gorovja / KaravankeVeliko Kladivo /  Zavetišče na planini Šija - Veliko Kladivo

Zavetišče na planini Šija - Veliko Kladivo (direktna pot)

Izhodišče: Zavetišče na planini Šija (1528 m)
Cilj: Veliko Kladivo (2094 m)
Ime poti: direktna pot
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj. Naprej se zapeljemo v središče Tržiča in cesti sledimo skozi Dolžanovo sotesko do vasi Jelendol, kjer nas oznake za planine Kofce, Šija in Pungrat usmerijo levo. Cesta nato izgubi asfaltno prevleko in se začne strmo vzpenjati. Tej cesti v križiščih sledimo v smeri planine Pungrat in Šija. Parkiramo na parkirišču v bližini zavetišča na planini Šija.

Od Zavetišča na planini Šija se vrnemo po cesti nekaj korakov nazaj, nato pa se usmerimo na pešpot v smeri Kladiva. Pot se za nekaj 10 korakov zmerno vzpne, nato pa se nadaljuje vzporedno z bližnjo cesto. Nekoliko naprej pridemo na večje pašno območje, kjer se steza prehodno izgubi, a če se držimo sredine travnika, z orientacijo ni večjih težav. Na drugi strani pašnika, ponovno opazimo oznake za Kladivo, ki nas usmerijo rahlo levo v pas redkega gozda. Tu steza ponovno postane razločnejša, le ta pa se postopoma prične strmeje vzpenjati. Višje se gozd še bolj razredči, pot pa zavije desno na postopoma vse bolj strma travnata pobočja, preko katerih se nato prečno vzpenjamo. Občasno bolj strma pot, preči nekaj zaplat rušja, nato pa se obrne še nekoliko bolj v levo, kjer se prične strmo vzpenjati proti neizrazitemu sedelcu med Malim in Velikim Kladivom.
Ko vse bolj razgledna pot doseže glavni greben, se priključimo markirani poti, mi pa ji sledimo desno proti Velikemu Kladivu (levo Malo Kladivo in Veliki vrh). Pot naprej se sprva prečno vzpne po vse bolj strmem pobočju, nato pa zavije v levo, kjer se vzpne čez kratko strmo skalnato pobočje. Pot se nato za nekaj metrov položi, preči strme trave, nato pa se prične vzpenjati proti vrhu, katerega dosežemo po 5 minutah nadaljnje hoje.

Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo1  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo2  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo3  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo4  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo5  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo6  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo7  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo8  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo9  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo10  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo11  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo12  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo13  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo14  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo15  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo16  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo17  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo18  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo19  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo20  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo21  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo22  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo23  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo24  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo25  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo26  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo27  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo28  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo29  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo30  Zavetišče na planini Šija - veliko_kladivo31
Diskusija o izletu Zavetišče na planini Šija - Veliko Kladivo (direktna pot)
astronom
3.12.2015
Čudovit izlet po tej poti sem naredil že 12.11. letos in to v kratkih oblačilih! Dalje prečil do Toplarja in nazaj na Šijo. Na vrhu je nekdo ukradel žig in vpisno knjigo, česar ne bom komentiral. Sporočil sem to PD Tržič, pa se jim ne zdi vredno odpisati. Nisem nabiralec žigov, rad pa ga imam za spomin in zraven datum obiska pa še kaj... Prosim, če ga kdo ima, skeniranega ali kakorkoli, da mi to sporoči ali mi ga pošlje na fizmatus1105@gmail.com. Hvala in lep pozdrav!
Kofce
7.1.2016
Vse žige vrhov v Košuti, najdete v Domu na Kofcah! Lp
Miha15
10.1.2017
Taborniski dom na planini Sija ali Zevetisce na planini Sija je odprto vse vikende in praznike ne glede na vreme v casu poletne sezone to je od 15.6-15.9 pa non stop. Nudimo vam tople napitke, osvezilne napitke in domace dobrote. Vabljeni