Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Koliko ste lani zapravili za parkirnine in gorske ceste?
Glasuj

Planinski elitizem

Natisni
julius7. 11. 2024 14:28:34
Novi prispevki.
1
2
3
(+1)všeč
julius9. 11. 2024 11:02:21
Uboga PZS!
Zadnjih cca. 10 let niso kot 10% lastniki pri skoraj vseh kočah, dali za obnovo niti počenega centa. Prašnikar bluzi o Ribniški koči! Njen scenarij je napisan z istimi črkami kot je bil za Rožco na Krvavcu. Najemnik je financiral celotno obnovo in nato povprašal PD Kranj po zdravju. Ker je bilo njihovo zdravje zelo šibko, je Rožca zamewnjala lastnika. Enako bo pa tudi veljalo za Ribniško kočo. Gospodu Prašnikarju bi toplo priporočil, da si ogleda "hotel" Ribniška koče in malo stran "Grmovškov dom"
Če pa ne ve kaj govori, je pa bolj modro, da bi molčal.

https://www.24ur.com/novice/slovenija/se-lahko-bojimo-razprodaje-slovenskih-planinskih-koc.html
(+4)všeč
mirank11. 11. 2024 08:30:53
Ne bi rekel da je uboga; živijo ob dobrih plačah saj za tako delo kot ga opravljajo, je vsaka plača odlična. Tu in tam prikimajo pri kakšni omejitvi za planince, česa pametnega pa se ne spomnejo.
(+4)všeč
DVas11. 11. 2024 11:38:08
Ribniška in Grmovškov sta res stoj pa glej domova.
všeč
julius11. 11. 2024 11:48:22
Letos smo bili na obeh. Grmovškov dom je predelan v hotel že nekaj časa. "Ribniška koča" pa prav tako.
Pravi planinski koči na tem koncu sta, Koča pod Kremžarjevim vrhom in Koča Planinc.
(+1)všeč
Trobec12. 11. 2024 08:28:34
Planinski elitizem so tudi oderuške parkirnine. Tu pa niso na PZS nič kaj preveč glasni pri nasprotovanju...
(+2)všeč
jprim12. 11. 2024 16:31:11
Ribniška in Grmovškov sta res stoj pa glej domova. zmeden

Ja, bi rekla, ... ampak, kaj je še tu planinskega, zdaleč nič.

Strinjam se pa z juliusom, ampak kaj ko sta odprta le že za vikend. Ni oskrbnikov.
LP!
(+2)všeč
piotr13. 11. 2024 23:51:20
Planinska bi naj bila še koča Pesnik.zmeden
všeč
julius14. 11. 2024 12:06:29
Tudi na Pesniku smo bili letos. Žal pa v času, ko naj bi obratovala niso bili veseli našega obiska, ker so imeli privatno zabavo.
Ta koča je po mojem videnju bolj zasebni bife, kot planinska postojanka.
Med kočo Pesnik in kočo Planinc pa sploh ni primerjave. Planinc je svetlobna leta nad Pesnikom.
všeč
julius17. 11. 2024 13:31:13
https://www.zurnal24.si/popotnik/financno-stanje-planinskih-koc-vse-slabse-se-obeta-razprodaja-432242
Ribniška koča "naj bi bila dana v dolgotrajen najem"????
Del koče "depandansa je v LASTI najemnika, ki ima v ZK "predpravico nakupa za 50let.
NLB pa ima hipoteko za 195.000,00€.
Torej gospod Prašnikar iz PZS zavaja, ali laže.
Vsak naj sam presodi.
všeč
julius5. 01. 2025 13:23:32
Tudi v tujini se pojavljajo iste težnje.

https://gore-ljudje.net/novosti/zgledi-vlecejo/
(+1)všeč
krasna845. 01. 2025 15:15:08
Planinske koče postajajo elitne lokacije. To ni niti malo primerljivo z idejno zasnovo planinstva in koč, kot zavetišč za pomoč planincem. V Julijske Alpe skorajda ne hodim več, prvenstveno zaradi oderuških parkirnin, katerim krovna PZS sploh ne oporeka!, kot drugo pa odnosa oskrbnikov koč do pravih planincev, tistih slovenskih klenih, ki gremo za par dni z ruzakom in hrano v hribe. Nisi zaželjen, da poješ kaj svojega pri ali v koči, ker te takoj grdo gledajo. Elita si je prilastila hribe na vseh ravneh in to moramo uničiti. Iti na Triglav je moja pravica, iti v hribe zase, z družino, po razglede in planinsko vzdušje - to se ne sme zaračunavati. To je Sorošev zeleni plan, ki mu vlada sledi. Star režim v Vratih je funkcioniral in nisem imela nikakršnih pripomb. Smiseln znesek nadomestila za uporabo parkinga razumem, 5-10€/dan za vzdrževanje ceste, v redu. Ne pa odiranja. Isto v Zadnjici. Zato se izogibam Julijcev. Vsak vogal bi zaračunali ker se turizma ne znajo iti. Mogoče skok v Avstrijo ne bi škodil.
(+5)všeč
djimuzl6. 01. 2025 12:39:25
Če bi članek prebral, bi videl, da - razen avtorja članka v naslovu - prav nihče ne odsvetuje obiska.
(+3)všeč
mimi1297. 01. 2025 20:31:02
Slovenske planinske koče so že nekaj časa v fazi divje privatizacije. Naenkrat se nič ne splača (halo, koče pa polne in s krepko zasoljenimi cenami), planinska društva so nemočna (zakaj jih potem imamo ?) in kar naenkrat so postala nerentabilna (v slabših časih se jim to ni dogajalo !!,je pa res, da takrat tudi interesentov za nakup koč ni bilo).
Poleti dopustujem v Lombardiji (italijanska stran Ortlerja). Koče so last CAI Milano, oskrbniki so pogosto cele razširjene družine. Oskrbniki organizirajo vodenje, znajo svetovati, ... Cene pa so na nivoju slovenskih. Le kako se to izide v Lombardiji? Kolikor vem, je Italija kapitalistična država z ne pretiranim socialnim čutomzmeden
(+3)všeč
mimi1297. 01. 2025 20:31:05
Slovenske planinske koče so že nekaj časa v fazi divje privatizacije. Naenkrat se nič ne splača (halo, koče pa polne in s krepko zasoljenimi cenami), planinska društva so nemočna (zakaj jih potem imamo ?) in kar naenkrat so postala nerentabilna (v slabših časih se jim to ni dogajalo !!,je pa res, da takrat tudi interesentov za nakup koč ni bilo).
Poleti dopustujem v Lombardiji (italijanska stran Ortlerja). Koče so last CAI Milano, oskrbniki so pogosto cele razširjene družine. Oskrbniki organizirajo vodenje, znajo svetovati, ... Cene pa so na nivoju slovenskih. Le kako se to izide v Lombardiji? Kolikor vem, je Italija kapitalistična država z ne pretiranim socialnim čutomzmeden
(+3)všeč
mimi1297. 01. 2025 20:33:03
Me je razjezila tema, pa sem pomotoma 2 x objavila.velik nasmeh
(+3)všeč
ločanka7. 01. 2025 21:21:47
mimi129, saj lahko enkrat izbrišeš. Ni problem.
všeč
mirank7. 01. 2025 21:29:08
Mimi, ti ne poznaš vodstev teh društev, ki imajo težave. Večina ima težave z lakomnostjo in nesposobnostjo vodilnih; pri enem takem društvu je najemnik izjavil, da čim izpolni obvezo noče niti slišati več za njih.
V Italiji je precej koč v privatni lasti in tam pač planinci ne moremo uveljavljati popusta, vendar so cene glede na ponudbo še sprejemljive. V kočah, ki so last CAI pa sem se tam vedno počutil bolje kot marsikje pri nas.
Simptomi divje privatizacije se kažejo tudi pri lovcih, tudi njihove številne koče so zanimivezavijanje z očmi
(+2)všeč
mimi1298. 01. 2025 15:49:54
mirank, strinjam se z lakomnostjo predsednikov društev, o nesposobnosti bi se pa že dalo razpravljati. Primer je PD Jesenice in Tičarjev dom. Bi bilo lepo, če bi šlo samo za nesposobnost.

Takih primerov je še veliko, samo javno niso izpostavljeni.
všeč
Stran:12
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2025 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki