Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Srednji peči (1920 m)?
Glasuj

Kratka nemška-Zimmer Jahn 800m IV-/II-III

Natisni
jax1. 07. 2016 17:58:14
Alo, Rokson, ne pretiravaj. Saj nihče ne trdi, da je kratko nemško preplezal prvenstveno. To sta opravila že Zimmer in Jahn pred ohoho leti ...
(+6)všeč
Rokson1. 07. 2016 20:34:06
Tudi jaz ne trdim, da je ni preplezala prvenstveno. Trdim, da je ni preplezala. Še enkrat, glej etiko in ocenjevanje vzponov.

Smer preplezaš takrat, ko kot prvi v navezi preplezaš najtežji raztežaj v smeri. Če sta dva raztežaja podobnih težavnosti, jih lahko soplezalca naprej preplezata izmenično. Če en raztržaj odstopa, ga prepleza prvi, se vrne in kot prvi v navezi spleza drugi plezalec. Vse ostalo je vlečenje po škripcu.

Prvenstveno plezanje smeri nima nobene povezave z mestom v navezi. Še enkrat si podrobno preberi etiko in ocenjevanje vzponov. Ta smer je alpinistični vzpon in zanj veljajo alpinistična pravila ocenjevanja.
všeč
SamoK1. 07. 2016 20:38:08
Rokson, začel si še kar smiselno, zdaj si pa pregorel. Tudi če ves čas plezaš kot drugi, si smer preplezal. To je jasno vsakomur, ki je kdaj pezal v hribih, ne le v plezališčih in po uetnih stenah.
(+6)všeč
Viper1. 07. 2016 20:46:30
Rokson a to imaš ena svoja pravila ?
Preplezana smer ti velja v vsakem primeru, tudi če si ves čas varovan z vrha ( drugi v navezi ).
Če oba soplezalca plezata izmenično, nima sploh nobene veze katere raztežaje je kater dobil, v vsakem primeru imata oba priznano smer.
Pa da bi se v težkih raztežajih spuščal nazaj dol, zato da bi oba splezala težek raztežaj kot prvi v navezi. A si sploh predstavljaš koliko časa bi plezal eno smer dolžine 1000m pa da bi se v težkih raztežajih spuščal nazaj dol in še enkrat gor.
(+6)všeč
Rokson1. 07. 2016 21:13:55
Še enkrat citiram Alpiročnik, ki ga ureja in uporablja širša alpinistična javnost. Se opravičujem, če sta višja eminenca kot avtorji omenjene publikacije na področju alpinizma in vaju ne poznam. Če sta, najbolje, da obvestita avtorje, da so v zmoti.

"Vzpon mora biti opravljen brez varovanja od zgoraj."
všeč
SamoK1. 07. 2016 21:15:26
Rokson, smešiš se. Vprašaj koga, ki je splezal kaj več kot prej omenjeno praksanje po plezališčih.
(+4)všeč
Viper1. 07. 2016 21:33:38
Ampak a si predstavljate, da ima ena dolga smer 30 raztežajev in da bi se vsak raztežaj moral spustit nazaj dol do stojišča in ga preplezat še navzgor kot prvi. Pa saj bi tako smer potem plezali 3 dni.
Ta pravila so pa zelo nelogična in nesmiselna.

Rokson se popolnoma ne strinjam z varovanjem od zgoraj, da smer ni preplezana, ravno zaradi tega kar sem zgoraj napisal.

Potem se pravi, kar sem preplezal smeri v stenah mi sploh ne veljajo, ker sva s prjatlom plezala vsak en raztežaj naprej. In seveda mnogo alpinistom potem smeri tudi ne veljajo, hm zanimivo !

Ampak zakaj NE, če sem pa bil tam gor v steni oz. smeri.

Je pa treba vedet, da ravno vsi raztežaji se ne plezajo naravnost navzgor, ker so tudi prečke, ...
In ravno kako se bo v vseh raztežajih lahko prišlo nazaj dol do stojišča.

Pri športnem plezanju so ta pravila čisto v redu, da nam smer ni priznana, če smo varovani od zgoraj, ampak nam je še vedno priznana na "top rope"
Pri plezanju v dolgih stenah se mi pa ne zdi preveč logično.
(+4)všeč
grega_z_brega1. 07. 2016 21:52:43
Pa saj zgornji ne vleče spodnjega gor no...zavijanje z očmi
(+2)všeč
Viper1. 07. 2016 22:07:04
Grega saj ni v tem problem. Nekaj drugega je, da tisti ki pleza kot prvi mora najti prave prehode v smeri, glede morebitnega padca je veliko v večji nevarnosti kot drugi, ki ob morebitnem padcu samo obvisi na vrvi.
Pri prečkah pa je plezanje za oba nevarno ob morebitnem padcu.
(+1)všeč
grega_z_brega1. 07. 2016 22:11:37
Kakorkoli že, gospa je zlezla tam gor.
Jaz dam samo kapo dol.
Kdor si pa prek komentarjev z njo tiča meri, pa ne rabi imet prav dolgega, da zmaga.zavijanje z očmi
(+7)všeč
grega_z_brega1. 07. 2016 22:14:32
Tako je!
Pa če se izražate s sorehodi in bla bla bla....
Meni je celo kolega rekel zadnjič ko sva v steno planjave gledala - avtocesta zavijanje z očmi
(+1)všeč
Rokson1. 07. 2016 22:15:56
Viper, nisi pozorno prebral. V smeri s šestimi raztežaji težavnosti V+, ki jo spleza enakovredna naveza, se pravi vsak en cug, ni problema.

Kaj pa, če ima smer šest raztežajev težavnosti V+, dva raztežaja pa težavnosti VII- in je najtežja raztežaja splezal en plezalec naprej? Ali sta oba splezala smer težavnosti VII-/V?

Kaj bi rekla Komisija za alpinizem kandidatu za alpinista, ki bi splezal zadostno število smeri ustrezne težavnosti kot drugi v navezi? Izsek iz svežih pogojev:

"Posebni:

· Najmanj 30 različnih kopnih (letnih) alpinističnih vzponov v najmanj dveh različnih gorstvih:

o od tega najmanj 5 vzponov višjih od 500 metrov z oceno IV ali več (kot prvi ali izmenično v navezi),

o od tega najmanj 5 vzponov z oceno IV ali več (in višjih od 300 metrov oziroma najmanj 5 raztežajev) kot prvi ali izmenično v navezi.



· najmanj 15 različnih zimskih alpinističnih tur (pristopi, smeri, turni smuki, ledni slapovi - vsaj 100 metrov):

o od tega 5 smeri kot prvi ali izmenično v navezi z oceno II/3 ali več,


o od tega 5 slapov kot prvi ali izmenično v navezi z oceno WI3 ali več,
..."
všeč
SamoK1. 07. 2016 22:17:03
Viper, alpinisti od nekdaj tako počnejo, to se samo po sebi razume. Plezanje v hribih je resna stvar.
(+3)všeč
grega_z_brega1. 07. 2016 22:17:40
Piz... si zoprn rokson zavijanje z očmi
(+3)všeč
SamoK1. 07. 2016 22:18:42
O, bog pomagaj. Rokson, vse si pomešal. Sploh se mi ne ljubi pojasnjevati. Naberi si nekaj izkušenj v stenah z alpinisti, pa ti bo jasno.
(+6)všeč
Daaam1. 07. 2016 22:21:17
@Rokson pa sj gospa/gospidicna ni delala izpita za alpinista ampak si je zazelela samo v kratko nemsko it. Kje smo se zgubil? zmeden
(+7)všeč
Viper1. 07. 2016 22:21:55
Zdaj smo pa že daleč prišli, celo že do izpitne komisije za alpinista.
Rokson pogovarjamo se o nečem drugem, ne ravno o izpitni komisiji.
Se pa strinjam z pogoji, kar je vse res.

(+2)všeč
grega_z_brega1. 07. 2016 22:22:23
Hvala Daaamzavijanje z očmi
(+1)všeč
gregcs12. 07. 2016 00:48:18
Tako zabavnega branja na hribi.net pa že dolgo ne! Da ta, nadvse špasna debata, ne bi zamrla, bom še jaz vrgel eno kost za glodanje. Smer sem splezal solo, prosto in se mi zdi čist u izi cool
Zdaj pa udri! velik nasmeh
(+9)všeč
redbull2. 07. 2016 01:43:43
nasmehnasmehnasmehnasmeh
všeč
Stran:1234
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki