Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste letos bili na Velikem Snežniku (1796 m)?
Glasuj

Planinske koče

Natisni
SamoK23. 05. 2016 19:04:40
Vedno znova me presenečajo takšni zapisi (tisto iz gore-ljudje) in navdušeno odobravanje, ki jim sledi.

1. Ne razumem te potrebe, da iščemo vse, v čemer je v Sloveniji slabše kot v .... (naj vsak vstavi svojo idealno državo). Meni osebno je tu zelo všeč. Veliko več vidim dobrega kot slabega. Naj se torej drugi zgledujejo po nas!
2. Ni vse tako enostavno, kot piše v zgornjem članku. Vedno se pri takšnih primerjavah pozablja, da je Avstrija naslednica najmogočnejšega evropskega cesarstva, ki si je nagrabilo premoženja iz polovice sveta in še zdaj uspešno živi od tega. Slovenija je bila vedno uboga revščina v primerjavi z njo in je še čudež, da nam gre tako dobro, kot nam gre.
3. Kdo si pravzaprav želi več udobja in ponudbe (in torej tudi več obiska) v naših gorah? Jaz že ne. Razumem pisca članka, da si to želi in bi plačal tudi 45 evrov 60 krat na leto. Nekaterim pa nam je povsem v redu občasno jota, še večkrat pa nič ali kaj od doma prinesenega, in smo prav srečni, da obiskovalcev ni več, kot jih je.
4. Veliko obiskovalcev iz "bolj razvitega" sveta prihaja v Slovenijo prav zato, ker še ni vse do kraja skomercializirano.

Pa da ne bo pomote - nikomur ne branim, da prihaja v naše hribe, posebej vabil jih pa ne bi ...
(+2)všeč
SamoK23. 05. 2016 19:06:39
mukica, v kapitalizmu "dobro živi" od takšnih sprememb le lastnik. Ne vem, če je to res kaj bolje, kot da plačo vleče nekaj birokratov.
všeč
nordkap23. 05. 2016 19:09:25
SamoK,
sem čisto tvojega mnenja in sem na tvoji strani. Ene par lopovov v slo je treba spravit nekam pa bo še boljše, kak Avstrija pa jodlarji, ne mi s takimi, ni ga čez pristnega Slovenca.
Vse lepo po domače, vse lepo natur,... za enkrat še in naj tako tudi ostane zaradi mene večno.
všeč
Daaam23. 05. 2016 19:26:24
Seveda jaz tudi ne rabim udobja avtrijskih koč..mi pa gre na živce da smo pri ceni storitev zelo izenačeni, pri kakovosti storitev mi pa gre pri nas na jok..in tu pomojem je največji problem. Men ni hudo it scat za bližnjo skalo, ker je hišni wc tako smrdljiv da tudi blizu nočem bit, in ne bom umrl zaradi na pol tople pločevinke piva.. Jeba pa je k skor za isti denar dobim nekje v kozarec primerno ohlajeno točeno pivo, wc skor kt bil doma..in tudi pri nočitvi mi ni treba zaradi smradu majice dati čez povšter.. Če imamo skromne koče naj imamo tudi temu primerne cene. Pa ne mi zdej ...si pa s sabo prines mrzu pir..zavijanje z očmi
(+19)všeč
SamoK23. 05. 2016 19:30:57
Daam, smo si pač različni. Mene vse to nič ne moti (oziroma, če sem iskren, sploh ne vidim, da bi bilo tako, kot pišeš). Kar pa zadeva cene, pa vedno v planinskih kočah za povrh pustim krepko napitnino, ker želim prispevati del svojega zaslužka za to, da obstajajo. Pa bi dal še kak evro zraven, če bi s tem pripomogel, da jih ne bodo privatizirali.
Kakšne so cene v Avstriji ali Tunguziji, pa me niti ne zanima. Če grem pa v Tunguzijo, me pa ne zanima, kakšne so v Sloveniji.
všeč
Daaam23. 05. 2016 19:40:32
SamoK ..brez tvoje krepke napitnine društva, ki imajo koče v osrčju parka z lahkoto preživijo.. Zato pa vsi skočijo v zrak ko jih malo zbodeš. Verjemi da če bi bila pozitivna nula na koncu sezone, da bi že zdavnej ble vse koče v najemu.
(+12)všeč
SamoK23. 05. 2016 19:53:12
Pri zgornjem zapisu sem pozabil še točko
5. Ne razumem ljudi, ki vedno skušajo najti kaj slabega. Jota, stranišča, rjuhe ... Kaj pa je vse to takega? Če bi bilo pa to "po avstrijsko", bi pa spet kaj drugega našli. Mogoče bi bil predpražnik v napačni barvni kombinaciji ...
Žalostno.
všeč
lizika23. 05. 2016 19:56:32
Žalostn si ti , @SamoK , pa ne samo v tej "rubriki"
(+12)všeč
lijaneja24. 05. 2016 09:09:09
Strinjam se z vama, Drago in ¨jax¨. Tomaž je dobro zdrmal našo realnost. Treba je iti po svetu in tudi kje drugle pogledat v lonec. Naša okostenelost je zabetonirana. Žal tudi nekaterih ljudi, ki že vrsto let vztrajajo v PZS (na isti strani PV kot omenjena kolumna.)
(+7)všeč
ZeK24. 05. 2016 10:18:32
strinjam se s SamoK.

