Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Srednji peči (1920 m)?
Glasuj

objektiv

Natisni
pikec15. 01. 2010 18:09:08
lep pozdrav
Ima kdo kake izkušnje z objektivi, ker namreč se ne morem odločiti kateri objektiv bi kupil? Odločam se nekje med Nikorr 18-200 vrII, sigma 18-200 dc os, ali sigma 18- 250 dc os hsm???? Imam pa D5000
Vem da je cenovni razpon velik med njimi.Hvala za svetovanja
lp
všeč
mladi_alpinist5. 01. 2010 18:23:20
Odvisno kaj imaš namen fotografirat. Recimo če misliš naravoslovno fotografijo (pokrajine,...) si raje kupi kak bolj širokokotni objektiv. Nikon vem, da ima zelo drage objektive ampak SIGMA ima reletivno poceni. Če misliš zraven fotkat tudi živali potem si raje kupi 18-250mm saj teh 50mm včasih zelo prav pride. Sam pa nikoli sem prisegal na objektive takih razponov. Ker kvaliteta je zelo ŠVOH na teh objektivih, tako, da nemoreš računati na neke zelo kvalitetne fotke. Seveda je to tako kot pri pohodniški, alpinistični opremi več denarja vložiš vanjo boljšo imaš popolnoma isto je pa pri fotografski opremi. Sam se že 2 leti ukvarjam s fotografijo in vem kako je mežikanje
všeč
angie5. 01. 2010 20:51:12
Sicer je res, da je kvaliteta superzoomov slabša kot pri objektivih z manjšim razponom goriščnic, ampak superzoomi so bolj praktični za gore. Sredi stene je objektiv težko menjati. velik nasmeh
Jaz bi razmislila še o Tamronu 18-270, ki ima tudi stabilizacijo. Sigme so sicer v redu, vendar je quality control slabši, kar pomeni, da je bolj verjetno, da naletiš na slab primerek, vsaj take so moje izkušnje in izkušnje mojih prijateljev fotografov.
Naj za konec še povem, da jaz v gore nosim tri objektive in velikokrat preklinjam, ko jih moram menjavati - zaradi nevarnega položaja, zaradi mraza ali pa izgubljenega trenutka. Gamsi včasih nočejo čakati, da zamenjaš objektiv. velik nasmeh
všeč
mladi_alpinist5. 01. 2010 20:57:21
Če imaš 3objektive potem razmisli še o 2 body-jih... jezik samo se hecam. Ja to je res lahko velika težava (menjava objektivov). Samo po mojem mnenju bi v steni fotkal z širokokotnim objektivom. Angie smem vprašat si na Canon-z ali Nikon-u oz. na drugih foto proizvajalcih. Jst ne delam razlik sam tako za v INFO. da vidim kaj večina nosi v gore. mežikanjemežikanje
všeč
angie5. 01. 2010 21:16:48
Večina nosi v gore male kompakte, ker niso tako prismojeni, da bi nosili dodatnih par kil. mežikanje
Sem pa na Canonu.
všeč
izigov5. 01. 2010 22:20:42
- odvisno kaj želiš fotografirat in kaj ti slike pomenijonasmeh
- sam imam NIKON D60 in objektiva NIKKOR 18-55 in 55-200 in to zmeraj nosim sabo - sem se navado in mi je sedaj obvezni del opreme
- sam sem zadovoljen z izbiro in slikami - lahko pa tut pogledate naložene slike v profilu....

Lp s Koroške
Izidor
všeč
pikec16. 01. 2010 01:11:58
Slike mi ogromno pomenijo, slikam predvsem naravo hribe, sončne vzhode in zahode, pa doma moje tri otročke nasmeh.Dodatna teža objektivov me ne moti, malce več placa zasedejo, preveč različnih objektivov je, menjaval jih pa glih nebi.Preveč je vseganasmeh
Angie katere tri pa imaš? Mogoče bom pa na dva objektiva prešel.
lp
všeč
angie6. 01. 2010 01:29:29
Pikec, imam Sigmo 10-20 mm, Tamron 18-200 mm in Peleng fisheye 8 mm. Predvsem brez širokokotnika - Sigme - si fotkanja hribov ne predstavljam in prav tega tudi največ uporabljam. Tamron fino pokrije od sorazmerno širokega kota do tele območja, če ravno hočem poslikati kakšen vrh v daljavi ali kozoroga, fisheye pa je fletna igračka, saj nudi zorni kot 180 stopinj. velik nasmeh

V mojem profilu najdeš link na mojo galerijo, kjer imam objavljenih kar nekaj tur, pobrskaj predvsem po letu 2009.

Opozorila bi na to, da pri fotkanju z DSLRjem in objektivi ne gre samo za dodatno težo, ki sicer ni nezanemarljiva, ampak tudi za to, da je treba imeti opremo pri roki. Jaz jo imam v torbi pred sabo, da imam vse na dosegu roke. Ne predstavljam si, da bi imela recimo objektive v nahrbtniku in bi ga morala vedno snemati, kadar bi hotela menjati objektiv - čeprav eni počnejo prav to. Kot pri vseh drugih stvareh mora vsak zase pogruntati, kaj mu najbolj odgovarja in kaj mu je najbolj praktično.
všeč
peter26. 01. 2010 07:43:57
Angie pri sliki "Gams mi kaže jezik" pa nekaj ne bo v redu nasmehmežikanje
všeč
jurel6. 01. 2010 08:12:24
Tudi jaz sem v začetku prakticiral s kit objektivoma 18-55 in 55-200 na D60, vendar je bil na aparatu vedno "napačen" objektiv nasmeh, pogoji za menjavo pa ne najbolj primerni - sneg, veter, strmina...
Zato sem prešaltal na kompromisni Nikkor 18-105, ki je dokaj kompakten.

Kako pa tovorite opremo s seboj?
Jaz ga prenašam v torbici na prsih, tako da je vedno pri roki. V večjih strminah pa postane bolj zoprno, predvsem v snegu (zaradi morebitnega ustavljanja s cepinom) ali pa v vertikali. Takrat pa roma s torbico vred v nahrbtnik oz. če je trua pretežno vertikalna, mi pa otroci posodijo tamalega kompakta nasmeh
všeč
angie6. 01. 2010 10:24:07
Haha, ja, Peter, vem, sem takoj opazila, ko sem oddala fotko. Ne vem, kakšen lapsus je bil to. Kozorog, jasno. velik nasmeh
všeč
šodrovec6. 01. 2010 11:41:03
Koza! ... ? ... velik nasmehmežikanje

Angie, prijetno se je (bilo) potikati med tvojimi fotkami! nasmeh
všeč
Volk6. 01. 2010 14:47:55
Angie, mi zaupaš kakšen info o Tamronu 18-200, ki ga imaš (kako se kaj obnese v gorah, kvaliteta fotk ...)?
Tudi sam sem na Canonu (D40).
Se pa popolnoma strinjam z vsem, kar si napisala. Res je nerodno (nemalokrat nevarno) menjati objektiv v hribih. Pa dostikrat se ti ga za le eno dodatno dobro fotko niti ne da. Konec koncev je tu še prah ...
Sam imam le originalna kit objektiva, ki sta bila v paketu (18-55 in 55-250), a resno razmišljam o nabavi 'univerzalnega'. Na kvaliteto dam kar dosti, a kaj, ko gnara ni ... velik nasmehzadrega
Sicer pa teža objektivov v nahrbtniku? Hehe, ko enkrat nanj in vanj stlačiš vse živo (osnovo, dereze, dva cepina, turne smuči ...), verjemite da se krepko pozna.

Pa lp.
všeč
medo*6. 01. 2010 19:28:51
Za splošno slikanje v hribih bi si js kupil Tamron 28-300mm: http://www.e-fotografija.si/templates/?a=2078&z=1, ki je bil tudi nagrajen: http://www.e-fotografija.si/templates/?a=1827&z=9 Lp nasmeh
1
všeč
pikec16. 01. 2010 20:59:42
Odločitev skoraj padla na Sigmo 18-250 f3.5-6.3 DC OS HSM.
Malce me pa še vedno bega Nikorr 18-200 VR2 nasmehnasmeh
všeč
capraibex6. 01. 2010 21:17:30
Canon PowerShotSX110 star eno leto,moj prvi digitalec,odlična zadeva.Ima 9.0 MP,ter desetkratni optični zoom,kar je za ljubiteljsko fotografiranje več kot dovolj.Tudi pri zelo nizkih temperaturah oz.slabih vremenskih pogojih uporaben brez težav.
všeč
peter26. 01. 2010 22:13:55
Ponavadi s seboj nosim objektiva 17-85 mm in 70-300 mm. Je pa ponavadi tako, da bi si pri pokrajinah včasih zaželel še kakšen mm manj kot 17 mm in pri slikanju živali še kaj več kot 300 mm. A ponavadi ta dva objektiva zadostujeta. http://www.petersfoto.si
všeč
angie6. 01. 2010 23:05:02
Volk, za ta denar je Tamron 18-200 odličen - trenutno se ga pri nas dobi za dobrih 200 evrov. Lahek je, ima velik razpon, samo stabilizacijo včasih pogrešam, sploh pri 200 mm. Razmišljam o nakupu Tamrona 18-270, pa ne toliko zaradi dodatnih milimetrov kot zaradi stabilizacije. Vsekakor pa je 18 mm premalo širok kot, sploh za gore, zato imam vedno s sabo tudi širokokotnik.

Medo, tega objektiva kot edinega za hribe jaz prav gotovo ne bi priporočila. velik nasmeh 28 mm je čisto preozek kot na večini sodobnih DSLRjev (s krop faktorjem 1,5 ali 1,6), na katerih zaradi manjšega senzorja 28 postane 38 mm.

Pikec, ne z enim ne z drugim ne boš zgrešil. mežikanje
všeč
angie7. 01. 2010 00:15:14
Aja, šodrovec, hvala! mežikanje
všeč
Flora7. 01. 2010 08:22:50
Zdravo,

Angie se strinjam s tabo...sama imam body Canon 40D in novopečeni objektiv Tamron 18-270 IS in sem zelo zadovoljna(povezavo sem ti že poslala)...priporočam pa še uporabo polarizacijskega filtra. razmišljam pa že o nakupu širokokotnega mežikanje

Lep pozdrav in še veliko fotografskih užitkov nasmeh
všeč
spetovar7. 01. 2010 09:56:58
Zdravo!

Še moje mnenje.
Uporabljam Canon 40D ohišje in tri namenske objektive: EF-S 17-55 IS 2.8, EF 70-300 IS, EF-S 60 macro. To je kr nekaj teže za tovoriti v gore, vendar če se gre z namenom, da se slika, je oprema bolj ali manj fotografska (alpinistična samo za varnost). Prej sem nosil zraven Tamron 18-250, pa sem bil razočaran nad kakovostjo slike sploh pri širokem kotu. S Sigmo ni bilo nič drugače. Preveč razpona ne bo dalo ne vem kakšnih rezultatov. To seveda govorim s stališča, da je slika bila naročena od naročnika, ali pa da je za nadalnjo uporabo (obdelava). V kolikor pa je za osebni album pa bi bila kvaliteta čisto ok. Seveda, če se gre za neko kvaliteto, se bo vzelo še OGROMNO ostale opreme od filtrov, flešov (macro), kakšno stojalo se najde, in prej ko slej imaš nabasano ko... Zato vse to tovorim takrat ko resnično grem s tem namenom v gore, da slikam. Drugače nosim zraven Olympus MJU 1030, ki sicer nima najbolj perfektne slike ampak je odporen na VSE. Drugače pa če se odločate za nakup objektiva in če se bo uporabljal v visokogorju, razmslite o objektivih, ki so zaščiteni pred vremenom (seveda je pogoj tudi, da je ohišje primerno zaščiteno). Saj ne glede kaj se odločite kupiti, prah in vlaga bo naredila svoje...
všeč
Stran:12
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki