Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Kje se nahaja planina Arta (1564 m)?
Glasuj

Planina Blato-cestnina

Natisni
gely11. 06. 2019 18:02:53
ne v tujini ni tako....vsaj ko greš v Dolomite. Cestnina za gorsko cesto je bila par let nazaj 20€...naslednji dan pa samo 5€
(+2)všeč
pinkerton11. 06. 2019 19:13:36
Smo pač razvajeni. Parking je bil do zdaj 10€ in je bil poln, da si avto v sezoni pustil že skoraj sredi klanca. Zdaj bo 12 in bo enako poln, kot bi bil tudi, če bi bila cena 15€.
Bohinjci so oderuški, ampak bili bi za povrhu še neumni, če nebi dvignili cene.
(+7)všeč
lino11. 06. 2019 20:31:57
Tistih nekaj Evrčkov, za podporo lenobi in komoditeti ter na vrhu za neprecenljive užitke, damo res težko iz žepa kot kakšni zadrgnjeni Škoti. Hvala Bohinjcem, da tako skrbijo za našo duševno rekreacijo in zdravje! mežikanje Največji šparovčki pa lahko celo prišparajo ta znesek, če gredo peš iz doline. nasmeh
(+3)všeč
dRM11. 06. 2019 20:42:38
Nikoli se nisem vtikal v kakšne razprave, ampak tokrat pa bom podal svoje mnenje, čeprav je mogoče napačno.
Višina parkirnin ni problem, problem je število domačih in tujih turistov v naših gorah (ki letno narašča, lansko leto cca. 1,5 mio.). Ker imamo izredno lepe gore, želijo vsi, tako tuji kot domači obiskovalci super sliko iz naših vrhov, spotoma pa posvinjajo celo pot (bivaki, koče, poti, itd...). Večina bi se z avti zapeljala kar do vrha, če bi se dalo...zato so te parkirnine čisto na mestu, mogoče, da odvrnejo kakega "influencerja".
Kdor ima rad naše gore, mu ni problem štartati tudi kak km nižje, ali pa plačati parkirnino. Komu je žal denarja za parkirnino v Bohinjski občini, naj jo tudi ne plača ko bo šel na Hrvaško na morje nasmeh
(+14)všeč
margu5011. 06. 2019 21:28:55
Se z večino strinjam, vseeno pa bi se moralo nekje poznati, da kdor plača članarino PZS bi moral imeti popust. Je pa res, da se večini zdi preveč dat tistih dobrih 20€, čeprav si že z dvema nočitvama v koči ta strošek povrne. Mi,ki članarino redno plačujemo pa smo pri vsem ostalim izenačeni, z ne člani in tujci.
(+2)všeč
grega_z_brega11. 06. 2019 23:24:19
Kaj pa ima cesta veze s PZS?zmeden
(+5)všeč
jprim11. 06. 2019 23:34:20
Parkirnina pač je. Plačuje se po urah parkiranja. Vprašanje je samo, kaj ti nudijo zato, kakšno je spanje v kočah. Še vedno trdim, da nimamo pojma o turizmu v gorskem svetu.
Primer iz Avstrije. Če želiš z avtom malo višje, plačaš vožnjo po gozdni cesti, ki je privat.
Spanje po kočah v TNP nima primerjave s kočami preko meje.
Planiko in podobne koče bi Avstrijci že zdavnaj zaprli.
Lp!

(+3)všeč
turbo12. 06. 2019 06:52:28
Velik napredek bi bil, če bi nekdo preštel parkirna mesta na Blatu in Vogarju, tista, kjer se legalno in legitimno parkira, potem pa poskrbel, da v dolini gori rdeča luč in se zapornica ne dvigne, ko so parkirna mesta zasedena. Sila neprijetno je vzvratno voziti iz Blata proti Vogarju in paziti na vozila, ki so parkirana ob strani, toliko bolj, ko ti dva, trije,..., pripeljejo navzgor, potem pa je potreben referendum kdo se bo komu in kako se bo umaknil zavijanje z očmi Sicer pa, tam kjer sem največ, v zadnjih desetih letih skupaj nisem plačal 12€ za parkiranje. Pa so ceste do izhodišč večinoma asfaltne, gore nad izhodišči imenitne, gneče pa ne na cesti, ne na parkirišču, še manj v gorah tudi v juliju in avgustu (skoraj) nobene nasmeh
(+13)všeč
Bojan_A12. 06. 2019 10:03:51
Mene so tudi razkačili in sem klical redarje za pojasnilo: https://bojanambrozic.com/2019/05/24/12-e-cestnine-za-500-m-ceste/

Bohinjski sistem je obupen in praktično onemogoča dostop hribovcem v gore. Sedaj je parkiranje mogoče samo za dnevne goste, ki se gredo na hitro malo poslikat v Mostnico.
(+4)všeč
dprapr12. 06. 2019 10:43:09
Bojan (turbo) je zelo dobro zapisal. V celoti podpišem.
V takšnih primerih je edina rešitev zapornica z rdečo lučjo, ki se odpre, ko se sprosti parkirno mesto. Podobno, kot imajo pod Tre Cime. In če je obisk velik, je normalno, da se tudi cena veča.
Ko se toliko govori o neprijaznih Bohinjcih, pa me zanima, koliko bi me stalo celodnevno parkiranje v Ljubljani. In če bi ostal še kakšen dan, bi bil ta cenejši?
(+2)všeč
Marko Torelli12. 06. 2019 11:06:28
Tehnologija je dans res poceni in dostopna, tako da se da komot narest tko kot je rekel turbo...se sprašujem zakaj še ni, saj nekaj cekinov se pa že zbere od parkirnin. Ma..ko človek gleda tole gužvo v slovenskih gorah, se ti včas zdi, da ukrepi kot so...omejen dnevni obisk triglava s predhodno prijavo..online rezervacija parkirnega mesta na Blatu..vstopnina v TNP (kot Benetke)...semaforizacija soče (kot semafor na vrhu tobogana) ... niso ravno neka znanstvena fantastika..
(+1)všeč
pinkerton12. 06. 2019 11:27:35
Svet ni idealen, zato ni vse tako preprosto kljub tehnologiji. Ta cesta NE pelje samo na Blato. Pelje tudi na Vogar. In pred odcepom, še spodaj v dolini gre tudi v Voje.
Torej bi morali imeti na vseh treh cestah neke senzorje, ki bi prepoznali na katerem končnem parkingu je koliko vozil.
In potem bi prišel recimo pastir z Blata z avtom in štirje od njegove žlahte na obisk, ki si odklenejo rampo pred planino in zapeljejo noter, luč spodaj bi pa javila, da je parking zapolnjen. Dejansko pa bi bila štiri mesta frej. In bi potem spet tu kdo vpil, da imajo bohinjci pokvarjen sistem haha
(+1)všeč
jax12. 06. 2019 11:35:16
Ko se toliko govori o neprijaznih Bohinjcih, pa me zanima, koliko bi me stalo celodnevno parkiranje v Ljubljani.

Hvala za vprašanje. Bom kar z linkom. Možnosti parkiranja v Ljubljani je sicer več, ampak za dolgotrajno parkiranje je tale ena od ugodnejših:
http://www.sz-zip.si/podrocja-delovanja/parkirisca-in-varovanje
Skratka, če želiš v centru (železniška, Tivolska), boš za cel dan dal 8 evrov, če greš samo malo ven, pa še vedno v peš distanci (Parmova) pa 4 evre. Skratka, dajmo malo razbit ta mit, da v Ljubljani je pa še tolk dražje. Ni.
(+6)všeč
serznoz12. 06. 2019 11:44:09
Bohinjci bi pač morali priznati, da se gredo odiranje. Da cena hitro preseže strošek prenočitve v koči, pač ni normalno. Za 3 dni 36€, halo!!
V Avstriji bi za podobno cesto plačali recimo 5€ na avtomatski blagajni in bi lahko gori ostali več dni za isto ceno. Za tiste, ki želimo na Blato za več dni, bi morala biti naslednji dnevi bistveno cenejši, saj se menda peljemo samo enkrat.
(+12)všeč
dprapr12. 06. 2019 11:49:55
Hvala za pojasnilo.
Torej, če je v Ljubljani dan "vreden" 8 evrov, je verjetno v Bohinju pri 12 evrih že podcenjen.
Kakorkoli, kot je zapisal turbo, ogromno je še lepših in samotnih koncev.
(+5)všeč
pinkerton12. 06. 2019 12:01:52
Se strinjamo, Bohinj je vreden več od Ljubljane. Kar priznajmo, bohinjce bi vsi pogrešali če jih nebi bilo, ljubljančanov pa ne velik nasmeh
(+7)všeč
John12. 06. 2019 13:50:15
Bohinjc je Bohinjc, runkl in runkl bo ostal...turizem smo ljudje mežikanje
Avtomobili že padajo z Blata, rampa se še kr odpira (kasira)... ko jim je za lastno korist bi izstopili iz TNP-ja, istočasno, ko jim ni v neposredno korist, se sklicujejo na TNP, vedno ena in ista pesem...sredi gozda, ob gozdni poti, ti skoči na pot fantič, ki bi ti rad zaračunal par evrov za, še sam ne ve točno kaj (neko uporabnino oz. vzdževanje poti???) itd, itd, itd.
Skratka za Bohinjce je turizem, da se pripelješ do Bistrice pustiš par deset evrov, zaokoržiš v krožnem križišču in se odpelješ nazaj od koder si prišel mežikanje
(+6)všeč
jstern12. 06. 2019 14:53:31
ermate, hvala, mi prihajamo 25., dakle bus vozinasmeh Inače, dnevni parking u Zg u prvoj zoni je 100 kn kaj je cca 15 eura, o moru neću ni govorit jer se u sezoni ne spuštam s Velebita.

ermate, hvala! Mi prihajamo 25. tako da možemo busomnasmeh Inače dnevni parking u Zg u centru je 100 kn, cca 15 eura, a na moru je čista pljačka, tak da ne silazim s Velebita u sezoni. Ovo je narodni park, u redu je da plati ko bi se vozio. Drugi je problem kaj smo siromašnimrk pogled (Dođite k nama na Plitvička jezera, pa vam na Bohinju više ne bude skupo)
(+4)všeč
Fikret12. 06. 2019 15:25:51

Jstern, nas je malo prizemljil, skratka postavil na realna tla. Na koncu bomo celo ugotovili, da je obisk Bohinja in okolice čisto poceni, skratka bagatela. nasmeh
(+3)všeč
palček plezalček12. 06. 2019 15:40:54
Dprapr, saj se strinjam s tabo, da ni potrebe za dražjim parkiranjem v Ljubljani kot v bohinjskih koncih, samo Bohinjci pravijo, da zaračunavajo uporabo ceste in ne parkirnine. Če ostaneš npr. 2 dni v hribih, ceste ne boš uporabil 4x, tj. 2x gor in 2x nazaj, ampak le 2x. Njihove cene ne zdržijo vode. A še kje v Sloveniji pobirajo tako visoko cestnino? Znano mi je, da za cesto proti Mangrtu pobirajo ekološko takso v višini 5 EUR, V Logarsko dolino se zaračunava vstopnina za motorna vozila, oproščena so tista ne električni pogon.
(+3)všeč
Stran:123...2324252627...414243
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki