Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Srednji peči (1920 m)?
Glasuj

Okrešelj

Natisni
piotr28. 01. 2020 12:37:54
In nov Frischaufov dom se na ogled postavi.nasmeh
Seveda le eden od projektov.
1
2
3
4
(+8)všeč
zokipoki28. 01. 2020 13:17:14
Meni tale skica ni ravno všeč.
všeč
lijaneja28. 01. 2020 13:41:56
Tudi meni ne. Mislim, da je pri planinskih objektih pomembna funkcionalnost, ne pa estetika.
všeč
5Xum28. 01. 2020 14:01:10
Estetika in funkcionalnost nista medsebojno izključujoči. Meni se zdi stavba lepa, in stik zidanega in lesenega dela primeren za kočo, ki stoji ravno na stiku gozdov in skalnatih sten.
(+4)všeč
Lukito28. 01. 2020 14:19:05
Nisem strokovnjak za gradnjo, zanima pa me ce je res potrebno podreti vse do tal. Stene so ostale, izgleda da je bilo narejeno z debelimi kamni in ne z zidaki.

Ce lahko ze na obstojeco strukturo postavijo les in streho bo gotovo hitreje in veliko ceneje zadevo postaviti.

Financiralo naj bi se iz drzavnega denarja in prispevkov. Upam da ne bo tako kot z ostalimi drzavnimi projekti - vse razen postene in smotrne uporabe sredstev.
(+1)všeč
ejti28. 01. 2020 15:36:00
Uf, ne bi rekla. Novembra sem pomagala pri čiščenju pogorišča in mislim, da so zidovi preveč poškodovani, da bi se nanje še kaj postavljalo.
(+2)všeč
exwannabe28. 01. 2020 16:57:16
Upam, da nikoli. Tako "brezdušna" kot pa tale hiša zgleda. A je res potrebno s temi kvazi modernimi slogi še po hribih "strašit". Ali bi bilo res preveč, če bi se postavila enostavna t.i. alpska hiša, če že res koča mora bit.
Že če bi postavili tako kot je bilo, seveda z izboljšavami kar se tiče boljših materialov, okoljske sprejemljivosti in večje energetske učinkovitosti bi bilo tisočkrat bolje.
1
(+6)všeč
mirank28. 01. 2020 17:17:42
Kakšnega urbanizma ali arhitekture, ki bi slonela na lokalnih posebnostih žal ni več. Koliko bodo takšna skrpucala koštala izvedbeno in potem tudi za vzdrževanje v tamkajšnjih vremenskih pogojih se takšni arhitekti (sam jim pravim smetarji) nikoli ne vprašajo.
(+7)všeč
Becar28. 01. 2020 19:58:06
Denar se je zavohal, zdaj pa ga je treba razdelit med razne ˝umetnike˝, 1001 študijo itd... Na koncu bo cena kot bi bil iz zlata in bi lahko za isti denar naredili več prijetnih preprostih koč z občutkom domačnosti. Tako to gre v tej državi. No pa naj me le presenetijo, če ne bo tako.
(+1)všeč
čebejla28. 01. 2020 20:02:39
Becar, se strinjam. Naj kr ostane tko kot je, tisti pir al pa kafe si bom pa s sabo nesel. Pa še manj cirkusa bo v sezoni nasmeh
všeč
jprim28. 01. 2020 20:34:27
Kolikor mi je znano, govorila sem z nekdanjo kuharico na Korošici, sedaj pomaga v domu na Smrekovcu, da bodo gradili dom na Okrešlju prej kot pa na Korošici. Okrešelj je kar aktualna točka, tudi iz vidika zaslužka. To kar se cirkusa tiče ...zavijanje z očmi
Lp!
(+1)všeč
redbull28. 01. 2020 20:39:55
Edino pravilno
(+2)všeč
Janezs28. 01. 2020 21:24:47

Kar koli bodo zgradili, samo, do bo odprto čim več dni v letu. Sploh v zimskem času.
(+5)všeč
zokipoki29. 01. 2020 07:21:55
Janezs se strinjam!
(+2)všeč
sens29. 01. 2020 11:20:21
Že iz vidika vzdrževanja je zasnova zgornjega projekta slaba.. preveč izpostavljenega lesa katerega bo veselica barvati vsakih par let tam gor.. sploh ob dejstvu, da ni nobenih napuščev in se ti voda prosto cedi po fasadi - fleki garantirani + cena fancy lesenih fasadic ni majhna..
(+2)všeč
ločanka29. 01. 2020 11:25:55
Les bi moral biti macesen.
(+3)všeč
Lukito29. 01. 2020 12:31:42
Glede na pretekle izkusnje bi bilo najbolje da lesa sploh ni.
všeč
felix29. 01. 2020 13:33:53
Jao, jao, kje bodo počasi naše stare, dobre koče!
všeč
@rekar29. 01. 2020 16:49:01
Te skice mi niso prav nič všeč in ne paše v hribe, kočo je treba zgradit planinam in planincem prijazno, ne dovolite, da se arhitekti kar nekaj igrajo
(+2)všeč
andrej.bg29. 01. 2020 17:13:25
Če upoštevam recimo bivake, ki so zadnje čase zgrajeni v visokogorju, je predlagani videz nove koče na Okrešlju v istem slogu in bi rekel, kreacija istega avtorja. Človek bi pomislil, da avtorji teh, v osnovi lepih in modernih poslopij, nikoli niso zašli v hribe, ne priznajo tradicijo, vzdušje in jim ni mar za harmonijo z naravo, ekstremne pogoje vzdrževanja in podobno. Nisem siguren če bi večina gornikov sploh želela ali si upala vstopiti v takšen objekt.
(+6)všeč
Stran:123...1617181920...222324
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki