|
joste8. 06. 2012 09:47:18 |
10 eur za cestnino, če pa se premisliš in bi se na pot iz Fužine raje podal peš, pa je parkirnina spodaj za cel dan 8 eur
|
|
|
|
keber18. 06. 2012 09:59:32 |
Oz. če greš za več dni, plačaš v dolini "ekološko" 8 eur x število dni, ali pa se pelješ gor in plačaš 10 eur za neomejeno število dni.
|
|
|
|
bostjan858. 06. 2012 10:04:20 |
ali pa se pelješ prej,kot začnejo pobirat
(+1) | | |
|
|
|
|
katty8. 06. 2012 10:23:00 |
Ja,in to je še pred 6h. In se vračaš po 20h nazaj. Vsaj taka je moja avgustovska izkušnja, ko nismo plačali niti centa ...na naše začudenje.
|
|
|
|
dprapr8. 06. 2012 10:46:58 |
Ne vem, zakaj me vedno moti, če nekdo daje navodila, kako se izogniti plačilu. Bolj bi bilo smiselno debatirati o tem, ali je plačilo primerno in v kakšen namen se potem ta sredstva porabijo. Mene sploh ne moti, če moram plačati za parkiranje ali recimo za vstop v Logarsko dolino. Bolj me moti to, da ne vem, kam gre ta denar. Če je porabljen za urejenost in za razvoj teh krajev in visokogorskih kmetij, ni s tem nič narobe. Konec koncev vsak vikend napolnimo naravno okolje s pločevino in prav zanima me, kako bi ravnali, če bi bilo to naše dvorišče. Tudi ljudje, ki živijo v teh hribovitih krajih in jim mi dostikrat zastonj uničujemo ceste, morajo v mestih plačevati kar zasoljeno parkirnino.
(+2) | | |
|
|
|
|
bostjan858. 06. 2012 11:00:40 |
Se strinjam,lahko rečem,da je cesta na planino Blato kar lepo urejena in mi ni težko plačat 10 eurov,res pa je,če ves denar gre v prave roke.
|
|
|
|
keber18. 06. 2012 12:00:30 |
No, meni se zdi popolnoma neprimerno, da stane dolgotrajno parkiranje v dolini (torej se gorski svet ne obremenjuje s pločevino) bistveno več kot pa da parkiram na sami planini.
(+2) | | |
|
|
|
|
turno8. 06. 2012 15:07:15 |
Cestnina sploh ni draga. V Avstriji na Kolnbrein je 17 € pa nihče nič ne piše. Cesta Stara Fužina Blato je lepo urejena in sedaj tudi večinoma asfaltirana, torej denar gre na cesto. Tudi v dolini, na Ribčevem Lazu, je parkiranje brezplačno. Res pa da je 20 minut več pešačenja kot od točke plačila cestnine. Toerej 1 potnik v avtu prihrani 8 ali 10 eur, več potnikov pač manj na glavo. Če se peljejo 4 je to 2,5 eur na glavo. Ko pa gremo na "kafe" ali na "pir" pa nič ne jamramo.
(+3) | | |
|
|
|
|
keber18. 06. 2012 17:15:32 |
Urejena asfaltirana parkirišča v Ribčevem Lazu niso brezplačna. Kolnbrein primerjat s planino Blato je pa ... - izjemno razgledna dvopasovna asfaltirana cesta po celotni dolžini (razen v predorih je enopasovna, regulirana s semaforji) z velikim urejenim parkiriščem, spremljevalnimi dejavnostmi ter z zelo dobrim informacijskim prospektom proti slabo položenemu asfaltu na navadni gozdni cesti z zelo slabimi in nevarnimi možnostmi izogibanja, neurejeno "parkirišče" brez vsega - ne se hecat, no. Seveda ne jamramo, ko gremo na pir, tudi tukaj požrem teh 10 evrov. A ko veš, da v Trenti nikjer ne računajo, in da je v Vratih 3x ceneje za boljšo cesto in razglede, je tale Blato navaden rop. Saj če bi vsaj delali solidno cesto, a kaj, ko je to odličen zaslužek za lokalno cestno podjetje, ki naredi svoja dela močno podpovprečno ter verjetno mnogo dražje, kot bi moralo. Bohinjsko/blejska logika pač - udri po turistu na vso moč.
|
|
|
|
Jonny_8. 06. 2012 21:16:31 |
10 eur je preveč. Naj bi šli v ureditev asfalta do parkinga na planini Blato. Denar pa itak nikoli ne gre "v prave" roke. Vseeno pa grem gor in plačam, ker pač ne mislim it od doma peš, tako kot ziher nihče od vas ne gre, ko tako radi kritizirate, do kod se kdo vozi, kot da bi sami šli najraje od doma peš.
(+1) | | |
|
|
|
|
VanSims8. 06. 2012 22:08:40 |
>>>>Plačaj pa je, ali pa bodo doma. Oh, je še mnogo drugih možnosti. Lahko greš do svojega cilja iz drugega izhodišča, kjer lahko parkiraš zastonj(skoraj vsi cilji dosegljivi iz planine Blato - vsaj iz parkinga pri Savici kjer je samo 3 EUR). Lahko tudi parkiraš kjer je zastonj in se pelješ s kolesom do izhodišča. Tudi če nisi gorski kolesar je to v večini primerov možno(lep primer je Logarska dolina, kjer je pred rampo celo urejeno zastonj parkirišče). Lahko tudi malo prej vstaneš in prideš ko še ne pobirajo. Kjer ni fizične rampe, lahko inkasanta tudi ignoriraš. Kolikor vem na privatnih parkiriščih redarstvo nima prisrtojnosti. Skratka možnosti za izogib je neskončno... Kam gre pa denar od parkirnin je pa res brezpredemetno razpravljati. Samo naivčine še mislijo, da za popravilo cest, oskrbo koč, urejanje parkirišč, planinskih poti... skratka v skupno dobro kot v starih časih. Malo morgen!
|
|
|
|
ljubitelj gora8. 06. 2012 22:13:09 |
Je dost izhodišč, kjer je parkiranje brezplačno in ravno tako prideš do cilja kot če bi štartal iz pl. Blato, jaz sem šel pozno v jeseni večkrat gor, ko pobiralca parkirnine ni bilo več, drugače imam pa rad nižja izhodišča, ker sem že tako prehitr.
|
|
|
|
BGODAR9. 06. 2012 05:01:17 |
No 10 pa ni dosti če pomisliš koliko časa pridobiš saj jas imam tudi rad nižje izhodišča in dalše pohode samo z otroci je pa to drugače. Če bi šel sam bi sigurno šel iz centra.
|
|
|
|
dv10. 06. 2012 11:38:11 |
(+6) | | |
|
|
|
|
ljubitelj gora10. 06. 2012 14:01:28 |
Od kdaj pa jest hodm na Šmarno razen, da sem šel kaka dva meseca nazaj po plezalni gor, drugače pa sam 3x sem bil v roku 10 let, če se bomo kje srečal bodo to severne strani gorovja. EDIT: Juš A. prebereš pa vsak moj komentar, ki ga pol scitiraš preko ZS.
|
|
|
|
pinkerton10. 06. 2012 16:08:13 |
LG že spet pribijaš, pejt raje malo v gmajno za jurčke pogledat
(+7) | | |
|
|
|
|
Kiwi27. 06. 2012 15:13:33 |
Živjo, če kdo ve- koliko minut se hodi od Rjavega jezera do Mlake v Laštah (pustimo to, da je ali presahnjena ali zaledenela), pa potem od te Mlake do Jezera pod Vršacem? Hvala.
|
|
|
|
MHeberle27. 06. 2012 16:05:09 |
Od Rjavega jezera do Mlake v Laštah približno 6 minut. Od Mlake v Laštah do Jezera pod Vršacem pa približno 5 minut.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.