. 02. 2012 14:13:43
Jaz in moja prijaletljica uporabljava SABRETOOTH CLIP od Black Diamonda in so cenovno v enakem rangu (mogoče še celo cenejše, saj dobiš (če si član PZS) 10% popusta na gotovino)..
Zgledajo pa nekako takole..
Dereze Black Diamond SABRETOOTH CLIP1
všeč
gmirko12. 02. 2012 17:26:58
Zanima me mnenje, Petzlove dereze dve izvedbi, prva, da je spredaj guma in zadaj avtomatsko zapenjanje ali druga,da je spredaj žica in zadaj avtomatsko zapenjanje. Kaj je boljše, sigurneje.
všeč
izidor212. 02. 2012 17:48:48
To je zelo odvisno kakšne čevlje imaš , misliš pa polautomatske in klasične dereze !
všeč
gmirko12. 02. 2012 18:33:44
Čevlji so Meindlovi narejeni za avtomatske dereze, zanima me samo, sprednji del derez, sprednja košara, kamor vtaknemo prednji del čevlja-prste, je lahko iz plastike-gume, ali žice, zadaj pa se zapne avtomatsko v pripravljeno zarezo na čevlju.
Zanima me samo, ali je v prednjem delu boljša guma ali kovina-žica.
všeč
FLEKSARCA12. 02. 2012 21:41:08
Če imaš možnost pritrditve avtomatskih derez, ne kompliciraj in jih nabavi, mislim, da je to najbolj sigurna varianta. Na takšnih derezah je spredaj žica, ki je nižja, da se lahko zatakne v zato pripravljen utor na čevlju. Večina novejših polavtomatskih derez, pa ima prednjo košarico iz plastike, je ravno tako v redu, če pa dobiš kakšne, ki imajo košarico iz žice, pa je moje mnenje, da ni neke razlike. Zdej pa hit u štacuno, sneg, led pa pukli čakajomežikanje.
(+1)všeč
Bgrega13. 02. 2012 07:03:06
Popolnoma avtomatske dereze z žico spredaj bodo primerne samo za ustrezne čevlje (kakršne opisuješ) in jih ne boš mogel uporabiti pri npr. letnih čevljih (za zarezo zadaj ).Kar se tiče pritrjevanja na čevlje z zarezo spredaj in zadaj, kakšne velike razlike ni, mogoče so s košaricami spredaj bolj sigurne kar se tiče nehotenega "snemanja".Pri avtomatskih se lahko zgodi, sploh če niso optimalno nastavljene, da se spredaj snamejo, kar je pa lahko tudi neugodno.Torej, če imaš letne čevlje, ki imajo zadaj zarezo, potem bi jaz vzel polavtomatske, ker jih lahko uporabiš tudi poleti.
Srečno
(+3)všeč
Dominic19. 02. 2012 10:29:52
Če niso optimalno nastavljene, je tudi možnost, da se ti snamejo vsake dereze ne pa samo te, ki jih opisuješ. Pomeni dereze morajo biti katere koli optimalno nastavlejene in ni nobenih problemov.!
LP
všeč
tol19. 02. 2012 13:14:00
Zadnje čase se uporablja polavtomatske zato, ker se sčasoma sprednji utor za žico zaradi uporabe čevlja počasi uniči. Če je čevelj še ok, samo utor poškodovan lahko še vedno uporabljaš polavotmatske dereze.
všeč
urbancek19. 02. 2012 17:18:44
Ja, pri čevljih za polavtomatske dereze pa se ti lahko uniči zadnji utor, kaj pa pol?velik nasmehzavijanje z očmimežikanje
všeč
Flora119. 02. 2012 17:55:17
všeč
B219. 02. 2012 17:55:40
V prodaji so tudi navadne Petzl dereze in sicer spredaj imajo plastično košarico (isti sistem kot polavtomatske), zadaj tudi plastično košarico z rinkami. Vse skupaj se z trakom lepo poveže skozi luknje, trak prepelje skozi rinke in zategne. Nikoli samo ne popusti in je uporabno za vsak čevelj. Tu ni treba nobenih zarez in tudi snamejo se enostavno, potegneš jeziček ob rinkah in pas popusti... Nobene modrosti in kompliciranja...
(+1)všeč
tol19. 02. 2012 18:29:08
Zadni utor znajo uničit samo športni plezalci, ki radi haklajo peto ko plezajo. velik nasmeh

