Splošna uganka brez prestanka!
|
penzionist3. 09. 2010 21:23:00 |
Da ni morda Gačnik? Tja bo pa tud treba enkrat it ;-)
|
|
|
|
Gorazd G3. 09. 2010 21:30:59 |
Še kako prav imaš ... To, da bo treba tja enkrat it. Ni Gačnik.
|
|
|
|
GITA3. 09. 2010 22:13:47 |
Zapotoški slapovi? (saj če bi objavil še fotko tistega najvišjega, bi vedela, ali je prav ali ne, tako pa???)
|
|
|
|
Gorazd G3. 09. 2010 22:44:25 |
Šodrovc je prej pisal o polovični uganki. Morda je tole nekaj podobnega - spodnja polovica najvišjega lepotca.
1
|
|
|
|
šodrovec4. 09. 2010 10:59:21 |
Izgleda, da je tale oreh le pretrd ... Nič čudnega: le kdo bi, razen Gorazda G, poznal vse grape!? Kanomljica je levi pritok Idrijce. Desni pritok Kanomljice je Klavžarica. Na njej je nekaj lepih slapov. Tale me močno močno spominja na najvišjega od njih. Ne daleč nazaj mi je nekdo omenil, da ga krasi ime Supad. Kaj bi na to ime rekli domačini ne vem!? Vem pa, da je za tako fotko treba plezat. Ker sem imel veliko prednost pred ostalimi reševalci in ker nimam dobre ideje za novo uganko prepuščam možnost zastavljanja naslednje kar novopečenemu dr. šodra. Če sem zadel, seveda?!
|
|
|
|
šodrovc4. 09. 2010 18:48:15 |
pozdravljen šodrovec, tukaj pa šodrovc (brez e-ja). Ja, kar dolgo so nas doktor matrali s temi 'tekočimi hribi'. Je novo službo vzel kar zares . Čestitam k tvoji rešitvi, dodal bi samo še, kaj je imel v mislih dr., ko je pod prvo-objavljeno fotko zapisal: "Mene spominja na ... Hm, morda tudi vas." Če mu ne bi zmanjkalo črnila, bi pisalo (kajne dr.): "Mene spominja na pomanjšani slap Savica. Hm, morda tudi vas."
|
|
|
|
Gorazd G4. 09. 2010 20:28:23 |
Hojla, šodrovca! Tisti z e-jem in takisto tisti brez njega. Prav imata seveda oba. Prvi s pravilnim odgovorom in drugi s podobnostjo slapu. Sem hotel že včeraj penzionistu ob omembi Gačnika napisati, da je "šel" predaleč od doma in da naj malo po bližnjih grapah "pošnofa", a bi mu s tem zagotovo preveč pomagal, kajneda? Ker mi je šodrovEc velikodušno prepustil novo uganko, jo bom jaz ravno tako drugemu šodrovcu, ker je s Savico pravilno napisal tisto, za kar je meni zmanjkalo črnila.
|
|
|
|
penzionist4. 09. 2010 20:53:09 |
Huh, obljubim, da bom zdaj začel še mal okol bajte vohat. V mladih letih sm si to šparal za na stara leta, pa sm očitno zdaj že tam
|
|
|
|
šodrovc4. 09. 2010 21:10:11 |
Ah, dr., naj razkrijem veliko skrivnost, da ne bo stvar izpadla preveč mistično, kako neki le sem "videl" v vaših mislih Savico. - Klik na fotko z desno tipko miške, Save as (Shrani kot), ali Properties (Lastnosti), in, glej glej, kaj se je razkrilo... . Ja, bo treba v prihodnosti paziti tudi na to . No tako, pa sem pokopal svojo slavo jasnovidca . Hvala za ugankarsko štafeto, a tudi jaz sem se zaobljubil, da se odpovem desetim objavam v korist pohodnice53... Kdor jo pozna, naj jo malo pocuka za rokav, ali pa v njenem imenu zastavi novo uganko.
|
|
|
|
zooja4. 09. 2010 21:51:19 |
šodrovc: imaš ZS!
|
|
|
|
Gorazd G4. 09. 2010 21:56:24 |
Hehe, še dobro, da ni pravil pri reševanju ugank, tako da so "vohunske metode" šodrovca čisto legalne. Tudi znajti se je treba znati. Čestitke tudi za to. Čakamo torej pohodnico53, jaz pa obljubim, da ugank ne bom rešaval vse dokler ne bo šodrovc nabral deset pravilnih odgovorov in bo lahko zastavil novo uganko.
|
|
|
|
geppo5. 09. 2010 08:37:22 |
Pohodnico ste izgleda ujezili, ker jo pa jaz dobro poznam bom pa namesto nje dal uganko. kateri vrh ( mislim tega spredaj ) samo enega na Hribih poznam, da je bil na njemu
1
2
|
|
|
|
geppo5. 09. 2010 09:24:32 |
Ne, sem še prilimal eno za lažjo oceno! predvsem me pa zanima, kdo je že stal na tem težko dostopnem "vrhu"??? Lp
|
|
|
|
geppo5. 09. 2010 09:46:19 |
z grebena izstopa ....... Stavim, da še niste stopili nanj ... Tako, ga je nekdo opisal v enem izmed svojih postov....na "Hribih" predvidevam, da je ta oseba bila na temu vrhu! al pa ne??
|
|
|
|
šodrovc5. 09. 2010 09:50:18 |
V. vrh med Matkovim kotom in Logarsko dolino. Bo pa še treba it pogledat, če je res tako težko. Nič, vikend je, sedaj grem pa na Dobrčo. LP
|
|
|
|
geppo5. 09. 2010 09:54:57 |
šodrvc ti si pa ekspert za to stran!!! jaz se že tudi spravljam gor, pa enkrat bom že utegnil. kdor prvi pride gor da opis na Hribe - VELJA? Lp
|
|
|
|
zippo6. 09. 2010 07:52:35 |
No prav, izkoriščam luknjo (dobesedno) in sprašujem - kje se nahaja ta preluknjan Babji zob? V pomoč - ni v visokogorju, nahaja se južno od Kranja a severno od Lj
1
2
|
|
|
|
zippo6. 09. 2010 11:27:36 |
Pomoč: Škofjeloško-Polhograjsko hribovje
|
|
|
|
šodrovc6. 09. 2010 11:44:44 |
ja, tale karies je pa že kar lepo napredoval, ampak celega Tošča pa menda ne bo požrl... A to si šel gor iz doline Hrastnice, mimo kmetije Vodnik?
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.