gorovja / Kamniško Savinjske AlpeSveti Peter nad Begunjami / Begunje (PGD Begunje) - Sveti Peter nad Begunjami

Begunje (PGD Begunje) - Sveti Peter nad Begunjami (Petrova pot)

Izhodišče: Begunje (PGD Begunje) (573 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,3751°N / 14,1982°E
Cilj: Sveti Peter nad Begunjami (839 m)
Ime poti: Petrova pot
Zemljevid:

Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Radovljica ali Lesce, nato pa sledimo oznakam za Begunje na Gorenjskem. Ko prispemo v Begunje na Gorenjskem, parkiramo na velikem parkirišču med PGD Begunje in Gostilno pri Jožovcu

V bližini gasilskega doma opazimo oznake za sv. Petra, ki nas usmerijo na asfaltno cesto, ki se nadaljuje skozi naselje. Iz bližnjega križišča ob ekološkem otoku nadaljujemo po rahlo levi cesti, v naslednjem križišču pa rahlo desno navzgor v smeri sv. Petra. Pred "zadnjo" hišo zapustimo cesto in pot nadaljujemo po uhojeni planinski poti, ki se vzpne preko razgledne senožeti, s katere razgled seže vse do Triglava. Na vrhu senožeti gre pot v gozd ter se prične strmeje vzpenjati, na razpotjih pa sledimo markacijam. Višje nas ob poti spremljajo tudi postaje križevega pota, mi pa še naprej dokaj strmi poti sledimo vse do cerkvice sv. Petra, ki se nahaja na razgledni vzpetini nad Begunjami.
Za lep razgled pa se je vredno sprehoditi še do bližnjega vzletišča jadralnih padalcev.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2017 (januar).

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Sankaška koča (10 min), Smokuški vrh, Tomčeva koča na Poljški planini
Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami1 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami2 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami3 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami4 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami5 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami6 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami7 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami8 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami9 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami10 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami11 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami12 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami13 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami14 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami15 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami16 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami17 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami18 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami19 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami20 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami21 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami22 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami23 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami24 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami25 Begunje (PGD Begunje) - sveti_peter_nad_begunjami26
Diskusija o izletu Begunje (PGD Begunje) - Sveti Peter nad Begunjami (Petrova pot)