Lej povsem praktično, velikrat nabijaš v trd led, plezaš miks po sklai, brcaš skrite skale pod snegom,.itd

všeč
Zebdi19. 02. 2012 18:52:54
Flora, dobro jih posuši, pa bo. Ne jih puščat mokrih v kaki vrečki al pa kej podobnega.. daj jih ven, mogoče še malo obriši s krpo, pa jim ne bi smelo biti hudega mežikanje
všeč
gmirko19. 02. 2012 19:29:56
Proti parkirišču in okoli avta je lahko tudi sol od posipanja, jaz jih ko pridem domov vzamem iz vrečke ali torbice, jih splaknem z mlačno vodo, in do naslednje rabe jih sploh ne dam v vrečko, vrečko tudi splaknem , posušim z ene strani in z druge , prav tako torbico, ne morejo zarjavet.
všeč
DryAxE20. 02. 2012 07:25:27
Sam sem si prav pred kratkim kupoval dereze in ker so bile po izgledu tudi meni zelo všeč Black Diamond Sabertooth dereze sem naletel na zanimive informacije o le teh. Sabertooth-ke izgledajo zelo lepo ampak to, da je rostfrei močnejši od CrMo jekla je marketinški nateg oz. niti ne vem kako si lahko taka priznana znamka dovoli, da ljudem prodaja buče pri tako pomembni stvari kot so dereze. Dokaz kako začnejo Sabertooth-ke pokat ali se celo popolnoma zlomijo je na sledečem linku: http://rafalandronowski.wordpress.com/2011/02/15/broke-my-crampons/
Tisti, ki jih imate jih redno pregledujte, no sej ubistvu jih mormo vsi. velik nasmeh
(+1)všeč
juhejnaprej20. 02. 2012 13:08:38
Ja, to sem prebral tudi sam, na žalost po tem, ko sem jih že kupil. Očitno res napaka na materialu, tako da je pozornost vsekakor na mestu. Treba pa je povedat, da so se zlomi dogajali na prvi reviziji teh derez (prve revizije so tudi one na linku zgoraj) in da ima nova revizija, katere imam tudi sam (kupljene lani jeseni) več "mesa" okoli kritičnega mesta pod prsti. Za novo verzijo sabretoothk poročil o zlomih zaenkrat še nisem našel, vsekakor pa ti vse skupaj ne pusti dobrega občutka in zato so redni pregledi derez na mestu.

Aha, še to, poročanja o zlomih se nanašajo tako na PRO kot CLIP verzijo.
všeč
matejn21. 02. 2012 14:17:25
Žal te moram razočarati s tem, da se tudi novejši modeli lomijo.
http://coldthistle.blogspot.com/2012/02/it-is-dead-horse-more-on-stainless.html
všeč
pelican21. 02. 2012 19:00:16
A res al kaj?? Zdaj cela panika..., no, upajmo, da bodo držale!!
1
(+2)všeč
izidor222. 02. 2012 17:22:25
jap tudi sam sem razmišljal o nakupu le teh , ampak po manjših raziskavah , sem se odločil za nakup drugih ravno zaradi teh tehničnih napak , ki jih pri omenjenih derezah poročajo.Upam da boste vi imeli več sreče!Pa varen korak.
všeč
HRIBOLAZEC 1821. 12. 2012 16:16:29
Zanima me če kdo ve ali je Black Diamond že odpravil zgoraj opisano napako
všeč
Stran:123456789
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki