|
misace30. 03. 2020 07:37:29 |
Mene objave in podvigi ne motijo, in jih rad preberem in pogledam. Dokler mi ne bodo zasedli postelje na urgenci in okužili moje družine. S tvojim smrkljem na veji za katero bo slučajno prijela hčerka in si nehote pomencala oči uro kasneje, ali pljunkom na travniku kjer bo mama nabirala regrat pol ure za tvojim kolesarjenjem čez drn in strn...
(+5) | | |
|
|
|
|
fpetel130. 03. 2020 07:50:41 |
Zadnji komentar se mi zdi najbolj na mestu in se popolnoma strinjam z njim. Pojdi na lastno odgovornost. Verjamem, da ne boš na poti nikogar srečal. Osebno rad gledam slike, ampak pri trenutni situaciji se gre za splošno javno zdravje in varnost, ki je močno ogrožena. Bolezen je šla močno izpod vajeti in le upamo lahko, da se stvar z striknim in doslednjim izvajanjem ustavi. Vojne do sedaj so vzele s posledicami vedno manj kot 100 milijonov življenj (do sedaj). Če se tole ne ustavi kmalu, bomo s takšnim številom lahko zadovoljni. Imam diplomo iz matematike in vem kaj so procenti. In 3% niso isto kot 30%.
(+1) | | |
|
|
|
|
ljubitelj gora30. 03. 2020 09:06:39 |
Dejstvo je da gorski reševalci v soboto in nedeljo niso nikjer posredoval. Vir: Spin
|
|
|
|
5Xum30. 03. 2020 09:25:56 |
Dejstvo, da gorski reševalci niso posredovali, ni nobeno opravičilo za idiote, ki v tem času še vedno rinejo v gore.
(+19) | | |
|
|
|
|
dprapr30. 03. 2020 11:01:59 |
Dejstvo je, da smo zaradi takšnih, ki se pofučkajo na vse in vsakogar, sedaj drugi omejeni na gibanje v lastni občini. In verjetno Matej misli, da je eden od tistih najboljših, najbolj sposobnih, ki sedaj hodijo v gore in se jim ne more nič zgoditi. Ko pa bomo zopet prišli ostali, ki se sedaj držimo pravil, v gore, pa bo zopet potrebno reševanje. Temu so včasih rekli sveta preproščina.
(+9) | | |
|
|
|
|
bongo30. 03. 2020 11:14:46 |
Ne verjemi preveč propagandi, Drago, saj nisi star pet let. Jaz sem zaradi narave dela precej okrog in ti povem, da je tale za vikend in tudi sicer dvignjen prah totalna manipulacija - ki ji slepi in gluhi seveda brezpogojno verjamejo, posledica pa je vidna tukaj in sicer - širjenje nestrpnosti do še včeraj dobrih sosedov in splošnega sovraštva. Komu je to v interesu pa upam veš še iz časov Yu.
(+5) | | |
|
|
|
|
dprapr30. 03. 2020 11:20:06 |
Kar se tiče slepote, v nasprotju s časi bivše Yu, so sedaj na voljo spletne kamere. Verjetno bo res potrebno prej videti na kupe krst tudi v Sloveniji, da se bodo ljudje zamislili. In kot sem že nekje omenil, ljudje ne odnehajo do takrat, ko jih postane dovolj strah. Za druge pa takšnim itak ni mar, ker njim se pa res ne more nič zgoditi.
(+11) | | |
|
|
|
|
djimuzl30. 03. 2020 11:29:17 |
Se strinjam, da gre za zelo rigorozen, mogoče celo pretiran ukrep. A preventiva je tisto, na kar se oblasti sklicujejo, tu se nekako strinjam.. Ne verjamem, da gre zgolj za posameznike, ki se ne držijo "reda", čeprav tudi tistih, ki kršijo "pravila" ni veliko (kar je v tem oziru spet relativen pojem). Definitivno pa mi ni všeč, da oblasti kot argument za nove omejitve gibanja postavljajo objave - o "množicah" na turističnih točkah - v različnih medijih, ki imajo tu spet svoj interes.. Je pa dejansko res, da - zgledi vlečejo. Tudi zato tak oster rez. Torej, v vseh argumentih je zrno resnice, vse skupaj pa ena velika kaša...
(+4) | | |
|
|
|
|
megla30. 03. 2020 11:43:43 |
Lijaneja,ali ste bili 21.3,2020 doma? Hvala za odgovor.
(+4) | | |
|
|
|
|
bongo30. 03. 2020 12:17:42 |
So, nekatere celo za nazaj (in v livestreamu), kar še lažje postavi na laž vikend kokodakanje raznih medijev (ki so vsebino prepisali od "državne" STA). Ljubezen raznih županov in predvsem njihovih prebivalcev ob tem sem si seveda dobro zapomnil in jo bom po koncu tudi ustrezno nagradil. Kar se krst tiče, jih bo veliko preveč, a ne zaradi virusa, ampak posledic gospodarskega zloma. Le slišal ne boš tako napihnjeno zanje...
(+2) | | |
|
|
|
|
anze r30. 03. 2020 12:33:08 |
(+6) | | |
|
|
|
|
pantani130. 03. 2020 13:17:44 |
Se strinjam z napisanim, samo kaj, ko boš šel kolesarit ali na tek, te bodo pa oglobili za 400€. Ne hvala, to je polovica moje plače.
(+1) | | |
|
|
|
|
jax30. 03. 2020 13:26:10 |
dprapr 30.3.2020 Dejstvo je, da smo zaradi takšnih, ki se pofučkajo na vse in vsakogar, sedaj drugi omejeni na gibanje v lastni občini. In verjetno Matej misli, da je eden od tistih najboljših, najbolj sposobnih, ki sedaj hodijo v gore in se jim ne more nič zgoditi. Ko pa bomo zopet prišli ostali, ki se sedaj držimo pravil, v gore, pa bo zopet potrebno reševanje. Temu so včasih rekli sveta preproščina. A daj, saj ne verjameš samemu sebi, no ... Ukrepi bi se morali sprejemat na podlagi podatkov, tu pa nobenih podatkov ni bilo, le anekdotični in delno tudi izmišljeni primeri. Tu ne gre za nobeno konkretno množično kršenje ukrepov - ker česa takega nikdar in nikjer ni bilo - pač pa za totalitarne težnje sanjskega para Glanzkopf&Kaco. Ampak je lažje krivit ljudi (ki se ne obnašajo nič drugače kot vedno, le nekateri bi jih radi zamenjali) kot pa priznat, da so čakali le na izgovor, pa še tako za nos privlečen.
(+4) | | |
|
|
|
|
dprapr30. 03. 2020 13:38:58 |
https://www.gore-ljudje.net/informacije/152695/ Jax, če nekdo zapiše, da je bilo težko dobiti parkirni prostor na prelazu Vršič, zate torej tudi to ni množično kršenje, ampak samo anekdotični zapis? Verjetno boš sedaj rekel, da je bilo tam malo parkirnih mest na voljo ali kaj podobnega. Izgovori bodo vedno. Totalitarne težnje so pa verjetno hud problem, če ga imaš v svoji glavi.
(+4) | | |
|
|
|
|
darinka430. 03. 2020 13:50:04 |
In potem vse tiho je bilo. Razen tega , da so prišli na svoj račun špijoni- tako se jim reče pri nas. Ja , kot je že mnogo let nazaj napisal Napoleon. Ljubim izdajo, a sovražim izdajalce. Sicer pa piše v ustavi RS , da je svoboda gibanja zajamčena človekova pravica, ki jo je po tej ustavi- 32 člen tudi v namen preprečitve šorjenja nalezljivih bolezni dopustno omejili samo in izključno z zakonom. Prav tako ne gre prezreti 16 člena ustave, ki določa, da je z ustavo zajamčene pravice in svoboščine mogoče omejiti samo za določen čas trajanja vojnega ali izrednega stanja, ki pa v Sloveniji ni bilo razglašeno, saj vlada parlamentu tega ni predlagala. Iz navedenega torej sledi, da gre pri omenjenem ukrepu za grobo kršitev ustave in je torej pravno ničen, saj v državi uradno ni izrednega stanja, pa tudi , če bi bilo, ustava zakonodajna pooblastila prenaša na predsednika republike , ne pa na vlado. Tako.
(+15) | | |
|
|
|
|
MitjaBelak30. 03. 2020 14:11:37 |
Bravo Darinka4. Tako se govori. Bi še kaj dodal, ampak je tvoj zapis dovolj argumentiran. Vsem ostalim, ki se pa tako diplomatsko skrivajo v svojih zajčjih luknjah, pa samo to, ostanite zdravi, se vidimo na demons..... Za vsako bolezen raste rožca, saj poznate to. Priznam pa, dobr so se nas lotili!
(+7) | | |
|
|
|
|
Fulcrum30. 03. 2020 14:20:38 |
Ukrepe ki jih imamo pri nas imajo tudi v drugih Evropskih državah. Mogoče so ti ukrepi ponekod nekoliko blažji (Švedska), ampak naša soseda je Italija (10.700 mrtvih) ne pa Švedska. Razlika je samo v tem, da pri nas policaji ljudi opozarjajo, v tujini pa izrekajo konkretne denarne kazni. In take ukrepe so uvedli ravno zaradi živali, ki jih nagon vleče na morje, v hribe, na bicikle ali celo jadralna padala. Minuli vikend je bilo po TV in na spletnih kamerah lepo videti množico ljudi na morju, Bledu, Planici, Krvavcu, Kranjski gori in še kje, ampak tudi to ne more prepričati zdresiranih levosučnih slovenceljnov da ne bi iskali zarot in dežurnih krivcev. Da so odpovedali Olimpijado, Euro 2020, NBA, MLB, Tour, Giro, Wimbledon očitno nekatere še vedno ne prepriča. @ Darinka kateri člen ustave boš citirala takrat, ko bodo trupla odvažali s tovornjaki, kot to že počnejo v Italiji? Ali pa boš tudi takrat citirala Napoleona?
(+6) | | |
|
|
|
|
gorolazka30. 03. 2020 14:23:38 |
Kitajska, amerika, spanija, italija, francija.. Sam nateg. V sloveniji je kaj takega nemogoce, smo prevec v hribih. In vsega je kriva vlada, ki se trudi preprečiti kolaps zdravstva, kar jim drugje po svetu ni ratalo. Kakšen virus, vlada je vsega kriva.
(+1) | | |
|
|
|
|
ločanka30. 03. 2020 14:25:52 |
primoza, s tem komentarjem si nas pa nasmejal Mogoče pa, da boš zaradi vozička oproščen . Jaz ga namreč nimam.
(+3) | | |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.