všeč
mito300025. 05. 2016 20:01:01
luksuz imam doma, v hribih pa iščem mir,lepoto, skromnost, vesele ljudi in odmik od ponorelega sveta v dolini. Pa da bi še v hribih gledal kako vsi za mizo brskajo po internetu...lepo vas prosim, upam da še dolgo ne.
(+2)všeč
jprim26. 05. 2016 08:44:44
Tema, ki smo jo glodali že nekaj časa nazaj.
Pri nas bi se res moralo nekaj spremeniti, morda celo malo več kot nekaajjj ...
Ko se potepam po visokogorju, nimam želje po spanju v kočah, redke so izjeme ... v sezoni na Kredarici smrdi okrog in okrog po urinu, enako na Planiki ... govorim iz lastnih izkušenj, pa ne bi niti o cenah, saj tisto kar dobiš pri nas, pogosto preplačaš.
Tudi v kočah, ki so nižje, ni včasih nič bolje, na primer na Čemšeniški, s svojo skromno višino, WC na štrbunk - o vodi ne duha ne sluha, hotela sem si umit roke, pa ne po uporabi WC-ja, temveč po nabiranju čemaža, za šankom bi si jih lahko, alo sem rekla, pa je z vami kaj narobe ...
Ja, na drugi strani pa so koče, ki tržijo nedeljska kosila, razne fešte (Gore), o planincih pa ne duha ne sluha, bila sva edina v planinski opremi, saj sva šla v planinsko kočo, prostora pa nikjer ...
Lahko bi pisala še in še, edino kar še enkrat zapišem, na tem področju se mora nekaj spremeniti.
LP!
(+5)všeč
košuta1226. 05. 2016 09:48:45
Jaz pa poznam rešitev: Aktivno se vključite v Planinska društva, ki s kočami upravljajo, se javite za gospodarja ali oskrbnika in ni dileme, da boste stvari uredili po svojih željah. Tako dobre ideje in pridne roke pa res ne gre zamuditi. In na koncu koncev ne gre le za planince in obiskovalce gora; zaslužili si boste na kupe dinarčkov, za brezskrbno starost.
všeč
Daaam26. 05. 2016 10:05:48
@košuta12 Marsikdo je že probal-pa so korenince v društvih pregloboko zakoreninjene. Donosne koče ne dajo v najem, pri razpisih za oskrbnika je pa itak pogoj "sodelovanje z vodstvom društva" kar pomeni da pač tako plešeš kot oni žvižgajo. Seveda, da ne bom samo obsojal, je tudi nekaj koč, ki gledajo ven iz povprečja po urejenosti in ponudbi.
(+4)všeč
GregorC26. 05. 2016 13:32:51
V tujini se pač zavedajo, da so njihove koče njihov glavni vir financiranja in ko bodo to spoznali tudi pri nas se bo morebiti kaj spremenilo. Dokler pa bodo računali na sredstva od drugje in samo tarnali ker jih je zmeraj manj (in še manj jih bo), pa sprememb ne bo.
So pa tudi pri nas svetle izjeme, ki se zavedajo, da bo koča zmeraj bolj pomemben finančni vir in se temu prilagajajo. In to ne z navijanjem cen.
(+5)všeč
zdomec29. 05. 2016 16:32:24
Tudi v tujini ni zmeraj tako kod bi moralo biti. Zgodilo se mi je pred ca. 4 tedni. Bil je lep spomladanski dan in sem sem se odlocil da obiscem Kalnik, (Hrv. Zagorje, ) Po ca. 2 urah hoje prispem do planinskega doma na Kalniku
Lep velik pl. dom, lahko recemo dolinska postojanka. Do doma pripelje asfaltirana cesta, nakaj podobnega kod v Kamniski Bistrici. Vsedem za mizo in hocem narociti nekaj toplega za pojest, pride natakarca in mi pojasni da ta dan za navadne planince ne strezejo hrane, ker kuhar nima cajta za priprtavo. Kaj se je zgodilo? Prisli so trije autobusi, verjetn ze prej naroceni z izletniki, za katere je bilo vse rezervirano, notranje mize pogrnjene kot bi bila ohcet. Seveda navadni planinci niso bili niso interesantni glede zasluzka. Torej PROFIT ima ze tudi v pl. kocah prednost. Ljudje so jamrali, se jezili, ampak nic ni pomagalo. Najbolj so se imeli tisti planinci kateri so imeli seboj nekaj htane v nahrbtniku, a mi ostali smo narocili pijaco, katero so stregli, in lepo domov. Vedeli so da bodo imeli izletnike, zakaj niso skuhali vsaj pasulj za ostale goste in bi bilo vse v redu.jezenjezen
(+2)všeč
ljubitelj gora29. 05. 2016 17:50:36
Nekaj koč v zimskem času je tudi pri nas odprtih in me prav zanima, koliko od vas naroči pijačo, hrano. Dom na Zelenici je pozimi odprt, koča na Kamniškem sedlu tudi in Kredarica, a kaj ko je premalo prometa.
všeč
GregorC29. 05. 2016 17:56:09
Ljubitelj gora pozimi jaz zmeraj vsaj čaj z dodatkom. Če ne mislim ničesar naročiti v kočo sploh ne grem.
(+4)všeč
ljubitelj gora29. 05. 2016 18:00:22
Že samo se premalo prometa obrne in koče se ne morejo razvijat. Poskusi sam kdaj odpret lastni lokal in delat in boš videl, kakšni težki časi so.
všeč
GregorC29. 05. 2016 18:12:09
Z pravo ponudbo in predvsem ODNOSOM se da marsikaj. Če ni tega, hja, pol pa je res težko.
(+7)všeč
Stran:1234567
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki