|
otiv30. 10. 2017 16:34:03 |
Prosim malo pomoči, če morda kdo ve, kateri rožici pripadajo spodnji suhi ostanki.
1
|
|
|
|
zlatica30. 10. 2017 18:03:57 |
otiv, rekla bi, da je to od enega glavinca, morda Fritschev. Moral bi slikat še košek za lažjo določitev.
|
|
|
|
otiv30. 10. 2017 18:06:07 |
@darinka4,ni to bodeča neža... je na daljšem stebelcu. Mislim, da bi lahko bil kak bodak. Na tvoji slikici je osat... Zlatica, ne vem če ima glavinec tako velike suhe ostanke.
|
|
|
|
darinka430. 10. 2017 18:24:07 |
Tega je veliko na južni poti na Krn.
|
|
|
|
zlatica31. 10. 2017 06:25:08 |
Otiv, ne trdim tega 100%-no, je pa velika sličnost z odcvetelim F. glavincem npr. izpod Kamniškega vrha.... dobro si oglej konice suhih venčnih listov ali kaj so - so enako razcepljeni kot na na mojih priloženih slikah; seveda pa le ti veš, kako velike so bile te suhe rože v resnici. Me pa ne spominjajo na bodake ali neže lp
1
2
|
|
|
|
otiv31. 10. 2017 07:11:28 |
Hvala, Zlatica. Ob priliki pogledam "cvet" še od spodaj bolj podrobno. Lp
|
|
|
|
zlatica1. 11. 2017 19:25:01 |
Še se najdejo kakšne rožice! Iz Bohinja te dni....
|
|
|
|
Apolonija2. 11. 2017 15:39:46 |
Zlatica, še vedno stakneš nekaj rožic in to cvetočih. Otiv in Darinka že delata suhe šopke, Velkavrh pa obuja spomine na murke. Vse je zanimivo in dobro. Otiv, imaš prav glede osata in najbolj verjetno je kar volnatoglavi. Zlatica, kar strinjam se s teboj glede glavinca. Vse kaže tudi, da bi lahko bil Fritchev. Več cvetov na enem steblu in deljeni list v "senci"...Otiv, a se spomniš, kako visoka je rastlina in kako so koški veliki, ker dvomiš?
|
|
|
|
zlatica2. 11. 2017 15:59:03 |
Ja, Apolonija, tudi jaz sem bila presenečena nad temi še zelo lepimi primerki rož za ta letni čas.
|
|
|
|
ločanka12. 11. 2017 10:50:13 |
Katere so že tele hvala vnaprej.
1
|
|
|
|
lynx12. 11. 2017 11:01:22 |
(+1) | | |
|
|
|
|
Apolonija12. 11. 2017 12:16:33 |
Joj, te "mračice" pa bodejo. Je kar navadni bodoglavec, ločanka. lp
(+1) | | |
|
|
|
|
zlatica14. 11. 2017 09:28:17 |
Medtem ko je drugje sneg, je v mojem skalnjaku zacvetela nežna rožica, kamnokreč z imenom Saxifraga cortusifolia "Black Ruby".
(+3) | | |
|
|
|
|
otiv14. 11. 2017 10:50:02 |
Zlatica, kaj si v Portorožu doma?
(+2) | | |
|
|
|
|
zlatica14. 11. 2017 17:39:32 |
Oj,oj, Otiv, ti vedno kakšno simpatično razdreš!
|
|
|
|
otiv17. 11. 2017 09:26:58 |
Je to škržolica ali kaj drugega?
1
2
|
|
|
|
zlatica17. 11. 2017 10:10:41 |
otiv, zagotovo je ena od škržolic, ki niso lahke za določanje. Lahko bi bila ali dolgodlakava ali Hoppejeva; ker se mi zdi, da vidim, da so listi spodaj belo polsteni, bi rekla, da je Hoppejeva; seveda bi bilo pa ob tem koristno vedet, kje si jo našel. Tudi to je eden od pomembnih podatkov pri določanju, pa saj to že veš! Pa tudi slika cvetnih listov od spodaj ne bi škodovala . Mogoče me bo še Apolonija kaj popravila ali dodala... lp
|
|
|
|
otiv17. 11. 2017 11:32:08 |
Zlatica, hvala! Sem se obrnil malo na "strica", pa ne iz ozadja in mislim, da bo kar tako, kakor si napisala. Našel sem jo na Polhograjski grmadi, seveda zdaj v novembru. Lp
|
|
|
|
zlatica17. 11. 2017 13:46:49 |
Super, Otiv, čestitam za najdbo. Meni so te škržolice izredno všeč.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.