|
Apolonija22. 06. 2018 23:47:54 |
Otiv, misliš, da ne bi zelnata stebelca spominčic čez zimo propadla? A niso le posušeni koreninski poganjki, s katerim se kupček širi? In lepi temnozeleni in s svilnatimi dlačicami gosto poraščeni listi? Misliš, da je več cvetov na enem steblu? Kaj če imaš spominčico na kakšni drugi sliki?
|
|
|
|
kati190923. 06. 2018 12:58:45 |
Otiv; moje skromno mnenje k tvoji dilemi pri "spominčici"; glede na razlago v "Zaplani", da raste nad 1000m in tudi ostali opis, bi tvoja naj bila "planinska spominčica". Pa tudi to, da si jo slikal pod Planiko, bi to potrjevalo. Pa lepo se imej in razveseli nas z lepimi cvetovi!
|
|
|
|
Apolonija23. 06. 2018 19:08:44 |
Kati, na sliki 18 je planinska spominčica, za to na 22 pa je otiv v dilemi, kaj je. Jaz navijam za neboglasnico
|
|
|
|
kati190923. 06. 2018 20:56:55 |
Ja, tudi jaz navijam za neboglasnico; pa Otiv, ne si zaradi lepote delati "sivih las". Uživaj na svojih pohodih in v družbi "lepih plavolask"!
|
|
|
|
otiv24. 06. 2018 07:13:06 |
Dobro jutro, družba! Apolonija, Kati, obema hvala za tolažbo , zdaj tako ne morem nič storiti, kakor da grem še večkrat v visokogorje. Včeraj sem bil na Kompoteli, kjer še v večjem delu vlada pomlad in ne poletje. Snega je še kolikor hočeš. Fotografsko sem obdelal oklep, a kateri je težko rečem, tako, da vse vas prosim za mnenje.
1
2
|
|
|
|
velkavrh24. 06. 2018 07:38:45 |
Hoppe takole opusije oba : Dlakavi oklep-steblo je dolgodlakovo in kuštavo dlakavo.Rastlina ima rahle listne rozete.Cvetni listi na vrhu zaobljeni.Listi do 1,5 cm dolgi, po robu dlakavi. Kuštravi oklep:tako steblo kot spodnja stran listov gosto in dolgodlakava.Cvetovi do 1cm široki,venčni listi na vrhu zaobljeni.Listi skoraj v kroglastih rozetah, zgoraj goli. Po teh opisih bi jaz sklepal, da je tvoj oklep dlakavi-glavni prepoznavni znak -listne rozete.
|
|
|
|
Zvonček24. 06. 2018 08:14:41 |
Pozdravljeni vsi! Zlatica, hvala za sliko navadne prevezanke (moj zapis z "i" je bila tipkarska napaka). Te pa res ne bi zamenjala z žarkasto košeničico. Velkavrh, dobronamerna pripomba: pravilen zapis je Vardjanov košutnik (ne vardijanov), mogoče si tudi ti naredil samo tipkarsko napako. Obeta se lep dan in veselim se že vaših novih objav planinskega cvetja.
|
|
|
|
Apolonija24. 06. 2018 08:41:32 |
Velkavrh, neznanka je lojdija.
|
|
|
|
otiv24. 06. 2018 09:26:48 |
Je pri oklepih tudi v cvetju, kaj razlike.
|
|
|
|
Apolonija24. 06. 2018 09:58:57 |
Pri teh dveh, mislim, da ni posebne razlike. Apolonija, Kati, obema hvala za tolažbo , zdaj tako ne morem nič storiti, kakor da grem še večkrat v visokogorje, praviš. Pa zakaj bi sploh potreboval tolažbo in zaradi tega hodil večkrat v visokogorje. Lahko samo verjameš, da je res neboglasnica. Ali pa pokličeš na pomoč kakšnega biologa
|
|
|
|
Apolonija24. 06. 2018 20:53:16 |
Brane, očitno sem se zmotila in ni lojdija. Gledala sem samo cvetove, ki so se mi zdeli taki, Peter2, ali ti veš, kaj bi bila Velkavrhova neznanka?
|
|
|
|
peter225. 06. 2018 06:05:23 |
Ne, ne vem. Mogoče kateri od kamnokrečov. Če mu je bila roža neznanka, je naredil verjetno kaj več slik. Lp
|
|
|
|
Zvonček25. 06. 2018 08:35:36 |
Prosim za ime mlečka in ali je na drugi in tretji sliki rožnordeči dežen? Hvala
1
2
|
|
|
|
otiv25. 06. 2018 08:55:26 |
Mandljevolistni mleček (Euphorbia amygdaloides) in seveda rožnordeči dežen
|
|
|
|
zlatica25. 06. 2018 09:33:28 |
Brane, tvoja bela neznanka je po moje lasasta črvinka. Spodaj prilagam eno svojo. Primerjaj ali pa še kje drugje poglej in mogoče se boš strinjal. lp
1
|
|
|
|
velkavrh25. 06. 2018 10:31:00 |
zlatica, imaš prav. Lojdije ne rastejo tako na kupčku.So pa res cvetovi zelo podobni.
(+1) | | |
|
|
|
|
Apolonija25. 06. 2018 10:54:07 |
Bravo Zlatica za ugotovitev
(+1) | | |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.