gorovja / Kamniško Savinjske AlpeKoča na Dobrči / Bistriška planina - Koča na Dobrči

Bistriška planina - Koča na Dobrči

Izhodišče: Bistriška planina (1057 m)
Cilj: Koča na Dobrči (1478 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj in cesti naprej sledimo v smeri Tržiča. Tik pred črpalko pri Tržiču pa zavijemo desno (smer Tržič) in nato takoj levo (smer Begunje) in se peljemo naprej do vasi Brezje pri Tržiču. V vasi Brezje pri Tržiču, na vrhu klanca zavijemo desno proti Bistriški planini. Po približno 100 m pridemo na križišče, kjer zavijemo desno na gozdno cesto. Cesta, ki se naprej kar strmo vzpenja nas čez čas pripelje do Bistriške planine, kjer na parkirišču ob cesti parkiramo (Brezje pri Tržiču - Bistriška planina 3,1 km, od tega 2,6 km makadama).

S parkirišča pri Bistriški planini nadaljujemo po makadamski cesti, ki nas po krajšem vzponu pripelje na Breško planino, ki jo prepoznamo po leseni lovski koči. Vse slabša cesta pa nas nato pripelje na razpotje, kjer nadaljujemo desno na strm kolovoz v smeri Lešanske planine (levo Brezje pri Tržiču in Koča na Dobrči - pot čez Breško goro). Kolovoz po katerem se nato vzpenjamo ima nekaj razpotij, a če sledimo markacijam nas ta brez večjih težav pripelje na omenjeno planino, s katere se nam odpre lep pogled na Storžič in Tolsti vrh.
Od pastirske koče na Lešanski planini nadaljujemo levo ter se prečno sprehodimo na drugo stran planine, kjer gre pot v gozd. Nekaj časa hodimo po stezi, ki se nadaljuje brez večjih sprememb višine, nato pa prispemo na označeno razpotje, kjer se nam z leve priključi pot z Brezja pri Tržicu, v desno se odcepi pot proti vrhu Dobrče, mi pa nadaljujemo naravnost v smeri Koče na Dobrči. Sledi kratek spust ter prečenje kolovoza, nato pa še nekaj minut hodimo skozi gozd. Ko se gozd konča stopimo na rob razgledne Podgorske planine, od koder se spustimo v manjšo dolinico, od tam pa se v minuti nadaljnje hoje povzpnemo do Koče na Dobrči.
Bistriška planina - Lešanska planina 1:00, Lešanska planina - Koča na Dobrči 30 minut.

Ob poti: Lešanska planina (1450m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Dobrča, Šentanski vrh
Bistriška planina - koca_na_dobrci41
Bistriška planina - koca_na_dobrci42
Bistriška planina - koca_na_dobrci43
Diskusija o izletu Bistriška planina - Koča na Dobrči ()
tnt007
23.11.2009
V soboto bili na Dobrči in koči na Dobrči, krasen družinski izlet, prekrasni razgledi daleč naokoli.
kaanja
17.11.2012
Danes sem na Šentanskem vrhu na skrinjici z žigom pozabila beležko (svetlo rjave barve, trde platnice), kamor vpisujem osvojene vrhove. Če jo je kdo našel in odnesel v dolino, ga lepo prosim, da me kontaktira. Najlepša hvala!
balon
18.5.2014
Zanima me ali je pot do izhodišča primerna za večji avto-enoprostorec?

Hvala in lep pozdrav,

Balončki
Bojan_A
18.5.2014
Je, preverjeno 3 ure nazaj.
balon
18.6.2014
Hvala.
modrook12
7.7.2016
zanima me če je pot primerna za štiriletnega fanta?je pot dobro markirana?

lep planinski pozdrav
JORDAN
8.7.2016
Je primerna in markirana,kar korajžno.
modrook12
hvala za odgovor
Pelca
27.8.2016
Super pot je od Lešanske planine desno (levo je proti koči na Dobrčo) po shojeni stezi v hrib proti vrhu Dobrče in nato na 5 minut oddaljen Šentanski vrh (razgled proti Triglavu - vidita se tudi Blejsko in Bohinjsko jezero), ter šele nato spust do koče na Dobrči. To nam izlet podaljša za dobro uro. Na Dobrči je pa izvrstna hrana, pohvalno. Le stranišče bi lahko obnovili.zadrega