|
Gost9. 10. 2007 19:31:19 |
Mislim, da dereze niso tako težke, da jih ne vzameš s seboj. Varnost je na prvem mestu!
|
|
|
|
Gost9. 10. 2007 19:37:34 |
Zgleda da si v tem času malokrat obiskal visokogorje. Drugače pa se ne napenjam, le vprašanje se mi je zdelo zelo neprimerno. Če imaš pogled na Triglav in malo več hodiš v visokogorje, ti je lahko takoj jasno kakšne so razmere.
|
|
|
|
danilc9. 10. 2007 20:18:51 |
Saj zato sem predlagal letno in zimsko opremo, ker me je konec oktobra na Škrlatici sonce fejst teplo, snega je bilo ravno za vodo pohladit, Triglav pa je bil bel-zelo podobna situacija.Toliko o tem ,morda se pa kje gori srečamo!
|
|
|
|
Gost14. 10. 2007 19:09:54 |
Zanima me ali je že kdo smučal z vrha Škrlatice.
|
|
|
|
Gost14. 10. 2007 20:33:05 |
So že, poišči po netu....
|
|
|
|
Gost15. 10. 2007 08:38:56 |
V soboto 13/10 sem bil na Škrlatici, snega za vzorec.
|
|
|
|
tjann11. 06. 2008 10:44:08 |
V ponedeljek, 9.6.08, zvečer sva s prijateljem štartala iz Vrat proti "štirki", vreme po nalivu idilično. Sneg se začne kakih 200 višinskih pod bivakom (dereze niso nujne-prav pridejo kvečjemu zjutraj, cepin pa pride prav). V torek zjutraj nadaljevanje čez nekaj strmih snežišč, vzpon po snegu, namesto po melišču , potem pa po zavarovani poti na vrh(kopno). dol pa melišče- in sneg- express. gorsko idilo je zmotila le miš v bivaku, ki človeku praktično celo noč ne pusti spat
|
|
|
|
bobo30. 07. 2008 09:14:42 |
Čez vikend nameravava z mojo drago prehoditi naslednjo turo: 1. dan: Aljažev dom-(Bovški Gamsovec?)-Pogačnikov dom-Razor 2. dan: Pogačnikov dom-Škrlatica- Aljažev dom. Nisva pa še sigurno ali v tem zaporedju, ali bi raje 1. dan šla na Škrlatico in potem drugi dan na Razor. Morda kakšen predlog? sem pa slišal da je pot iz Aljaževega doma proti Škrlatici kar zaraščena in neobljudena. Imam prave informacije? Lep planinski pozdrav.
|
|
|
|
igva30. 07. 2008 10:52:13 |
Za pot iz vrat ne bi mogel reči, da je neobljudena saj je za vspon na Škrlatico najbolj uporabljana pot.V srednjem delu je res nekaj ruševja vendar kakšne pretirane zaraščenosti ni.Če si na vsak način želita na Škrlatico bi bilo bolje, da se prvi dan povzpeta nanjo, kajti po dnevu Bovškega Gamsovca in Razorja lahko človeka mine navdušenje še za Škrlatico.
|
|
|
|
aljoša130. 07. 2008 11:38:54 |
Se strinjam z igvo. Prvi dan na Škrlatico, nato pa do Pogačnikovega doma. Če vama ostane čas ali pa če se vama bo dalo tudi popoldne lahko skočita na Razor. Nahrbtnike lahko pustita v koči. Drugi dan pa čez Bovški Gamsovec v Vrata in ne čez Sovatno, ker je dolgčas. Vse je tudi odvisno od vremena!
|
|
|
|
bobo30. 07. 2008 22:14:14 |
hvala za informacije. se strinjam. sva mal razmislila in bova šla kot predlagano-najprej na Škrlatico in nato naslednji dan še Bovški Gamsovec oz Razor- malo tudi odvisno od vremena oz ostalih dejavnikov (beri utrujenosti). lp.
|
|
|
|
bobo4. 08. 2008 09:18:40 |
v soboto sva iz Aljaževega doma štartala proti Škrlatici mimo bivaka IV. Gor sva prišla v štirih urah. Pot je kar dolga, sicer pa je tam, kjer je to potrebno, dobro varovana z jeklenicami in klini. potem sva šla mimo Dolkove špice (naporno melišče) proti POgačnikovem domu. Rabila sva 4 ure. Vreme: sončno! Dom je zelo prijeten; kolektiv mlad in prijazen. Golaž s polento odličen. v nedeljo pa sva zjutraj osvojila še Razor, nato pa čez Sovatno v dolino (Pogačnikov dom - Aljažev dom 2:40). Lepa in zelo razgledna tura.
|
|
|
|
morris17. 08. 2008 09:57:55 |
V Vratah sem bil kar malce slabe volje, saj sem štartal šele ob 8h, kar ni ravno v navadi. V dobro voljo me je spravljal le pogled navzgor, saj grem na Škrlatico prvič. Gozdna pot, ki je kar strma me pripelje na odprt podovski svet pod mogočnega Stenarja. Nadaljujem proti bivaku 4 in Škrlatica je vse bliže. Glede na zelo megleno jutro se kaže v jasnini in spodbudi že kar sforsiran tempo proti vrhu. Preden pridem do prvih skal premagam še mučno melišče, na katerem srečam nekaj ljudi, ki pravijo da je na vrhu sončno, brez vetra. Plezanje je vse do vrha prijetno in zanimivo, varovala pa so v vzornem stanju. Spremlja me močan veter in nekaj dežnih kapljic, ki po nekaj minutah izginejo. Na žalost razgleda ni bilo, a je bilo vseeno zelo lepo. SREČNO!!!
|
|
|
|
bogdan ž.k.19. 08. 2008 12:02:55 |
Zdravo, v četrtek (21/8) in petek (22/8) mislim iti na Škrlatico (spanje v bivaku). Še nisem bil, pa me zanima, če je pametno vzeti samovarovalni pas? Hvala za odgovor, pa trdno in suho skalo...
|
|
|
|
viharnik19. 08. 2008 21:24:00 |
Vse je odvisno,koliko si prehodil po feratah.Če si vešč hoje po prepadnih odsekih,prav, če pa ne,je varovanje zelo dobrodošlo!Odsek je 45 minutni ter varovan in izpostavljen!.Premisli in se odloči po pameti!LP-Rok.
|
|
|
|
dr. Feelgood20. 08. 2008 09:45:21 |
Ja jaz sem bil na Škrlatici 7× pa imam kar nekaj izkušenj s to goro. Je izredna lepotica med gorami ja seveda je pa tudi nekaj klinov jaz jih vedno vzamem saj nikoli ne veš kdaj ti prov pride. Sam vrh pa je dokaj ploščat in prostoren. Kar vzemi samovarovalno opremo. Lp dr. Feelgood
|
|
|
|
bogdan ž.k.20. 08. 2008 11:10:31 |
Hvala obema za odgovor. Sem se že odločil za "gurtno"...raje jaz pas gor, kot drugi mene dol... Lep pozdrav! Bogdan
|
|
|
|
viharnik20. 08. 2008 13:30:17 |
Ne dolgo nazaj,sem plezal na vrh ter srečal skupinico vračajočih planincev.Oni z varovalnimi kompleti jaz pa brez.Srečanje pa je bilo,kljub njihovemu varovanju tako cinično-češ,kam bodo vpeli-da sem še jaz čudno gledal,zato je Bogdan tvoj pregovor kar na mestu...Srečno-Rok.
|
|
|
|
triglavski20. 08. 2008 15:02:36 |
Škrlatica ima zelo malo jeklenic, vsa varovala so v večini na klinih, tako, da se ni kam vpeti. Škoduje pa ne.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.