|
coffee26. 06. 2018 16:25:01 |
Ja, mam enake izkušnje. Zato me je zanimal, če se je s tem novim režimom še kej drugega spremenil.
|
|
|
|
ljubitelj gora26. 06. 2018 20:38:22 |
V soboto okol 7 pri koči Savica niso pobiral ne za parkirišče in ne za ogled slapa, tud do 8.00 ure ni blo nobenga tam...o kakem parkomatu pa ne duha ne sluha.
(+2) | | |
|
|
|
|
margu5026. 06. 2018 21:44:23 |
Parkirišče pri Savici je v lasti cerkve in ni v paketu, ki ga ureja novi odlok.
|
|
|
|
taubi427. 06. 2018 10:31:04 |
Dokler niso pobirali cestnine za na Blato sem moral parkrat parkirati dober kilometer pod križiščem Vogar-Blato. Odkar pa pobirajo cestnino, pa sem prišel vedno vsaj do polovice od križišča do Blata. In to mi je zelo všeč! Kolikor je meni znano se parkirnina na Blatu ne pobira, pobira se samo cestnina za Blato v dolini. To verjetno pomeni, da imaš lahko avto na Blatu za 10€ cel teden.
(+1) | | |
|
|
|
|
margu5027. 06. 2018 11:18:19 |
taubi4, res upam, da tole drži. Za konec tedna se bom pa, z veseljem poslužila brezplačnega prevoza.
|
|
|
|
turbo27. 06. 2018 11:45:16 |
taubi4 in margu50, pozor! Na spletni strani občine Bohinj piše takole: "Cesta Stara Fužina - Voje - Vogar - Blato 10,00 €/uporaba ceste na dan. Od 1.1. do 31.12. Čas plačevanja od 00:00 do 24:00." Parkirišče na Blatu je res brezplačno, uporabo ceste pa računajo na dan! Tako, vsaj po napisanem na njihovi strani, domnevam, da zna biti nekajdnevno hribolazenje nad planino Blato presneto drago, če se drže črke zakona
(+1) | | |
|
|
|
|
Lisica27. 06. 2018 11:49:55 |
Na spletni strani za cesto na Blato piše Cena: '10,00 EUR/uporabo ceste na dan' - torej če imaš avto gor parkiran ne uporabljaš ceste ampak jo uporabiš samo ko greš gor in dol...za dol itak noben ne preverja listkov oz plačaš cesto gor/dol. Kaj se je torej spremenilo?
(+1) | | |
|
|
|
|
turbo27. 06. 2018 12:13:27 |
Lisica, jaz si to uredbo razlagam takole. Ko grem gor, plačam 10€. Če se vračam isti dan, je to to. Če se vračam kasneje, pa mi lahko (ni pa nujno) še enkrat zaračunajo 10€, ker se pač še enkrat peljem po tej cesti Nazadnje res ni bilo kontrole nazaj grede (pred leti), kako je sedaj in kaj bo, ko bo zapornica, pa kdo ve?
(+1) | | |
|
|
|
|
ljubitelj gora27. 06. 2018 12:34:26 |
Tud na Pokljuki so začel pobirat 5 evrov/dan, kje na katerem parkirišču ne vem, bodo pa sčasoma širli plačljiva parkirišča.
(+1) | | |
|
|
|
|
margu5027. 06. 2018 13:18:04 |
Poklicala sem na turistično društvo Bohinj, za Pl. Blato velja na dan 10€,če se vračaš drugi dan plačaš spet 10 €. Prav nič prijazna gospa je bila na drugi strani, rekla je da je moja odločitev pridem ali ne, to je že res samo ali je to pravi pristop, pa ne vem no. Tudi turistično takso v kočah bo ponovno moral plačat tudi planinec s plačano članarino, kar do sedaj ni bilo treba. To o parkirninah je sicer občinski odlok, bi ga morali malo preverit, če je skladen z zakonodajo.
(+5) | | |
|
|
|
|
michael6627. 06. 2018 14:46:40 |
To je tko.Dost folka in potem lahko afne guncajo. Podobno k na hrvaškem...podražijo cestnino in trajekte v sezoni,folka pa čedalje več...pričakovati je še višje cene in to povsod...pač odvisno od "povpraševanja".
(+1) | | |
|
|
|
|
darinka427. 06. 2018 15:11:34 |
Pa kaj so normalni?Še enkrat plačaš 10 evrov , ko se vračaš.Za takso v kočah pa vem, ker nam je pripovedovala natakarica v Aljaževem domu. In mislim , da je pravila, da bodo 1 avgusta prepovedali vožnjo z avtomobili v Vrata. Poskusno. Ne vedo več kaj bi si izmislili. Kot tisti čuvaj v TNP, ki prihaja ob 22uri na parkirišče v Vrata in posveti v vsako vozilo, da ne slučajno kdo spi v njem. Ker se tega ne sme v TNP.Ne bi verjela, če ne bi videla.
(+4) | | |
|
|
|
|
margu5027. 06. 2018 15:21:05 |
Mene tudi čudi PZS, da se ne oglasi v podporo planincem, če že plačujemo članarino naj za nas izborijo kakšne rabate pri občinah. Vsi poberejo samo denar človek je tu zadnji, ki bi kdo pomislil nanj. Rabili bi enega dobrega odvetnika, da tole malo prekontrolira. Pred lani so hoteli tudi kajakašem nabit plačilo takse, mislim, da na Bledu, pa so se kajakaši pritožili na ministrstvo za okolje in uspeli. Občina je morala odlok umakniti.
(+3) | | |
|
|
|
|
Marko Torelli27. 06. 2018 15:39:15 |
Če se bo denar stekal v občinske proračune in se trošil za plače obsežnega občinskega aparata ter projekte, ki so sami sebi namen, potem se mi pobiranje visokih taks, parkirnin in ostalega zdi zelo sporno. Treba je pa nekako brzdati ta naval pleha visoko v gore. Tudi divje "kampiranje" v avtomobilih se mi zdi sporno. Treba se je vprašat...kaj ko bi vsi to počeli...kam bi prišli...Končno pa....s pravo idejo imamo lahko naravo brez pleha in polno denarnico...Ne vem pa...kam razni bohinjci, kranjskogorci in drugi vlagajo ta pobrani denar, trobijo o možnih rešitvah že vrsto let...premiki so pa mikroskopski..Je pa res da se bomo težko odpovedali naši komoditeti "od vrat do vrat"...večini bi nam bilo težko že 10 minut čakat na nek bus, ki bi nas pripeljal do izhodišča..treba do zadnje rampe...
(+2) | | |
|
|
|
|
margu5027. 06. 2018 15:58:04 |
Marko, se strinjam z zapisanim samo , ko ima človek naloženih že skoraj 7 križev, je tale pomoč konjička, ki te pripelje bolj v osrčje gora in planin, do tja kamor se še moreš podat življenjskega pomena. Ali nam bo še to onemogočeno, naj doma čakamo še samo na Matildo. Ravno hribi so bili še nekako dostopni tudi upokojencem z borno pokojnino. Mislim, da je TNP slovenski park in ne samo bohinjski in si sami ne bi smeli izmišljat vseh vrst omejitev dostopa. Tu bi morala tudi država povedat svoje !
(+2) | | |
|
|
|
|
Marko Torelli27. 06. 2018 16:10:41 |
Ne morem da se ne bi strinjam s tabo. Namigujem samo, da bo bi lahko alternativne načine mobilnosti iz teorije in leporečenja spravili v prakso. Za tebe bo popolnoma vseeno, če boš parkiral v dolini, od tam pa te bo varno in brez stresa pripeljal kombi, pa da bo stimulativno; za še nekoliko manjšo ceno, kot jo sedaj terjajo od tebe za uporabo ceste. Pa še občutek okoli planine bo nekoliko bolj prvinski, ko boš lahko naštel več krav, kot jeklenih "konjičkov". Je pa res...zaradi naše narave, da se bomo tega posluževali samo takrat, ko bo dostop res prepovedan...ali pa ekstremno drag..verjetno je žal tako.
(+3) | | |
|
|
|
|
SamoK27. 06. 2018 16:13:51 |
O joj, koliko tarnanja zaradi par fičenkov!
|
|
|
|
margu5027. 06. 2018 16:15:59 |
Ja bi z veseljem koristila prevoz, sedaj bo to samo za konec tedna omogočeno. Med tednom pa lahko najameš taksi, mi je rekla gospa na INFO.
(+2) | | |
|
|
|
|
margu5027. 06. 2018 16:19:38 |
SamoK, no mogoče za nekatere res fičenki, za večino pa je to že kar lep zalogaj. Uživaj v svoji večvrednosti !
(+7) | | |
|
|
|
|
darinka427. 06. 2018 17:22:25 |
Tudi nismo vsi doma blizu gora.Pa penzije vemo kakšne so. Se bomo pač vozili z vlakom kot sem se jaz pred 40 leti. In še marsikdo.
(+3) | | |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.