|
pohodnik387. 08. 2011 01:00:35 |
slika je pa enkratna,super tudi jaz nekaj razmišljam o podobnem vzponu
|
|
|
|
aljazek7. 08. 2011 10:08:59 |
Seveda, krasna tura, priporočam! :-)
|
|
|
|
dprapr12. 08. 2011 19:19:17 |
Volk, izgleda, da sem bil včeraj prvi obiskovalec Krničke gore po tvojem zadnjem obisku. Opazil sem namreč v vpisni knjigi zadnji vpis 27.7.! Jaz sem se odpravil nanjo iz Logarske doline preko Hudega praska in Latvice. Po Krnički gori sem šel še na Mrzlo goro in sestopil po markirani poti na Okrešelj. Lepa, samotna tura (srečal samo dva mlada gornika, ki sta se vzpenjala na Mrzlo goro) v čudovitem okolju. Na Mrzli gori bi pa res lahko poskrbeli za vpisno knjigo (v škatli je samo zmečkan papir).
|
|
|
|
Volk12. 08. 2011 20:20:34 |
Dprapr, vsekakor čestitke za dolgo, zahtevno in naporno turo! Ja, z gorami, kakršna je Krnička, je očitno tako; čeprav jih kdo pomarkira so še vedno v večji meri 'osamljene'. Zna biti, da zavoljo nezvenečih imen, ki množic pač ne privlačijo. Verjetno bo že prav tako. Lp in srečno.
|
|
|
|
tomiš20. 08. 2011 13:19:06 |
Volk, ponoviva tvojo turo v jeseni?
|
|
|
|
ljubitelj gora20. 08. 2011 13:29:57 |
Letos vrjetno Mrzle gore še ne bom obiskal, ampak zanima me težavnost iz Ravensko kočne (SLO pot), v primerjavi z vzponom skozi Turski žleb, prečenje celotnega grebena Dolgi hrbet, Skuta iz Češke smeri, torej tud stena do sedla, Jalovec, čez Škrbino. Je torej pot primerljiv s sledečimi ali gre za 2x-3x težji vzpon.
|
|
|
|
lynx20. 08. 2011 13:39:23 |
Ne. Poglej si prejšnje strani.
|
|
|
|
ljubitelj gora20. 08. 2011 13:45:24 |
Sem že prebiral temo, naj bi šlo za eno najtežjih poti, zelo malo varoval, tudi izkušeni govorijo o težki poti, kraljica KSA po težavnosti, ...
|
|
|
|
krasovc20. 08. 2011 13:56:40 |
Mah, jaz sem bil ze veckrat na Mrzli gori, pa ne vem, se mi ne zdi tko tezko. Ja, malo treba pazit ker ni varoval pamarkacij, obcasno malo prepadno, pa ni tak halo.
|
|
|
|
lynx20. 08. 2011 14:02:49 |
A Kepo si že premagal? MG je malo "na-hype-na", ker takih *poti* drugje ne najdeš, samo še neoznačene stezice in brezpotja.
|
|
|
|
ljubitelj gora4. 09. 2011 21:07:35 |
Mrzla gora je res edina, ki je manj varovana, kot ostale markirane-zavarovane poti, če primerjam Mrzlo goro ter, pot, čez Križ, ki sem jo opravil, je Mrzla gora bistveno težja, čez Križ je zelo dobro zavarovana in markacije so pogoste. Je pa po eni strani vredu, ker se hitro pride gor an Mrzlo goro in tako dol. Mrzla gora je vseeno edinstvena, kakor koli obrneš.
|
|
|
|
urbancek4. 09. 2011 23:49:25 |
Ni ti treba pisati, da si šel SAM, drugi tudi hodimo sami in tega ne poudarjamo... Malo si že naješen s tem... Lp! P.S: Rinke so štiri: Mala, Štajerska, Koroška, Kranjska.
|
|
|
|
Mikič5. 09. 2011 07:47:17 |
Res, tega se ne govori, ker vsak ki mu to rečeš ti pravi "a veš da sam ne smeš hodit v hribe?"
|
|
|
|
ljubitelj gora5. 09. 2011 14:33:30 |
Vem, da so štiri rinke, le malo rinko spotoma prehodiš, ko se spuščaš.
|
|
|
|
nata248. 09. 2011 10:34:56 |
Včeraj smo si, malo za spremembo, izbrali za izhodišče Logarsko dolino. Štartali smo pri slapu Rinka do doma na Okrešlju in proti Mrzli gori. Od mojega zadnjega obiska le-te, je pot po skalah na novo markirana in precej lažje sledljiva, pa tudi vpisna knjižica je nova. Sledil je spust, ponoven vzpon (malo smo prečili po bližnjici) skozi Turski žleb do Turske gore, spust do Kotličev in za konec še vzpon na Brano. Edino tu je bilo nekaj obiskovalcev, drugje smo bili na vrhu sami. Zato se pa splača vzeti dopust med tednom Vrnili smo se s sedla po klasični poti do Okrešlja. Lepa krajša turca v lepem vremenu.
|
|
|
|
otiv8. 09. 2011 12:50:49 |
Glasni ste pa bili zjutraj,da sem vas slišal na Kamniško sedlo
|
|
|
|
JTrogar8. 09. 2011 15:25:03 |
@nata24 Lepe slikce na krasni turi, čestitam. Ampak "Lepa krajša turca v lepem vremenu", nam pa ostalim kar malo moralo zbija.
|
|
|
|
pohodnik388. 09. 2011 18:44:22 |
Zanima me koliko je zahtevnejša Mrzla gora v primerjavi z vzponi kot so s Kredarice na Triglav,ali vzpon na Škrlatico ali Kočne ker gledam fotke in se mi zdi nekam zelo zahtevno čist navpične stene je treba splezat,pa pravijo da bo veekend lep in nekaj razmišljam da bi mogoče v nedeljo probal,drugače bom kaj lažjega si zbral
|
|
|
|
nata248. 09. 2011 18:50:52 |
Mrzla gora je drugačna. Ni toliko varoval, malo je potebno poplezat. Če nimaš problemov s tem, ne bo panike. Vrtoglav pa verjetno nisi, če imaš za sabo take vzpone.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.