Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Kje se nahaja planina Arta (1564 m)?
Glasuj

Planinski čevlji

Natisni
jedriličar4. 12. 2012 10:24:22
Nepalice su zakon ...
všeč
bananarepublika4. 12. 2012 16:07:59
Mene pa zanimajo čevlji Trenta Lady od Alipne. V trgovini sem jih obula in je občutek v njih božanski. Zdaj em pa zanima, ali so tudi primerni za dež, sneg oz. vodo (membrana sicer to obljublja), vendar ne vem, kao se zadeva obnese v praksi. Rada bi pa imela čevlje tako za zimo kot za poletje, za neko normalno ceno. Zdaj imam veliko dražje, samo jo zelo okorni, tako da iščem kakšne nežnješe in mi je rano Trenta Lady padla v oči. Izkušnje?
všeč
jax4. 12. 2012 16:38:04
Odvisno kaj boš z njimi pozimi počela. V osnovi to pač niso zimski čevlji. Zdaj - za v sredogorje al pa na Debelo peč bojo tudi tej zadoščali, za kaj več si boš pa želela kaj bolj specializiranega. Kar se nepremočljivosti tiče, bi vsaj na videz rekel, da bi morala stvar kolikor toliko držat, seveda pod pogojem, da se jih redno impregnira in se po snegu nosi tudi gamaše. Seveda pa - čevlji za vse leto so vedno kompromis, potem pa pač presodiš, za kaj jih rabiš.
všeč
bananarepublika4. 12. 2012 19:54:06
Ja, vem, da je to bolj stavr kompromisa...Bi jih pa imela prvenstveno za poletje, občasno oz. izjemoma za pozimi. Načeloma bi bila čim manj s temi na snegu, kdaj pa že..Pa ne bi rada, da mi razpadejo prvič nasmeh Kako se pa obnesejo v suhem? So fajn oz. je Alpina znamka glede pohodniških čevljev ok?
všeč
ljubitelj gora4. 12. 2012 23:38:42
V Alpini imajo akcijo 2=1
všeč
jprim5. 12. 2012 07:15:09
Ja, čevlji, poglavje zase, ... najboljše izkušnje so lastne izkušnje, verjemi @bananareplika ... planinarim 5 let in letos nabavila 5. čevlje, ...
100% drži pregovor 'Malo dnara, malo muzike.'
Alpina zavijanje z očmizavijanje z očmi
LP!
všeč
Daaam5. 12. 2012 08:47:35
Men so pa Alpinini čevlji (poletni) super služili..cca 4 leta so zdržali-res da so bili na koncu že čisto bogi.. Kupil nove za velik denarja priznane firme, pa sem imel en kup problemov nasmeh Tako da tud Alpina je lahko čisto ok (moje mnenje)- Sploh če res misliš samo kdaj pa kdaj malo na sneg.
všeč
sirt15. 12. 2012 09:03:14
Prve ALPINA čevlje nabavil pred 35 leti in z njimi še isti dan na Triglav(mladost je norost,ne priporočam).Iz Vrat do Savice brez žuljčka!Od takrat za čez 1000m samo še Alpina.So pa različni modeli in je treba najti prave.
Kar pa se tiče premočljivosti,jih takoj,ko jih prineseš domov dobro nasprejaj in potam redno po vsaki mokri turi.
všeč
ljubitelj gora5. 12. 2012 09:57:21
Poznam enga gospoda, ki ima Alpinine gojzarje in jih uporablja že več kot 30 let. Današnji Alpinini gojzarji so pa ˝slabi˝, sicer za to ceno s popustom se jih splača vzet, ker drugje stanejo vse okoli 150-200-300 evrov.
všeč
zippo5. 12. 2012 10:11:14
Razlika med nekoč in danes je dejansko velika. Čeprav tole o 30 letih uporabe je nepomembno, ker:

a: jih uporablja kvečjemu dvakrat letno na bližnji kucelj

b: ti je o stalni 30 letni uporabi naložil

c: si nam to ti naložil kot običajno (v smislu - poznam enega ki že 30 let uporablja isti kondom in še vedno ima original zapakiranega)


všeč
sjevnika5. 12. 2012 10:13:26
Pozdravljeni,

tudi sama sem imela čevlje Alpina Tibet, ki so mi kratek čas dobro služili, po približno pol leta uporabe pa so se tako razvlekli po širini in tudi dolžini, da mi je noga plesala po dolgem in počez. Težavo sem rešila tako, da sem nosila troje nogavice, a glej ga zlomka, spet so "zrasli". Ko sem na koncu ugotovila, da je potrebnih že 5 parov nogavice, sem jih preprosto zamenjala za nove. Vem, da si nisem kupila prevelike, saj so cca pol leta (ali še kakšen mesec zraven) bili popolnoma OK, tako po širini kot dolžini.

Mogoče pa so se ukužili s kakšnim rastnim hormonom, ker v drugih čevljih nisem opazila pojava naraščanja, moja noga pa se tudi ni zmanjšala.

Nemogoče je mogoče.nasmeh

Lepo mi bodite, Saša



všeč
Albert5. 12. 2012 13:54:33
Kakšno je pravilo pri nabavi pohodnih čevljev? Da so čevlji eno številko večji? Nekje na začetku sem prebral da je fino ko daš prste čisto do konca, da je pri peti do enega centimetra "lufta".
všeč
jax5. 12. 2012 14:32:20
No, jaz predvsem mislim, da bi se bilo treba znebit iluzija, da morajo biti čevlji "idealni" in "kot uliti". Preprosto je preklinjanje čevljev nekaj bolj ali manj normalnega in če se po kaki daljši turi pojavi kak žulj, še ni treba takoj po druge. V letu ali dveh se bolj ali manj vsak čevelj da udelat do te mere, da je uporaben, idealen pa seveda nikoli ne bo.
Kar pa se tiče Alpine in tega, da so bili "včasih boljši" - jaz sem imel en par njihovih čevljev enkrat pred 15 leti in moram rečt, da sem imel z njimi zelo slabe izkušnje. Podplat lastne izdelave ni nudil skoraj nobenega oprijema, tekstil pa je premočil ob prvi rosi. Zdaj pa imam en par zimskih Tetonov in spadajo med tiste, s katerimi se še nisem čisto spoprijateljil, zlasti na daljših turah. Res pa je, da jih ne uporabljam zelo veliko. Ampak podplat deluje okej, vodo pa držijo, zato mi, dokler mi ne bojo začeli razpadat, še na misel ne pride, da bi šel po nove.
Jaz sicer prisegam na Planiko. Zdaj imam Anapurno in mi v redu služijo. Tudi te sem sicer na začetku preklinjal, ampak mislim, da sem jih po dveh sezonah že solidno vdelal in se v njih dobro počutim (no, kaka boleča ahilova tetiva se še vedno zgodi, ampak nič tako hudega), in to od Sabotina pa do Dolomitov. Vodotesnost je skoraj idealna, kar so sploh moje izkušnje s Planikinimi čevlji (prejšnji so mi zdržali nekih 8 let, pa tudi na koncu še niso prepuščali. Potem sem jih zamenjal, ko mi je začel pokat podplat).
Seveda pa, vsak ima svoje izkušnje ...
všeč
sjevnika5. 12. 2012 14:36:30
Jaz jih kupujem po naslednjem postopku:
- vedno popoldne,
- velikost: ko potisnem prste do konca mi mora zadaj ostati prostora za en prst (porinem prst na roki zadaj pri peti),
- dobrodošlo je, če je v trgovini plezalna stena, na prvem oprimku že vidiš, če se ti peta dviguju ali pa lepo ostane na mestu.

Če pa bo potem čevelj ustrezen tudi na turi, se pa izkaže kasneje. Jaz osebno imam probleme, da me pri mehkem čevlju po približno petih urah hoje začno peči podplati. Kar nekaj čevljev in trpljenja je bilo potrebnega, da sem odkrila, kaj ustreza meni oz. so mi po mojih pripovedovanjih ustrezno svetovali v tgovini Kibuba. Sedaj nosim čevlje Hanwag in to je to.

Predvsem pa, vzeti si čas, na nogo dat več modelov, malo prespati in se odločiti. In še nekaj, pomembno je tudi kdaj oz. kje boste čevlje uporabljali, sredogorje - visokogorje, poletje - zima, dolžina pohoda ...
To je moj način kupovanja pohodnih čevljev, v hribe pa zahajam že 18 let.

Pa srečno roko pri izbiri,

lp, Saša



všeč
sirt15. 12. 2012 15:58:16
jax
Ne vem sicer,kako gre poimenovanje,vendar imam jaz čevlje Anapurna od ALPINE.To so zimski čevlji za avtomatske dereze.
všeč
jax5. 12. 2012 16:01:31
všeč
sirt15. 12. 2012 16:14:49
Čudno,da obe naši proizvajalki enako poimenujeta različne modele.
všeč
dejan6813. 12. 2012 04:37:40
Ima kdo kakšne izkušnje z planikinim modelom Brana? lp
všeč
jprim13. 12. 2012 06:16:29
No ne vem, kako sta se imenovala moja nekdanja modela ...., do sedaj sem nosila 2krat Planikine čevlje, cena je bila ugodna - ampak, pozimi so mi premočili, tako da moja znamka ni bila za zimo.
Če pri njih ni čevlja s ceno nad 200, se ti bodo pozimi slabo odrezali.
LP!
všeč
jax13. 12. 2012 23:16:53
dejan,

Izkušenj nimam, bi pa rekel tole: če bi zdaj kupoval zimske čevlje in ne bi zahteval možnosti avtomatskih derez, bi bili tej čevlji resen kandidat. S Planiko imam (to je seveda subjektivno) dobre izkušnje, pa tudi na videz in po materialih se mi zdi ta čevelj v redu. Kaj konkretnejšega pa bo dodal kdo, ki te čevlje tudi ima.
všeč
Stran:123...3334353637...888990
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki