|
cebelca25. 06. 2013 17:01:54 |
Ja, 10 EUR računajo zato, ker jih skrbi za naravo. Na Vršiču in v Vratih plačaš 3 EUR oz. 3,5 EUR. To je še sprejemljivo, 10 EUR je pa čisto oderuštvo.
(+5) | | |
|
|
|
|
strelec195425. 06. 2013 18:57:33 |
Ne primerjat cene z tujino,njihove povprečne plače precej večje od naših,pa tudi jokat se ne izplača, vsak reši svoje težave po svoje. Osebno,zbogom bohinj naj odirajo tistega,ki se jim pusti.
(+2) | | |
|
|
|
|
bostjan8525. 06. 2013 19:05:11 |
Nihče nikoga ne sili gor,vsako leto ista pesem,škoda da ni še dražje.LP
|
|
|
|
John25. 06. 2013 19:11:17 |
Cena 10 eur je definitvno previsoka glede na stanje "ceste" v kakršnem je (na določenih predelih katastrofalna), da ne govorimo o problemu parkiranja na planini Blato. Gre jim samo za to, da pobašejo denar, ti pa se jebi na Blatu,kjer včasih še obrnit ne moreš kaj šele parkirat, za kar si pravzaprav tudi plačal (uporaba ceste in parkiranje). Ko spustijo določeno št. avtomobilov zapret in spet spuščat ko je spet plac. Ampak Bohinjc je Bohinjc trmast in zagaman.Ne znajo se it turizma za boga, ko pa jim, kdo kaj pripomni se pa počutijio napadene...in izustijo znan bohinjski "pregovor": "Pa ne hod sm, če ti kej ni prou!"
(+6) | | |
|
|
|
|
_sandra_25. 06. 2013 19:25:01 |
@John: to pomeni,da je cesta letos slabsa kot lani? Je vec lukenj? Da malo vem ce bom sla gor, kaj lahko pricakujem..
|
|
|
|
John25. 06. 2013 19:30:18 |
Pa vozit se da, ampak glede na to, da je denar namenjen vzdrževanju bi bila na nekaterih predelih lahko urejena. Sploh pa parikranje na Blatu, ko je gužva je katastrofa, ne moreš nič, niti parkirat niti obrnit. Res me jezi, ni problem, da pobirajo, sicer je res drago ampak ok, problem je način kot sem ga opisal v prejšnejm postu.
(+2) | | |
|
|
|
|
peter225. 06. 2013 19:31:58 |
A je kdo cesto videl jeseni ob nalivih, ki so npr. gladino Bohinjskega jezera dvignili za tri metre? Kdo pozimi, ko so jo dobesedno zasuli snežni plazovi? Pa ne mi jokat za 10 €. Pejte pa peš! Nihče vam ne bo branil.
(+1) | | |
|
|
|
|
John25. 06. 2013 19:38:03 |
Če bi blo tko hudo, bi jo že sami zaprli Ampak rajš lupijo na polno Sploh ni problem v plačilu ampak v bohinjskem principu. Osebno nimam nič proti Bohinjcem ampak vsak, ki je bil v Bohinju na izletu ima kakšno slabo izkušnjo.
(+1) | | |
|
|
|
|
peter225. 06. 2013 19:41:13 |
Saj so jo zaprli, ker je bila neprevozna in niso nikogar lupili.
|
|
|
|
John25. 06. 2013 19:44:51 |
Ne vem al me ne razumeš Peter2, al nočeš razumet kaj želim povedat...zaprli do nadaljnega...zdej pa jovo na novo...Zapret za vedno oz. dovoljeno samo za lastnike zemljišč pa je rešeno. Ko bo tako bom verjel, da je res tako hudo urejat to cesto, drugače pa gre samo za biznis
(+4) | | |
|
|
|
|
-25. 06. 2013 19:48:25 |
Ljudje pustite Bohinjce na miru jaz sem jih že zdavnaj odpisal raje grem v Italijo. Planina Pecol asvaltirana cesta parkirišč koliko češ izhodišč za super ture cena 0 evra Mangrtska jezera parkirišče 0 evra itn.
(+7) | | |
|
|
|
|
Okmodko25. 06. 2013 23:53:13 |
Pa slovence si tudi odpisal če raje omenjaš planino PECOL, namesto slovenskega imena. Potem kar ostani tam in popači še kakšno slovensko besedo.
(+4) | | |
|
|
|
|
heinz26. 06. 2013 08:21:03 |
Pri Laghi di fusine ne pobirajo parkirnine. Stara imena pa so edino le to.. Živimo v svetu, ki se ves čas spreminja.
|
|
|
|
dima26. 06. 2013 09:44:02 |
Heinz, to niso STARA imena, to so slovenska imena. Laghi di Fusina so Belopeška jezera, nekateri jim rečejo tudi Mangrtska. Že sama "italijanska beseda FUSINA ti namigne, da je to poitalijančena beseda, ki izhaja iz slovenske - FUŽINA.
(+8) | | |
|
|
|
|
Kozorog26. 06. 2013 10:23:34 |
Peter2 - Mislim, da ni problem tistih 10 eurov, vsaj pri večini. Mislim, da je večji problem, ko se pripelješ do parkirišča spodaj, kjer pobirajo parkirnino za to cesto, parkiraš na soncu in zato plačaš 1,50 eura na uro (to je več kot v Ljubljani v nekaterih garažnih hišah!). Še bolj neumno pa je to, da je parkirnina za cel dan 12 eurov!? Kar pomeni, da te prav silijo, da ne hodiš peš. Če bi bilo za makedamsko parkirišče brez sence recimo za cel dan 5 eurov bi bilo popolnoma dovolj! Pa še parkomat, ki je tam postavljen ne vrača drobiža...
(+4) | | |
|
|
|
|
cebelca26. 06. 2013 10:38:26 |
Ja, zanimivo bi bilo zdej slišat kok plazov je šlo čez spodnje parkirišče oz. kakšno škodo je naredila voda, da ga je tut potrebno tok drago računat.
|
|
|
|
Alfista26. 06. 2013 12:10:44 |
... in minimalno moraš vzeti 1h, pa tudi če greš samo za 20 minut na sladoled. Se mi zdi pa da se kar pozna na obisku Bohinja ... kamp Danica je bil npr. vsaj pol prazen. Vse pride pol kot bumerang nazaj.
(+4) | | |
|
|
|
|
Okmodko26. 06. 2013 14:36:12 |
Ja heinz stara imena z novo slovensko manjšino v kanalski dolini, ki je bila priznana šele leta 2001. Enako velja za vse slovence do Gorice. Očitno so prišli iz marsa, prej pa jih ni bilo kaj ne? Nekateri pa namesto da bi raje govorili tako kot naši rojaki za mejo in so govorili predvsem njihovi dedki in babice, govorijo kot novi moderni Italjani, ki so se tukaj pojavili šele leta 1920 in o krajevnih imenih okoli sebe nimajo pojma. Sej jezik našega naroda danes sploh nima več svojga pomena. Nevem zakaj ne začnemo kar angleško govorit pa končamo to polomijo o slovenskem narodu, ki še sam zase ne zna poskrbet.
(+4) | | |
|
|
|
|
peter226. 06. 2013 14:38:01 |
Naslov teme je Planina Blato-Cestnina. Torej je tekla beseda o sami cesti. Kako je s parkiranjem nad Staro Fužino pa ne vem in o tem tudi nisem razpravljal. Vem, da je precej problemov s parkiranjem po Bohinju, sploh okrog jezera in da imamo kar preveč "dosledno" redarsko službo, ki odvrne obisk marsikaterega turista. A za to bi bilo prav odpreti drugo temo. Lp
|
|
|
|
Alfista26. 06. 2013 17:40:46 |
Cestninarji se med vikendom niso ravno pohvalili z obiskom. Več pa ne bi, če slučajno tole berejo občinarji in bi kdo ostal zaradi tega brez službe.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.