|
Apolonija15. 06. 2019 01:36:48 |
Zvonček, ne bo kukovičnik, ampak zvezdnata kukavica. (Ali pa celo njena sorodnica stasita kukavica,)
|
|
|
|
Apolonija15. 06. 2019 01:56:39 |
Zlatica, malo za šalo, ker si na morju. Saj se gotovo spomniš, da je pri zelenkah poleg listov razpoznavni znak tudi vrat pestiča. Pri enih so dolgi in gledajo precej iz cveta, pri drugih so krajši, a to ni vse. Pri enih so ravni in pri drugih ukrivljeni In zdi se mi, težko je po fotki soditi, da Denisov ni ukrivljen. Če to drži, ni okroglolistna zelenka , prej srednja.
|
|
|
|
velkavrh15. 06. 2019 04:54:12 |
Zvonček,skrečnik je piramidasti.L.P.
|
|
|
|
zlatica15. 06. 2019 09:31:08 |
Seveda, Polona, se strinjam z vsem, kar si napisala. Vem za krivine, ampak nikoli si ne zapomnim, katera krivina je za katero vrsto. Tu pa nimam drugih pomagal razen spomina, ki je glede tega luknjast. Prav dobro, da si ta moja ugibanja dopolnila, kot je treba. Pa srečno!
|
|
|
|
TamaraTP15. 06. 2019 10:36:07 |
Na poti do Košutice mnogo cvetja, a tale ena in edina ....
1
(+1) | | |
|
|
|
|
TamaraTP15. 06. 2019 10:40:13 |
velkavrh, lepe rožice si videl. Hvala za ogled.
(+1) | | |
|
|
|
|
Zvonček15. 06. 2019 12:59:23 |
Velkavrh, hvala. Bo res piramidasti. Na poti s Kovka do Podrte gore sem fotografirala tegale, pa se mi je zdel ta s Krvavca bolj podoben plazečemu kot piramidastemu. Lp
1
|
|
|
|
Zvonček15. 06. 2019 13:01:27 |
Apolonija, hvala. Sem fotografirala še podobno kukavico, ki pa je morda res stasita. Lp
1
|
|
|
|
otiv15. 06. 2019 13:53:20 |
Eni se trudijo z imeni, ko se drugi z motiviko.
1
|
|
|
|
zlatica15. 06. 2019 14:08:02 |
Ja, Otiv, tebi je dobro, ko obvladaš oboje! l l
|
|
|
|
TamaraTP15. 06. 2019 16:31:57 |
Da malo popestrimo dogajanje .....
(+4) | | |
|
|
|
|
zlatica15. 06. 2019 22:04:03 |
TamaraTP, lepo nam bogatiš te strani s svojimi prispevki o rožcah, žuželkah, plazilcih in še o čem.
(+1) | | |
|
|
|
|
Apolonija16. 06. 2019 15:52:12 |
Zlatica, se o "seksu". Tamara, saj si prava "voyerka", pa se nas navajas k temu Zvocek, verjetno bo kar zvezdnata. Piramidasti skrecnik pa je lahko lociti od drugih, ki rastejo pri nas (se trije), podporni listici so daljsi od cvetov.
|
|
|
|
Zvonček16. 06. 2019 21:17:23 |
Apolonija, si bom zapomnila. Nekaj današnjih motivov z Velike planine .
(+1) | | |
|
|
|
|
zlatica16. 06. 2019 22:18:02 |
Zvonček, lepi utrinki z VP; kar tožilo se mi je, da so samo 4 slikce, saj so tokrat zelo lepe fotografije.
|
|
|
|
velkavrh18. 06. 2019 05:01:30 |
Deniss krasni posnetki.Ali konkuriraš Otivu in zlatici? Počakaj konec mesec kupujem nov aparat.L.P. Fritschev glavinec je pravi.Za kranjski glavinec pa je težko reči.Določanje teh roznovijoličnih glavincev je malo težje . Pri določanju je pomemben dober posnetek ovojkinih listov koškov, ker ti odločajo o vrsti. Barva cvetov lahko malo varira in nas zavaja ,ravno tako sam cvet.
|
|
|
|
francimedved19. 06. 2019 15:01:08 |
Tavžent rožca tik pred cvetenjem.
(+3) | | |
|
|
|
|
Tadej20. 06. 2019 13:13:41 |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.