Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Lubniku (1025 m)?
Glasuj

Koča pri Triglavskih jezerih

Natisni
Gost11. 01. 2008 08:53:19
Midva z možem pa sva se nekaj let nazaj za 1.maj odpravila na Triglavska jezera. Namen sva imela, da prespiva na Prehodavcih a zaradi obilice snega nisva prišla do tam. Tako sva se odločila, da prespiva pri Dvojnem jezeru. Tu pa sva naletela na problem. Čehi namesto, da bi spali so do dveh zjutraj imeli zabavo.
Zanima me ali ste tudi vi kdaj naleteli na podoben problem?
všeč
Gost11. 01. 2008 10:21:21
Na koči pri Dvojnem jezeru sva z ženo naletela na ohcet.Trajala je do enajste ure zvečer,potem pa je bil mir.Vse pohvale upravi koče.Pa še to,bila je mednarodna druščina svatov.Lp Francnasmeh
všeč
Rakar11. 01. 2008 10:51:50
Seveda, pri 7J in pri zgoraj omenjenem bivaku IV (pa še kje) se izvensezonske zabave dogajajo. Pa niso samo Čehi in "čehi" tisti, ki se tako obnašajo, tudi "mi", "ta domači", nismo vedno za zgled ... Ja, kar nekaj zimskih in zgodnjespomladanskih veselic s kurjenjem pred bivakom pri 7J sem po sili razmer že doživel.

Zanimiv je odziv prizadetih posameznikov. Večina se pridruži zabavi ali mirno potrpi, da ta mine. Tudi sam sem običajno med slednjimi (s kakšno pripombo na kurjenje), imam pa znanca, ki se tega loteva drugače. Vedno ima s sabo lično izdelano izkaznico (seveda lastnega dizajna) nadzornika narodnega parka, dopolnjeno z "uradnim" prevodom pooblastila v ruščino, češčino in slovaščino ... Skratka, tudi izgled in nastop mu malce pomagata, da s pomočjo prej omenjenih atributov oblasti spravi v red še tako razposajene vzhodnoevropske planinske brate. Taktika je bojda vedno enaka: najprej je zelo, zelo strog, potem pa se postopoma mehča in jim nazadnje po balkansko odpusti, češ: "Naj vam bo tokrat, ko sem ravno dobre volje, ampak če se v teh dneh še kaj sliši o vas ... "

Sam nekako nisem pristaš zlorabe državnih pooblastil (posebej kadar teh nimaš), ampak v tem primeru se pa prav presenetljivo zlahka odrečem svoji načelnosti in se vedno, kadar se spomnim nanj in na njegov pristop, malce privoščljivo nasmejim "prizadetim". nasmeh

Lp

P.s. Pa previdno pri morebitnem posnemanju ... mežikanje
všeč
Gost11. 01. 2008 11:36:45
Zanimivo in komično velik nasmeh
Rakar, kako pa ti pri npr. -10°C zvečer v bivaku posušiš mokro in ledeno opremo če ni nikakršne peči? Da ne bo nesporazuma - ne zagovarjam večernih veselic ob "prvomajskem kresu" pred bivakom ampak sam si ne morem pomagat drugače kot da si v bližnjem gozdu zakurim mali ogenj s kakim podrtim deblom ali kaj podobnega. seveda na koncu situacijo zakrijem in do spomladi ko zgine sneg (preverjeno) ni opaziti kakšnih sledi...
LP,J.
všeč
Gost11. 01. 2008 13:24:48
Ob primerni obutvi in oblačilih, nimaš ničesar mokrega in ledenega!
všeč
Gost11. 01. 2008 16:46:54
Morda je pa dobro, da si kdo vzame kaj za preobleč s sabo. Tudi ogenj pred zimsko sobo ni napačen saj pozimi sonce zaide zgodaj in do ure, ko gremo spat je še daleč. Ogenj, gor mal krompirčka pa je topla večerja.
všeč
Gost11. 01. 2008 16:51:35
Kurjenje ognja v TNP-ju je prepovedano! Tudi, če za ognjem ne ostane nobena sled!

Primerna oprema reši vse težavenasmeh
všeč
Rakar11. 01. 2008 17:01:27
Moderni materiali, od raznih Xtex-ov do Xshell-ov vsekakor prinašajo določen napredek, se pa zagotovo na večdnevnih turah (zagovarjam do dvodnevne) in ob sneženju večinoma vedno zgodi, da bi bilo kaj le treba posušiti. No, za tak primer nimam čudežnega recepta. V premočene čevlje se da stopiti v navadnih polivinilastih vrečkah - vsaj ene rezervne nogavice so itak obvezne. Oblačila. Tisti, ki se izdatno potimo se pač moramo odreči bombažnim materialom in jih nadomestiti z modernimi, ki vlago hitro odvajajo navzven. Pa kakšno kilo rezerve se pač nosi s sabo. Ko se pa zgodi sila in druge rešitve zares ni (običajno, če smo se zaplanirali ali 'spregledali' hitro spremembo vremena in enako v spomladanski brozgi), potem tudi sam nimam nobenih pomislekov nad ukrepanjem (četudi v TNP), kot si ga zgoraj opisal ti J. - posebej ča za nami ni nikakršne škode (kurimo suhe, odpadle veje; saj sveže, razen dima, ne dajo kaj prida od sebe).

Nič hudo pametnega in novega nisem in ne bom napisal (toliko izkušenj le nimam), če za zimsko turo predlagam izbiro stabilnega, ne južnega vremena, samo eno prenočevanje in ustrezno obutev ter oblačila.

Lp
všeč
Rakar11. 01. 2008 17:08:19
P.s.

V času mojega dolgovezenja ste itak že drugi vse lepo na kratko napisali ... nasmeh
všeč
Gost11. 01. 2008 17:57:48
Rakar, se popolnoma strinjam s tvojim razmišljanjem. Sam imam dokaj vrhunsko opremo. Najnovejši materiali, švic perilo,... ampak kljub temu se mi po vsaki daljši turi (3h+) noga močno spoti in ko se ustavim mi švic v čevlju zaradi nizke temperature hitro skondenzira in posledica so mokri čevlji. Že v vojski so nas naučili (bil sem gorski izvidnik) da je več parov svežih nogavic nuja. Ampak kljub menjavi nogavic seveda ne dosežem učinka. Zato mi seveda ne preostane nič drugega kot da si zakurim ogenj in posušim čevelj pa čeprav je to v nasprotju s pravili TNP. In to se mi res ne zdi moralno-etično sporno, sploh če za seboj vse lepo pospravim. Ne razumem pa ljudi, ki se delajo bolj papeškega od samega papeža in te ob tem dejanju gledajo postrani, kot da imam roštiljado in v 1m+ snega ogrožam požarno varnost v parku.
LP,J.
všeč
Gost12. 01. 2008 10:03:57
Zimska soba pri koči na Triglavskih jezerih ima odlično lokacijo za nadaljnje vzpone. Lepa samotna tura je čez planino Lopučnico in čez Velika vrata na Čelo. Vrh z izjemnim razgledom in odmaknjenostjo od planinskih poti. Priporočam vsem, ki želijo gorskega miru.nasmeh
všeč
Rakar12. 01. 2008 15:47:57
Lep cilj priporočaš. Omenjena tura (na Čelo in tudi na Kal) je bolj turnosmučarska in v zimskem času je običajnejši pristop s Komne. Sam sem se na Čelo v spomladanskih, delno še zasneženih razmerah (predelan sneg), le enkrat povzpel z Velikih vrat gor, sicer pa v letnih pogojih večkrat, tudi z druge strani, z Malih vrat (kratko plezanje I. stopnje). Vedno me je pa zanimalo, kako se pešec v nepredelanem sipkem snegu spopade z dokaj nevarnim breznastim in škrapljastim svetom pod Skodelico, tja do Velikih vrat in predvsem v nadaljevanju nad njimi. Tudi časovnica v zimskih pogojih verjetno ni kar tako, saj že v letnih znese povprečen čas vzpona od koče pri 7J kakšne 4 ure. Res me bo veselilo, če na kratko opišeš svoje izkušnje v snegu na tej relaciji, čeprav vem, da malce silim izven naslovne teme.
všeč
Gost12. 01. 2008 16:13:31
Bom opisal kar mojo tridnevno turo:
S planine Blato čez planino pri Jezeru in planino Viševnik na Pršivec. Od tu do Črnega jezera in nato po dolini do Dvojnega jezera, kjer sem prespal v zimski sobi. Ker je bil to november mesec snega ni bilo nevem kako veliko, le ponekod je bilo nekaj napihanega, ki se še ni stalil.
Naslednji dan pa še v temi do Lopučnice. Tu se je že naredil lep jesensko zimski dan. Pot sem nadaljeval po običajni letni poti, ker kot že omenjeno snega ni bilo veliko. Brezna do Velikih vrat niso bila pokrita s snegom in tako težav nisem imel. Od Velikih vrat do vrha pa sem naletel na občasne stopinje v snegu, ki so mi kazale pot.
Sledil je sestop do zimske sobe, kjer sem imel vso opremo, ki je na turi nisem potreboval. Tretji dan pa sem sestopil nazaj do Blata.nasmeh
všeč
Rakar12. 01. 2008 17:56:50
Ni kaj, uživaško! Ob primerni količini snega. In primernem pristopu k turi: lepo počasi, brez pretiranega dirkanja. Prav po mojem okusu. nasmeh
všeč
Gost12. 01. 2008 20:18:03
Res je, na Triglavskih jezerih je odličen kraj za sprostitev. Tako poleti kot pozimi.
Pred leti sem pri koči, na mesto, kjer s strehe pada sneg opazil kar nekaj iglujev.
Kako je s prenočevanjem v snežnih iglujih?
všeč
Gost14. 01. 2008 06:09:17
Točno tako. Triglavska jezera so res lepa!nasmeh
Priporočam tudi zimski obisk
všeč
Gost15. 01. 2008 10:13:12
Jaz sem pa lani bila kar tri dni v koči pri Triglavskih jezerih. Lahko povem, da je postalo že kar dolgočasno saj smo čakali na lepo vreme. Mislili smo iti na Triglav, kjer še do danes nisem bila. Tjašanasmeh
všeč
Gost15. 01. 2008 10:22:52
Mogoče pa boš letos dosegla željeni cilj.Lp Francnasmeh
všeč
Gost17. 01. 2008 15:53:02
med planino pri jezeru in kočo pri triglavskih jezerih obstajajo 3komunikacije: dol. pod stadorjem (mimo črnega jezera), čez prode in čez štapce(če se ne motim) slednja je najbolj direktna in precej zahtevna(kot sem slišal).
zanima pa me katera je pozimi najlažja, katera najlepša in katera ponavadi najbolj shojena? vesel bi bil tudi za kakšen približen časovni okvir - vse v zimskem času.zadrega
hvala vsem za info in lep pozdrav!
všeč
Gost17. 01. 2008 16:04:54
Čez Štapce je zahteven del zelo kratek in dobro zavarovan. Težava nastane le če je prehod pod Štapcami poledenel.
Dobro shojena ponavadi ni nobena.
Po mojem je najboljša varianta čez Prode.nasmeh
všeč
Stran:1234...121314
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki