|
andrejjerina3. 11. 2009 17:20:38 |
No, ko sem bil gori ni bilo pod križem nobene vpisne skrinjice in tudi žiga ne, tako da imena nisem zvedel. Vse te informacije, katere navaja Fleksarca sem tudi sam našel na netu, tako da se zahvaljujem za informacije. Danes sem dobil informacijo, da bi res lahko šlo za Koroško Kepo. Heinz, lahko bi bila tudi druga gora oz. vrh, čeprav je tako blizu Kepi. Sam veš, da ima npr. greben Belščice kar nekaj vrhov z različnimi imeni, pa je v bistvu le greben, mar ne? LP Andrej
|
|
|
|
triglavski3. 11. 2009 17:41:17 |
V Avstriji sem marsikje opazil, da je poleg križa na vrhu postavljen še križ na kakšnem grebenu tik pod vrhom. Za primer lahko navedem Polinik, Ojstrnik in tudi Kepo. Ti križi so običajno postavljeni na takšna mesta, da so lepo vidni iz vasi v dolini in vsak ima določen namen.
1
|
|
|
|
heinz3. 11. 2009 18:48:43 |
No. To je to. Se strinjam, kajti, če bi npr na Stolu postavili 10 križev, bi potem dejal, da si na mah osvojil toliko 2-tisočakov, ali kaj? (Pravzaprav imaš tudi tam znamenje oz, križ, ki stoji nekaj m pod vrhom.., pa še marsikje drugod..) Kepa je pač Kepa in ne more biti še nekaj česar "zaprmej" ne najdeš na nobenem zemljevidu. Mogoče pa gre samo za znamenje, ki je starejše od "tavelikega". Pravzaprav je Kepa Avstrijska gora in logično bi bilo, da so si oni pač postavili znamenje na koncu- vrhu (za njih) zahtevnejše poti.. Za zbiranje vrhov oz. žigov se bo treba pač bolj potruditi.. Brez zamer, pa srečno!
|
|
|
|
ben3. 11. 2009 19:29:11 |
Se strinjam s Triglavskim, namreč še en tak primer je Storžek. Vrh se v celoti nahaja v Avstriji in z Belske Kočne se odlično vidi križ, ko pa prilezeš gor je pa ta križ na sosednjem, nižjem vrhu. lp B
|
|
|
|
Gorazd G3. 11. 2009 20:10:11 |
Kakorkoli obračate; s križi je križ Za določanje in raziskovanje vrhov poznamo tudi druge načine: recimo TTN - temeljni topofrafski načrt. Pa še to. Če se prav spomnim, sem nekje prebral, da so križ z vrha Stola prestavili malo nižje zato, da je bolj na varnem. Čisto na vrhu je prepadno odsekano. Drugod je pa seveda res tako, da se ga postavi tja, odkoder se ga dobro vidi iz doline - četudi je na rami in ne čisto na vrhu.
|
|
|
|
pimento25. 01. 2010 14:18:42 |
Se je kdo v zadnjih dneh mudil okoli Kepe ali pozna kakšne so kaj trenutne razmere?
|
|
|
|
janav25. 01. 2010 15:40:22 |
Heinz, prosim, da spoštuješ svojo domovino!!! Kepa je toliko avstrijska kot je slovenska!!!!
|
|
|
|
heinz26. 01. 2010 07:39:30 |
Že takoj, ko po JZ robu iz Belce prideš na vrh, naletiš na mejni kamen in večjo tablo, ki te opozori (obvesti), kje se nahajaš. Vse ostalo je pač v Avstriji. Jasno, da je tudi delček Kepe Slovenski. V kolikor želiš, da bi bila "toliko slovenska kot avstrijska", se boš moral(a) potruditi in prestaviti mejnike, potem pa še nekako poskrbeti, da stvar popravijo v vseh zemljevidih sveta. Če spoštuješ dejstva, še ne pomeni, da ne spoštuješ svoje domovine.. Prihrani kak klicajček še za nas!
1
|
|
|
|
Mate0720. 05. 2010 19:58:04 |
Kakšne so razmere na Kepi?
|
|
|
|
legenda22. 05. 2010 12:49:00 |
V ponedeljek se iz Dovjega preko planine Dovške rožce odpravljam na Kepo.Zanima me koliko je hoje od Dovške rožce do Kepe in kakšne so trenutne razmere na tej poti. Heinz,lahko pomagaš? lp
|
|
|
|
Mate0722. 05. 2010 13:30:37 |
Slišal sem, da je pot kopna.
|
|
|
|
Mate0723. 05. 2010 17:21:10 |
Pot na Kepo ima dve varovalni zajli. Cca 15 minut pred vrhom je teren zelo krušljiv in zelo nevarn za zdrs v tistem času, ko sem bil na tistem delu sem si samo želel, da bi bila plezalna pot.
Video:
1
|
|
|
|
legenda25. 05. 2010 09:43:05 |
V ponedeljek 24.5.2010 sva bila na Kepi.Začneva v Ravnah nad Dovjem.Do planine Dovške Rožce hodiva po cesti,sledi rahel spust na Sedlo Mlinca,naprej mimo korita z vodo,kjer se priključi pot s smeri Erjavčevega rovta,nato navzgor med ruševjem in preko melišč pod Plevelniki(preproge cvetočega jegliča),pa mimigrede preko vrha samotnega Gubna,spust in vzpon preko brezhibno zavarovane škrbine,naprej pod ostenji Dovške Male Kepe do priključka poti z avstrijske smeri,zadnji metri poti do vrha Kepe po avstrijski strani,ki je v celoti kopna. Razmere na poti ugodne.Razen dveh manjših snežišč, pot v celoti kopna,sneg je mehak,varovala v dobrem stanju.Na avstrijski strani je snega nekaj več,sodim pa, da dostop ni problematičen,saj je bilo va vrhu Kepe kar nekaj Avstrijcev celo v supergah. Od izhodišča do vrha Kepe sva hodila 3h 45min.Vračala sva se po isti poti.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
|
|
|
|
legenda25. 05. 2010 10:02:41 |
Se opravičujem. Vsi opisi slik so premaknjeni za eno sliko naprej.
|
|
|
|
Mate0725. 05. 2010 12:27:27 |
Tale pot se mi zdi bolj varna, kot tista iz Belce.
|
|
|
|
aljoša124. 06. 2010 10:07:14 |
Jutri bi se odpravili na Kepo preko planine Dovške Rožce. Zanima me samo do kod se da priti z avtom in ali je planina že odprta?
|
|
|
|
tadeya24. 06. 2010 11:05:37 |
Včeraj smo bili na planini Dovška rožca in potem naprej na Dovški babi, gospodar je že bil tam. Z avtom se da do prve zapornice, ta pa je seveda zaprta. Cesta je še kar v dobrem stanju, vendar nekje proti koncu je ena kar velika luknja, na katero je treba biti pozoren, če se hočeš še peljat naprej.
|
|
|
|
aljoša124. 06. 2010 14:29:37 |
Kako visoko je ta zapornica?
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.