gorovja / Kamniško Savinjske AlpeSveti Peter nad Begunjami /  Begunje (Krpin) - Sveti Peter nad Begunjami

Begunje (Krpin) - Sveti Peter nad Begunjami (ob smučišču)

Izhodišče: Begunje (Krpin) (585 m)
Cilj: Sveti Peter nad Begunjami (839 m)
Ime poti: ob smučišču
Priporočena oprema (zima): dereze

Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Radovljica ali Lesce, nato pa sledimo oznakam za Begunje na Gorenjskem. Ko prispemo v Begunje na Gorenjskem, sprva še sledimo oznakam za Tržič in Drago, nato pa za bolnišnico zavijemo levo v smeri rekreacijskega centra Krpin, do katerega prispemo po približno 100 metrih nadaljnje vožnje. Parkiramo na velikem parkirišču ob omenjenem rekreacijskem centru.

Za bifejem Krpin, ki se nahaja ob parkirišču se prične dobro uhojena pot, ki vodi proti cerkvi sv. Petra na Gori. Pot sprva poteka po zložnem kolovozu, nato pa preide na desno stran smučišča, kjer se vzpenja ob robu gozda. V nadaljevanju se nekaj časa kar strmo vzpenjamo, nato pa se pot za pastirsko kočo prehodno nekoliko položi. Malo naprej, na zgornjem delu smučišča pot zavije desno ter se nadaljuje po kolovozu. S kolovoza gremo kmalu levo na strmo pot, po nekaj minutah pa se vrnemo na slabši kolovoz.
Ko ponovno dosežemo kolovoz mu sledimo v levo, le ta pa nas hitro pripelje iz gozda, kjer pred seboj že vidimo cerkev sv. Petra, do katere nas loči še kratek zmeren vzpon ob vse lepših razgledih.
Za še lepši razgled pa se je vredno sprehoditi še do bližnjega vzletišča jadralnih padalcev, od koder se odpre lep razgled na Gorenjsko in tudi Julijske Alpe.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2017 (januar).

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Sankaška koča, Smokuški vrh, Tomčeva koča na Poljški planini
 Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami1  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami2  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami3  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami4  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami5  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami6  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami7  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami8  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami9  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami10  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami11  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami12  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami13  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami14  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami15  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami16  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami17  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami18  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami19  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami20  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami21  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami22  Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami23
Diskusija o izletu Begunje (Krpin) - Sveti Peter nad Begunjami (ob smučišču)