|
B.C.17. 04. 2014 10:13:35 |
Apolonija in Velkavrh, vidim, da sta se kar poglobila v identifikacijo grašice. Imam kar malo slabo vest, ker sama včasih prehitro odneham pri iskanju. Imam premalo znanja, pa se pri iskanju imen hitro zapletem in obupam. Predvsem pa se v fotografski vnemi prevečkrat osredotočim samo na cvet, doma pa se ne spomnim več, kakšne liste je rastlina sploh imela. Pa sem si že vsaj tisočkrat rekla, da moram vsako rastlino najprej fotografirati celo.
|
|
|
|
B.C.17. 04. 2014 20:58:12 |
Narcise so, če ne na Golici, pa na Čebulovici.
(+3) | | |
|
|
|
|
B.C.18. 04. 2014 22:58:49 |
Lepe so, največ pa šteje, da so vedno na dosegu.
|
|
|
|
miri19. 04. 2014 12:32:14 |
1
(+1) | | |
|
|
|
|
otiv19. 04. 2014 13:38:44 |
Miri, je že letošnji, kranjski jeglič.
|
|
|
|
miri19. 04. 2014 14:12:08 |
Letošnji,bodo zdaj ,zdaj odcveteli.A je ta kranjski ali idrijski?
|
|
|
|
Apolonija19. 04. 2014 15:38:42 |
Nič ne kaže, da je tvoj jeglič kakšen potomec avriklja. Nikjer rumenkastih odtenkov, poprha na listih....ima pa vse značilnosti kranjskega. Po moje ni idrijski- kranjski in avrikelj se nista skrižala...
|
|
|
|
Apolonija19. 04. 2014 15:41:51 |
Brane, kaj pa Crutiata glabra- gola dremota, bi lahko bila na zadnji sliki?
|
|
|
|
miri19. 04. 2014 15:48:08 |
Počakajmo na Anko.
|
|
|
|
otiv19. 04. 2014 16:04:50 |
Iz slike bo težko ugotoviti za katero vrsto jegliča gre. Jaz navijam za kranjskega Janeza
|
|
|
|
Apolonija19. 04. 2014 16:07:52 |
Otiv, res je s slike težko ugotoviti, a je vseeno več možnosti, da je kranjski.
|
|
|
|
anka 19. 04. 2014 21:37:20 |
Zgleda, da čisto osamljen le ni, tale zgornji kranjski jeglič, imel je vsaj enega obiskovalca, ki ga je fotografiral. Pa tudi fotograf ni bil sam.
(+1) | | |
|
|
|
|
velkavrh20. 04. 2014 07:08:24 |
Apolonija, danes čakam na Velikonočni zajtrk v krogu celotne družine in pregledujem mojo 21. slikco. Gola dremota ni. Jo poznam in je splošno razširjena rastlina-tudi okrog mojega doma. Bom šel prav pogledat danes, ker vem kje raste.Dremota ima cvetke nanizane po steblu nekako v krogih in med temi krogi je presledek-dobro viden.Temu cvetju rečemo, da je vretenčasto.Drugače pa vsakokodnevno na svojih sprehodih okoli svojega doma pregledujem vse brežinice, travničke, bližnji gozd,loge, robove gozda, obpotja,brežine obeh vodotokov in tudi včeraj pozno popoldne sem našel prvi pravi ranjak-na tisti brežini, kjer ga vedno najdem je že skoraj odcvetel.Našel sem še divjo mačeho-mala rožica, navadno nokoto,škrobotec-jih je več vrst in jih ne ločim(resasti, kosmati,in še kakšen) in še eno cvetočo grmovnico-ni kosteničevje.Puhastega sem našel že kak dan nazaj in prav lep s svojimi rumenkastimi majhnimi cvetovi. Da nadaljujem-gola dremota ima drugačne -ožje zašiljene liste.Pri tej rožci je list narobe jajčast. Naučil sem se že namreč ločevati liste oziroma listne ploskve( Moja uganka pa ima bolj okrogle in zraščene štirikrakne cvetove oziroma venčne liste-pravi izraz.Krak je zašiljen. Rastel je na pašniku na višini okrog 1000m na Davovcu. Spet sem si sposodil priročnike Flora Alpina. Poizvedoval sem v knjigarnah-razprodan-cena okrog 500 evrov -vsi trije.Bom tu pogledal.
|
|
|
|
Apolonija20. 04. 2014 07:34:42 |
Hvala, Brane, za obširno razlago, se z opisom strinjam. Dober tek! Vidiš, ti čakaš na Velikonočni zajtrk, jaz ga pa moram pripraviti in kosilo za vso družino tudi-)). Lp
|
|
|
|
velkavrh20. 04. 2014 09:24:00 |
Naši zamujajo. Medtem sem pogruntal katera je tisti cvetoči grmiček-je kovačnik.L.P.Hvala!
|
|
|
|
B.C.20. 04. 2014 09:54:09 |
Prijetne praznike vsem. Velkavrh, priročnik Flora Alpina (tri knjige, pri čemer je ena knjiga večjezično kazalo) je mogoče v tujini kupiti bistveno ceneje. Izdaja iz leta 2004 v nemškem jeziku (ne vem, če je to zadnja izdaja), skupaj s stroški poštnine v Slovenijo, na nemškem Amazonu trenutno stane približno 120,00 eur, se pa cena spreminja (raje zviša, kot zniža). Še vedno ni poceni, ampak v primerjavi z našimi 500,00 eur...
|
|
|
|
anka 20. 04. 2014 14:11:34 |
21 Velkavrhova fotografija je lakota, vendar ne noriška, ki je nižja, blazinasta visokogorka in ima kratke suličaste liste s kratko osntnato konico.
|
|
|
|
Apolonija20. 04. 2014 18:21:47 |
Tudi jaz se strinjam, da je lakota, samo katera. Verjetno se res ne da s slike ugotoviti. Brane, je tisti cvetoči grmiček v naravi? Je morda puhasto kosteničevje? Lonicera caprifolium/kovačnik je ovijalka http: //www.google.si/search?q=puhastolistno+kosteni%C4%8Devje&nord=1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=FfJTU6XINYap7Qb6iYGgCQ&ved=0CDMQsAQ&biw=1280&bih=939 http://www.google.si/webhp?nord=1#nord=1&q=Lonicera+caprifolium
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.