|
otiv16. 07. 2019 12:13:57 |
Da raste toliko vrst zelenk pri nas niti nisem vedel. Hvala za napisano, Apolonija in lep pozdrav na Gorenjsko.
|
|
|
|
Apolonija16. 07. 2019 20:18:56 |
Ja, Otiv, zelenkastovenčna, okroglolistna, srednja in drobnocvetna.
|
|
|
|
velkavrh16. 07. 2019 20:49:08 |
piotr, tako , na daljavo je težko točno določiti. Menim , da gre za pojalnik.Pojalnikov pa pri nas raste kar lepo število vrst.
|
|
|
|
zlatica16. 07. 2019 20:52:35 |
jaz pa mislim, da je na prvi piotrovi sliki kostanjevorjava detelja.
|
|
|
|
piotr16. 07. 2019 21:30:34 |
Zlatica in velkavrh hvala za imenovanji rožce, ki se ji nisem mogel približati v strmih travah, fotkič pa je imel tudi prekratko oko.
|
|
|
|
Driada16. 07. 2019 22:41:15 |
Piotr, glede tvoje oddaljene rožice, se strinjam z velkavrhom. Zelo verjetno gre za pojalnik. V soboto sem bila tudi jaz na Črni prsti in sem videla 3 primerke pojalnika ob poti od sedla proti vrhu.
|
|
|
|
Apolonija17. 07. 2019 08:53:16 |
Zlatica, tudi jaz sem najprej pomislila na kostanjevorjavo deteljo, ker barve nanjo močno spominjajo, a sem potem misel opustila, ker je cvet prevelik glede na ostale, ki se jih da bolj slutiti kot videti, ker je cvet en sam in podolgovate oblike, in tudi ni videti nobenega lističa.
|
|
|
|
zlatica17. 07. 2019 10:45:43 |
Ja, se strinjam.
|
|
|
|
Zvonček17. 07. 2019 14:57:47 |
KarmenT, ko boš naslednjič naletela na rožnordeči dežen, ki ga sedaj poznaš, ga še poduhaj. Omamno diši! Lp
|
|
|
|
Apolonija17. 07. 2019 15:53:11 |
Zvonček, je kamnokrečeva lepnica. Na 10 pa je češuljasti vratič.
|
|
|
|
Zvonček17. 07. 2019 21:24:11 |
Apolonija, hvala. Češuljasti vratič, kakšno ime!! Sem cvetlico iskala po mojih knjigah, pa je ni v nobeni. Lp
|
|
|
|
Zvonček19. 07. 2019 21:41:19 |
Kati1909, spet si sestavila lepo pesmico. Na sliki 10 je mnogolična suholetnica. Lp
|
|
|
|
zlatica20. 07. 2019 10:39:28 |
kati, se strinjam s Zvončkom, na sliki 20 imaš pa vrbovec, za vrsto pa se raje ne bi opredelila, ker ne vidim dobro listov. lp
|
|
|
|
zlatica21. 07. 2019 09:44:21 |
Hojla, Branko, tokrat si pa nabral cel botanični vrt rož! Pa da kakšno rečeva na to temo:- pod 82 si našel čudovit primerek orhideje, tudi fotografiral si jo dobro, in sicer zeleni volčji jezik, jaz ga še nisem imela sreče najti; - pod 50 se sprašujem, kaj loči golostebelni kamnokreč od homuličnega, a bolj visoka stebla, kajti kosmati so vseeno malo, tako da bi to rada vedela, ker ga ne poznam;- pod 94- jaz bi rekla, da je to homulični kamnokreč in ne črvinka, ker slednja nima venčnih listov, na fotki pa se mi zdi, da jih vidim. Se motim? - pri kamnokreču pod 66 si se samo zatipkal. Toliko zaenkrat. lp
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.