|
storžek17. 12. 2009 09:32:14 |
Mukica, ali mi lahko poveš kje se kupijo Alpina čevlji. L.p.
|
|
|
|
heinz17. 12. 2009 09:56:07 |
Mogoče kdo pozna kako trgovino v Italiji (Tarvisio - Udine)? Svojčas je bilo mnogo ugodneje kot pri nas. Spomnim se trgovine nasproti centra AlpeAdria, pred Udinami. Še kdo kupuje v tistem koncu, oz, se obnese?
|
|
|
|
turbo17. 12. 2009 14:12:49 |
Heinz, morda bi se kaj našlo v trgovini: ALPSTATION ,Trbiž, via Roma 56 (to je od Nives Meroi in Romana Beneta = Montura)
|
|
|
|
sebanakis17. 12. 2009 16:15:33 |
Čevlji ti enostavno morajo pasat na nogo, da je tisti taprvi občutek že taprav. Takoj občutiš če ti po domače povedano sede na nogo ali ne. Čeprav določene lastnosti spoznaš šele na turi. Ne sme biti premajhen, kot tudi prevelik ne, pozimi ne pozabit, da nekateri nosimo dvoje nogavice, ali pa vsaj debelejše iz kuhane volne. Sam imam čevlje Kayland Vertigo, ki je odličen čevelj za poleti, za ozko nogo, medtem ko je contact odličen za širšo nogo. Zimski se pa odlično obnesejo pri plezanju in hoji v hribe. Nimamo pa vsi istih nog, tako da je treba več modelov probat, pa še takrat se lahko zaj...
|
|
|
|
abece17. 12. 2009 20:01:15 |
Eno začetniško vprašanje: katere so glavne razlike med letnimi in zimskimi gojzerji?Zanimajo me modeli kot npr. La sportiva Nepal ali Karakorum.Lahko take gojzerje uporabljam predvsem za poletne visokogorske vzpone in ferrate?Hvala za info!
|
|
|
|
gregcs117. 12. 2009 20:16:08 |
Letni gojzarji so mehkejši (podplat) kot zimski, imajo manj (ali nič) izolacije, so lažji, bolj hladni, zračni... So pač za poleti. Primerni so tudi za lažje zimske ture, če te ne zebe rado v noge.
|
|
|
|
triglavski17. 12. 2009 20:18:03 |
heinz vidussi v Čedadu v centru nasproti hotela Roma čez cesto v kletnih prostorih imajo vse za v gore in alpinizem. V okviru AlpeAdria je bila včasih trgovina Alpisport oz. nekaj podobnega, kasneje so se preselili v Tolmezzo, pa je še nisem našel, kakšno stvar sem včasih kupil, ampak sedaj, ko smo v EU več ne vračajo davka, tako, da je cena tam nekje. abece poglej kakšen katalog recimo od Igluja pa boš hitro videl razlike saj ima vsak čevelj podroben opis.
|
|
|
|
heinz17. 12. 2009 22:27:55 |
turbo in triglavski, hvala za info!
|
|
|
|
Santi18. 12. 2009 00:27:48 |
Modrej, modelov Trango imaš kar nekaj. Jaz imam konkretno letne Trango Trek Micro GTX, zimske Trango Prime in oboji se mi odlično obnesejo. Seveda pa mi nasplošno La Sportiva sede na nogo kot ata na ..., tako da ni rečeno da bo tudi tebi. Poznam pa jih nekaj, ki uporabljajo tudi Trango S, za katerega se zanimaš, vendar pa jih nosijo pretežno poleti, ni nek specifično zimski model, se pa da v njih tudi kaj splezat, kot tudi z mojim letnim modelom. Odločitev je pa pač od vsakega posameznika kaj bo kupil in kaj mu paše.
|
|
|
|
Mo'drej18. 12. 2009 09:44:46 |
Ja, res je, Trango S gtx je 3-season čevelj. Me bolj zanima, kako se pri tem čevlju obnese ta FLEX gleženj (da ni preveč fleksibilen), pa kako greš s tem po melišču.
|
|
|
|
andrej76729. 12. 2009 10:11:20 |
Sicer nimam ampak čevelj je sigurno kvaliteten.
|
|
|
|
viharnik29. 12. 2009 10:39:48 |
na splošno Garmont čevlji niso Bog ve kaj.menda samo pridno kopirajo od ostale elite in štancajo.Uporabniki se več pritožujejo,kot pa hvalijo.Včeraj ja padla debata s pohodnico na Lubniku,ki precej hodi pa je že pri novem čevlju opazila strgan šiv.Kasneje so ji ga v Igluju zamenjali z novim.Pravi,da bo za v gmajno kar dober za znucat. Jaz še vedno prisegam na št1 med čevlji Scarpo in La Sportivo,Fitwell,Asolo-top modeli.Pri Scarpi nosim sedaj lahke usnjene čevlje(za poleti,pozimi za na krplje) že deseto leto.No,sedaj kljub gore tex membrani in inpregnaciji v mokrem pešajo z vlago.Zaslužijo si spoštljiv pokoj.Lp
|
|
|
|
JusAvgustin29. 12. 2009 10:51:26 |
predvsem je precenjen. garmont ima dobre pohodniške xcr gore-tex. in pa za dostope, dragontail, sticky cat, nagevi... jaz tudi prisegam na la sportivo, saj so res vrhunski čevlji, udobni, nekoliko težji, vendar ko se jih navadiš... ne menjam za druge. predvsem mi je všeč to da niti na krstni turi nisem dobil žuljev ali drugih poškodb kože. vredni so vsakega centa.
|
|
|
|
marko129. 12. 2009 12:13:26 |
Zdravo!Letošnjo sezono uporabljam čevlje Garmont, in sem zaenkrat navdušen nad njimi.Preplezal in prehodil sem enaidvajset tur v Julicih,Kamniško savinskih Alpah,Košuti,in Karavankah.Čevlji niso zaenkrat še nič strgani,Goretex dobro opravlja svoje delo.Tako,da bi morali zdržati vsaj tri sezone.Pa srečno novo leto vam želim.
1
|
|
|
|
lepenatka29. 12. 2009 12:16:43 |
Ja,ti čevlji...tudi sama imam težave najti prave čevlje.Stari so razpadli..kupila sem že nove,ki pa so mi preozki...rada imam usnje tako znotraj kot zunaj. Malo na silo sem kupila Garmont Sitko,ki je zelo udoben čevelj, nekaj tur povsem brez žuljev,kar mi še ni nikdar uspelo...niso ravno za zimske pohode, za manj zahtevne ture pa gre. Imajo Goretex membrano,usnjenih ni bilo na voljo. Kako dolgo bodo pri življenju, pa lahko samo ugibam. Varen korak vsem...
|
|
|
|
ania29. 12. 2009 12:54:07 |
Živjo, tudi jaz sem kupila v novembru nove zimske čevlje ZAMBERLAN (italijanske). Firme prej nisem poznala, iskala pa sem malo ožje čevlje, saj imam ozko nogo. Do sedaj sem naredila z njimi nekaj tur in me niso nič ožulili. So pa za polavtomatske dereze. Upam, da mi bodo dolgo in dobro služili. LP A.
|
|
|
|
ania29. 12. 2009 12:54:21 |
Živjo, tudi jaz sem kupila v novembru nove zimske čevlje ZAMBERLAN (italijanske). Firme prej nisem poznala, iskala pa sem malo ožje čevlje, saj imam ozko nogo. Do sedaj sem naredila z njimi nekaj tur in me niso nič ožulili. So pa za polavtomatske dereze. Upam, da mi bodo dolgo in dobro služili. LP A.
|
|
|
|
lepenatka29. 12. 2009 13:04:29 |
Marko1,morda lahko napišeš,kateri model so. Morda se odločim za nakup zimskih ali kombiniranih-oz.malo težjih. Hvala.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.