|
otiv23. 07. 2013 19:54:12 |
Tudi sam sem pogledal po internetu in ji je res podobna.Zasledil sem,da raste tudi v KSA,za kaj več bi bilo potrebno ponovno na Kompotelo
|
|
|
|
velkavrh24. 07. 2013 03:30:21 |
Mislila si seveda št. 53. Takole je. Če slikamo od zgoraj razprte cvetove kobulaste veternice, alpskega kosmatinca in male veternice, so si cvetovi zelo slični in nas lahko zavedejo.Pomebni so listi , steblo in cvetje na enem steblu. Kobulasta veternica ima na koncu stebla več cvetov, medtem ko sta ostali dve roži enocvetni.Po listih lahko zaključim, da je to kobulasta veternica, čeprav se kobuli ne vidijo.Meni recimo mala veternica kar uide, čeprav je pogosta.L.P.
|
|
|
|
Apolonija24. 07. 2013 13:58:57 |
Prav imaš, Brane, glede številke, fotografiranja in botaničnih značilnosti. Lp, tudi prijaznamu otivu. Še rožica za vaju
1
|
|
|
|
Tolminc24. 07. 2013 16:20:34 |
Na poti na Vogel sem naletel na tole rožico. Če kdo ve za katero rožico gre naj me prosim razsvetli. Hvala
1
|
|
|
|
otiv24. 07. 2013 16:48:03 |
Tolminc na tvoji slikci je vednozelena gladnica,če sem v zmoti,me bodo pa popravili naši botaniki
|
|
|
|
Tolminc24. 07. 2013 17:23:14 |
otiv hvala
|
|
|
|
otiv24. 07. 2013 18:55:40 |
Vse je rumeno, pa tudi zeleno, ime najti je zapleteno.
|
|
|
|
Apolonija24. 07. 2013 19:43:34 |
Vito, res je, ampak... poglej, kako ima homulica rumene cvetke s petimi venčnimi lističi, kot zvezdice so. Gladnica pa ima 4 lističe. Spada v družino križnic kot alpska krešica, konopnice, pirinejski kamnokras, šebenik, šparnica, mošnjak...Vidiš, tako si lahko pomagaš, jaz si skušam..
|
|
|
|
Apolonija24. 07. 2013 21:08:48 |
Imaš pa kondicijo in zagnanost, Brane, jaz pa veselje s tvojimi posnetki, hvala. Si prepričan, da je homulični kamnokreč? Kaj pa če je S. aizoides? A res ne prepoznaš rožnatega kačjaka??? Na zadnjih dveh slikah je po moje plazeča sadrenka. Lp
|
|
|
|
velkavrh24. 07. 2013 21:21:45 |
Seveda poznam s Črne prsti-gadjak ali kačjak-samo da ga tukaj nisem pričakoval.Vem homulični ali vednozeleni, ne ven kdaj bom to ločeval.Za belo rožco pa nebi imel za sadrenko-mislim, da je drugačna.
|
|
|
|
Apolonija24. 07. 2013 22:12:34 |
Ja, Brane, prav imaš, ta rastlina zgleda nežnejša in cvet bolj podoben kakšni smiljki. Nimam pri sebi nobenih knjig, da bi pogledala.
|
|
|
|
anka 24. 07. 2013 22:21:51 |
Brane, novi aparat in izkušen mojster sta se že skoraj ujela, krasne fotografije. 31 je lan predivec 34 je vednozeleni kamnokreč, homulični je zbita blazinica, podobno mahu 35 je nasršeni kamnokreč 40 je slanozor, Lp
|
|
|
|
Apolonija25. 07. 2013 00:37:16 |
Nisem navajena na tako "poleglo" Silene alpestris,sem pa pomislila nanjo. Jaz pri homuličnem kamnokreču pogledam, če so čašni listi daljši od venčnih in če so bolj bledo rumeni. Brane, si pa zelo dober poznavalec alpskih rožc. Lahko noč!
|
|
|
|
velkavrh25. 07. 2013 06:47:15 |
anka, hvala! Za letos sem si določil, da v določenih časovnih razmakih pregledujem gorsko cvetje na širšem območju Krvavca in Zelenice.Tako lahko najdeš večino cvetočih rož na določenem območju.Za območje Krvavca za določene rože že vem kje jih bom sigurno našel.Določene rože zelo hitro odcvetijo in jih pri naslednjem obhodu ne najdeš več. To sem tokrat zelo dobro videl pri kamniških murkah.Pri prejšnem obhodu sem jih na Krvavcu in planini Dolga njiva našel-včeraj na teh rastiščih o njih ni bilo ne duha me sluha.Sem jih pa zato našel na višjih rastiščih-Kalci in Kalška gora, kjer so šele dobro začele cveteti.Letos je sploh zamik cvetenja. Slanozor pa dobro poznam-nima takih cvetov,niti take rasti.Enkrat sem že zasledil to križnico, pa jo sedaj ne najdem.Vem, da sem isto rožo našel, se mi zdi lani, v skalah nad cesto za Šenturško goro za mrežo.Alenka je rekla, da je iz rodu križnic. Naslednja runda pa bo iskanje košutnika v ponedeljek proti Bogatinskem sedlu. L.P.
1
|
|
|
|
Apolonija25. 07. 2013 07:08:53 |
Dobro jutro! Potem bomo še tuhtali naprej? Samo med križnice menim da ne spada, med klinčnice prej.Lp
|
|
|
|
Apolonija25. 07. 2013 07:27:39 |
Potem so tu še arenarije in črvinke...
|
|
|
|
velkavrh25. 07. 2013 07:37:47 |
Rodovi me še begajo, res je, med klinčnice.Bom še raziskoval, spomladi sem jo našel na netu. Ne spomnim se kje i kdo jo je objavil.Bom še enkrat pogledal pri Petru.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.