Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Srednji peči (1920 m)?
Glasuj

V hribe s psom?!

Natisni
Gost3. 08. 2007 16:19:49
Pes res ni imel brisače ,a bi moral lastnik poskrbeti,da pes ne bi letal čez armaflekse in nas med tem škrofil ,ko se je otresal.Negodovali so tudi drugi kopalci.V naravi me motijo samo samo taki kot si ti,ki mislijo da si lahko vse lastijo in da lahko delajo kar se jim zljubi.Še najmanj me pa moti ves živalski svet,zato dobro vem ,koliko živali je preganjanih zaradi psov.Res je svet tudi od živali,zato jim dajmo mir in naj jih psi ne lovijo.Kdo kam spada in koliko imajo s kom dela pa gotovo govoriš iz lastnih izkusen,da tako dobro veš.Pa še to da boš lažje vse skupaj razumela.Živali imam rada,bojim se pa psov,ker me je pred leti pes močno pogrizel.Rada imam tudi ljudi ki so kulturni ,normalni in prijazni do soljudi.
všeč
Gost3. 08. 2007 16:40:55
Ne vem zakaj si se tako razburila nad pasjimi pastirji.Pastirji so spet vse bolj cenjeni.Mi ,ki sprehajamo pse ,pa smo lahko pasji pastirji Meni se zdi luštno.
všeč
Gost3. 08. 2007 17:38:22
V naši soseski je 17 psov.Samo trije lastniki jih imajo na povodcu ,ko jih peljejo na sprehod.Ostali so tako luštni.oz.nič hudi in tudi nič ne naredijo.Tako pravijo njihovi lastniki.Vrečke za pobiranje kakcev pa nima nihče.Tako je obnašanje lastnikov psov tudi ko gredo z njim v hribe.Kako kršijo zakon,kakšna je njihova kultura pa presodite sami.Tudi lastniki psov bodite v oceni objektivni in realni ,neglede na vašo navezanost na psa.zmeden
všeč
Gost4. 08. 2007 12:40:04
Vsak ki ima psa res za svojega prijatelja,ga pelje kam drugam,ne pa v gore.
všeč
Gost4. 08. 2007 13:41:16
Točno tako, se povsem strinjam z zgoraj napisanim!
všeč
Gost4. 08. 2007 14:38:54
a mogoče psi niso živali?psi preganjajo druge živali???kaj so potem psi?sorry, če imaš psa na povodcu potem ne more preganjat drugih živali. drugače je pa tako pes je točno tak kot lastnik, če je agresiven pes potem pomeni da je agresivno tudi vzgajan- taki lastniki psov ki imajo pse nevzgojene gredo tudi meni na živce, čeprav imam sama psa in nasploh vse živali zelo rada in tudi spoštujem njihov življenski prostor in tudi ne jem mesa.ampak dobro to je že izven te teme. torej jaz mislim tako: pes v hribe zakaj pa ne, vendar njemu primerne hribe, strogo na povodcu, potem pa mislim da se nima kdo kaj vtikat v nas lastnike psov.
všeč
Gost4. 08. 2007 14:46:11
je pa tko da gredo nekaterim tudi ljudje na živce, kaj šele psi ali ostale živali.Sploh se mi ne zdi čudno da kdaj pa kdaj kakšna krava ali bik v planinah podivja in kakšnega napade. prav verjetno se počuti ogroženega ali pa ga nekateri perfektni in super krasni ljudje dražijo.človek bi se verjetno tudi branil oziroma sigurno bi se. ravno tako pa je tudi s psi in ostalimi živalmi. ne ne pozabite dragi ljudje SVET NI SAMO VAŠ,MI SMO SI GA PRISVOJILI..
všeč
Gost4. 08. 2007 18:59:04
Dragi sogovorniki!
Potem ko mi je nekdo od vas posredoval link na stran, kjer je pred leti ze tekla debata o psih v gorah, mi je bilo takoj mocno zal da sem sploh postavila kakrsnokoli vprasanje. Zdi se mi, da se ni od takrat prav nic spremenilo in da se tudi tukaj in zdaj dogaja isto: namrec da si bomo tisti, ki zagovarjamo pohajanje psov po gorah in tisti ki tega ne odobravajo skakali v lase. Pa to ni bil namen moje teme. Sem samo postavila vprasanje, ker sem sele v hribih prvic dozivela tako neprijetno izkusnjo in mi ni bilo jasno zakaj ravno in samo tam. Zakaj mi nikoli nihce ni nicesar rekel kje drugje????
Predvidevam, da ste vsi ljubitelji gora in hribckov zato vam polagam na srce: ljudje bodite strpni in uvidevni do soljudi in ostalih zivih bitij!
Rada bi povedala le se to, da se tudi jaz ne strinjam ce je pes spuscen in leta vsevprek med ljudmi. Pes naj bo spuscen takrat in tam kjer ni ostalih oseb. Torej spuscen pes, ki se priveze ali prime ko koga srecamo. Se pa strinjam da kar nekaj ljudi tega ne pocne!

Lep vikend se naprej vam zelim in veliko uspeha pri premagovanju vrhov!!!

Tijananasmeh
všeč
Gost5. 08. 2007 08:16:28
Strpni naj bodo lastniki psov,ne da mislijo da z svojim psom lahko povsod hodijo in delajo vse. Motijo živali in ljudi.Si lastijo zelenice,poti in gozdove.Ne pobirajo kakcev,nimajo psov na vrvicah,....Kje je tu sprpnost se sprašujem.
všeč
Gost5. 08. 2007 09:20:55
Zagovorniki prostega sprehajanja psov - preberite si novičko na levi strani - veter odpihnil psa v prepad ...
všeč
Gost5. 08. 2007 10:44:29
Nekateri se psov bojimo,zato prosimo lastnike da to UPOŠTEVAJO.Na Baronovi poti proti Prevali sem se morala psu umakniti daleæ s pori v breg.Lastnik pa nič.Niti privezal ga ni,Ogromen ovčar pa je kar renčal name.Grozljuvo.Koliko naj bomo še strpni,Tijana ko nas pozivaš k strpnosti?
všeč
Gost5. 08. 2007 18:56:00
Pa kaj počnete ljubitelji živali s svojimi ljubljenčki??? Vlačite jih v gore pri visokih temperaturah, psi se vlečejo v senco, tiščijo glave med mrzle skale. Gospodarji pa OJLA GREMO DALJE. Ali je tores ljubezen. To je bilo moje doživetje pred nekaj dnevi pod Rinkami. Če imate psa res radi ga boste pustili doma. Tudi sama imam psa pa ga ne mučim v gorah. Pa premislite! Srečno!
všeč
Gost5. 08. 2007 20:17:22
Kar nekajkrat sem imel bližnje srečanje s psi(beri me je vgriznil),kljub temu,da nobenemu nisem nič hotel.Od tega sta bila dva psa,ki po trditvi lastnikov nista ugriznila še nikogar pred mano.Če vzamemo,da jaz nisem "vgriznil"še nobenega psa --- kdo je torej ogrožen???? poštar.jezen
všeč
Gost7. 08. 2007 10:16:21
No pasji ljubitelji.Kje so vaši komentarji.Nekaj ste se naučili od psov.Rep med noge pa se potuhniti.
všeč
Gost7. 08. 2007 10:53:07
Moj pes nima repa. Modro molči in na krati bivanja drugim živim bitjem na tem planetu in je strpen do drugačnih.
všeč
Gost7. 08. 2007 11:38:01
Ljubitelji psov so mu torej odrezali še rep.Kakšna ljubezen neki.Mučenje.
všeč
Gost7. 08. 2007 13:03:48
Jaz pa mislim, da je pes prav prijeten kompanjon za v hribe. Seveda, če jih je navajen. Mislim pa, da je primerno, če vzameš psa na izlet kjer je zelo malo ljudi (recimo kakšne lovske poti in brezpotja) in da se glede njega lahko zaneseš, da ti ne bo zbezljal za kakšnimi divjimi živalmi.
všeč
Gost7. 08. 2007 13:52:43
V nedeljo je pes prinesel na Stol za pest debelo in in slab meter dolgo poleno!ljudje so se zgražali,njegov lastnik pa je ponosno izjavil,da je pes tega navajen in to vedno počne.Grozljuvo.Sam je komaj prisopihal na vrh,brez polena seveda.Pes se je mučil in tudi slučajno ni bil na vrvici.Kaj vse si ljubitelji psov sploh izmislijo,da svoje prijatelje mučijo.Toliko na diskusijo :ali z psom v hribe.zmeden
všeč
Gost7. 08. 2007 14:57:55
Nekateri svoje ljubljenčke vpisujejo na vrhovih v vpisne knjige.Bolno.Te so namenjene planincem,če še ne veste.
všeč
Gost7. 08. 2007 19:40:50
Glede na vse skupaj mislim, da bi bilo dobro izobraževat pohodnike, gorjane, hribovce... kako se vesti v gorah. Kaj lahko, kaj ne. S kom v hribe. Morda bi bila to lepša in boljša tema od vsega tega pljuvanja z ene in druge strani. Morda bi se pa kak gorski vodnik ali pa kak planinec, ki resnično obvlada gore spravil za računalnik in iz ene teme v drugo izobraževal, obveščal, svetoval, podajal kaka mnenja o določenih situacijah na poti. Ker to zajebavanje ne koristi nobenemu planincu(ki). Pa tudi v gorah do sedaj kolikor sem prehodil mi je bilo manjkrat neprijetno zaradi psa kot zaradi človeka. Pa ne tistega s psom. Pravzaprav je bolj verjetno, da ljudje ljudi ne maramo, kot pa domačega ljubljenčka. Jaz nimam psa... Bolj od vsega me moti to, da ko greš mimo planinca ne reče ne bev ne mev, ko gre mimo tebe. No vidite vsakega kaj moti. Zdaj pa, če imate čas pa še tu pluvajte eden po drugem. Sem pa prepričan, da se boste Veselo v hribe. Živjo nekje GOR.
všeč
Stran:1234...181920
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki