gorovja / Kamniško Savinjske AlpeSveti Peter nad Begunjami / Begunje (Krpin) - Sveti Peter nad Begunjami

Begunje (Krpin) - Sveti Peter nad Begunjami (po kolovozu)

Izhodišče: Begunje (Krpin) (585 m)
Cilj: Sveti Peter nad Begunjami (839 m)
Ime poti: po kolovozu
Zahtevnost smučanja: nezahtevno

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Radovljica (z gorenjske strani izvoz Lesce) in cesti naprej sledimo v smeri Begunj. V Begunjah (le malo za križiščem, kjer se v levo odcepi cesta proti Žirovnici) nadaljujemo levo v smeri rekreacijskega centra Krpin (naravnost Draga in Tržič). Parkiramo na velikem parkirišču ob rekreacijskem centru Krpin.

S parkirišča nadaljujemo po asfaltirani cesti, ki višje preko mostička preči potok Blatnico in se za tem spremeni v makadamsko cesto. Cesti sledimo še naprej, le ta pa nas kmalu pripelje do označenega križišča, kjer nadaljujemo po levi cesti v smeri svetega Petra (desno sveti Peter daljša pot in preval Kališča). Cesta, ki postaja vse slabša pa nas nato hitro pripelje do naslednjega križišča, kjer nadaljujemo desno na kolovoz (označeno). Kolovoz se nato začne strmeje vzpenjati in nas višje pripelje iz gozda na travnata pobočja čez katera se v nekaj minutah povzpnemo do cerkvice od katere se nam odpre lep razgled.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Sankaška koča, Smokuški vrh, Tomčeva koča na Poljški planini
Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami1 Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami2 Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami3 Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami4 Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami5 Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami6 Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami7 Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami8 Begunje (Krpin) - sveti_peter_nad_begunjami9
Diskusija o izletu Begunje (Krpin) - Sveti Peter nad Begunjami (po kolovozu)
birch
22.5.2009
Bila včeraj.Pot je lahka in gre večonoma po senci.Pazite pa se klopav,zlasti če boste s seboj vzeli kosmatega prijateljčka.Moj jih je v dolino prinesel več kot 10,kljub temu,da uporabljam ampule.jezenjezenjezenjezen
grega_p
19.12.2010
Trenutno je nekje 20 cm pršiča na poledeleni podlagi, tako da je za sankanje po cesti ali poti na trenutke kar adrenalinsko.
Drugače pa lep izlet za zimske dni!
Breda
24.1.2011
Pot je kopna, na zadnjem delu (ko iz gozda prideš na travnik)pa poledenela in kar malo nevarna. V nedeljo je to "božja pot".
Edina
16.11.2014
Včeraj sem odkrivala pristop iz doline Završnice, in sicer s planine Pri žagi, kjer sem pustila avto in nadaljevala po cesti. Posnetek poti naložim kasneje, nekaj podrobnosti pa na povezavi