|
mirank6. 12. 2024 15:48:56 |
Če imaš ovce tam na paši, potem si upravičeno v skrbeh. V vseh ostalih primerih bi se jaz bolj bal klopa
(+5) | | |
|
|
|
|
dprapr6. 12. 2024 19:12:07 |
Volkovi v tropu običajno niso nevarni ljudem! Kaj pa takrat, ko so lačni, bolni ali ogroženi? Ne samo z zapornicami, tudi z zvermi nas bodo oddaljili od nekaterih območij. Da o ljudeh, ki se preživljajo (in nas tudi) z rejo živali, sploh ne govorim.
(+2) | | |
|
|
|
|
turbo6. 12. 2024 20:32:02 |
(+5) | | |
|
|
|
|
dprapr7. 12. 2024 05:49:08 |
Seveda, če so v 19. stoletju izginili. Kaj pa prej?
(+2) | | |
|
|
|
|
miri7. 12. 2024 08:29:37 |
Kaj pa Rdeča kapica?
(+3) | | |
|
|
|
|
mirank7. 12. 2024 08:44:13 |
In Volk pogoltnik, aja to so pravljice
(+2) | | |
|
|
|
|
Lisica8. 12. 2024 07:58:35 |
Jaz pa mislim, da ce je trop lacen ali ima mladice, hrane pa ni, napade tudi cloveka. Nekako mislim da jih bo (tako kot je medvede) hrup pregnal mogoce v Avstrijo, motorne sani, motoristi...
|
|
|
|
turbo8. 12. 2024 09:51:58 |
V zgornji povezavi piše tudi tole: " V Evropi poleg tega v zadnjih 40 letih ni bil ugotovljen niti en smrtni napad volka na ljudi."
(+4) | | |
|
|
|
|
korl8. 12. 2024 10:39:33 |
problem je lahko to, da volkovi ne berejo teh člankov
(+3) | | |
|
|
|
|
dprapr8. 12. 2024 10:50:02 |
Seveda, če so normalne življenske razmere, kar trenutno so pri nas. Ampak to se lahko hitro spremeni. Preberi si malo, kaj se je dogajalo v Franciji med 1764 in 1767. Umrlo je cca 100 ljudi, preden so pokončali zveri. Pa v prihodnjih stoletjih v Rusiji, Romuniji, Indiji. To je sicer daleč, ampak volkovi so sedaj tu. Ko so razmere težke, lakota, bolezen, zima, napadajo tudi ljudi. Predvsem nemočne, otroke. Zadnji primer je bil pred 4 leti v Romuniji.
(+3) | | |
|
|
|
|
seinfeld8. 12. 2024 11:27:29 |
Neverjetno, zganjaš paniko glede volkov čeprav ti turbo dokazuje, da človeku niso nevarni. Kaj pa psi, ki skoraj dnevno napadajo človeka, da o kravah ne govorimo.
(+9) | | |
|
|
|
|
turbo8. 12. 2024 11:34:45 |
mirank je zgoraj lepo napisal, česa se je bati v naravi. (vir: NIJZ)
1
(+5) | | |
|
|
|
|
mirank8. 12. 2024 12:34:01 |
Ja to je v naravi, v naseljih, kjer naj bi bili popolnoma varni, pa beremo vsako leto o napadih psov. Praktično vsako leto tudi kakšen primer smrti v Evropi od psov katere neodgovorni lastniki ne obvladajo. Se pa vsekakor strinjam, da se je število prostoživečih zveri preveliko.
(+1) | | |
|
|
|
|
miri8. 12. 2024 13:54:17 |
...pa tudi po hišah in blokih.
|
|
|
|
dprapr8. 12. 2024 14:34:01 |
“Neverjetno, zganjaš paniko glede volkov čeprav ti turbo dokazuje, da človeku niso nevarni. Ko preklopiš na klope oziroma na nekaj drugega, je to preusmeritev pozornosti, ne dokaz. Če je tema Volkovi, govorimo o njih in ne o klopih ali psih, ali celo o Rdeči kapici. Pa saj je vedno tako. Tisti, ki so zgubili stik z življenjem v naravi, pač razmišljajo drugače. Tisti, ki pa se morajo spopadati z zvermi za preživetje, pa “vzganjajo paniko”. Morda bi bilo boljše, da bi prilepil kakšno slikco za razumevanje.
(+4) | | |
|
|
|
|
turbo8. 12. 2024 15:05:43 |
.... Tisti, ki se morajo spopadati z zvermi za preživetje, pa "vzganjajo paniko". Joj, Drago, pa menda nisi tako daleč, da se moraš še z zvermi boriti, da preživiš Po mojem volka še videl nisi, če že, samo na TV ali v živalskem vrtu, zato ena lepa fotografija zate iz wikipedije
1
(+7) | | |
|
|
|
|
dprapr8. 12. 2024 15:14:40 |
1
2
(+2) | | |
|
|
|
|
turbo8. 12. 2024 15:19:11 |
Lisica je začela debato, da je zaskrbljena zaradi volkov. Torej človek-volk. Ne volk-drobnica. Dvomim, da razumeš
(+7) | | |
|
|
|
|
lubadar8. 12. 2024 17:34:53 |
Takole hodijo in nosijo svoj plen mimo naše hiše
(+7) | | |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.