Cerknica - Slivnica

Izhodišče: Cerknica (580 m)
Zemljevid: Snežnik 1:50.000
Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Unec in cesti naprej sledimo v smeri Cerknice. Le nekaj 100 m pred Cerknico bomo prišli na križišče, kjer se v levo odcepi cesta proti Begunjam in Slivnici. Tu nadaljujemo naravnost (ne v smeri Slivnice) po cesti, ki nas kmalu pripelje v središče naselja. Ko bomo prevozili most preko reke Cerkniščice, pa postanemo pozorni, saj se bo le nekoliko naprej v levo odcepila cesta, ki nas bo pripeljala do našega izhodišča. Približno 50 m za diskontom Hura, bomo na levi strani ceste opazili planinske oznake za dom na Slivnici, ki nas usmerijo levo na vzpenjajočo cesto. Po kratkem vzponu bomo opazili začetek peš poti, mi pa na nasprotni strani le te parkiramo na asfaltiranem parkirišču.
S parkirišča najprej prečimo cesto, nato pa se usmerimo na peš pot v smeri doma na Slivnici. Pot se najprej zložno vzpne skozi pas grmičevja, nato pa preide v borov gozd, kjer se začne nekoliko strmeje vzpenjati. Višje prečimo nekaj gozdnih cest, nakar se pot skoraj povsem položi. Sledi nekaj minutna hoja skozi mešani gozd, nato pa se priključi slabši gozdni cesti, kateri pa sledimo le nekaj 10 m. Naprej nas markacije usmerijo rahlo desno v pas grmičevja, pot pa nas nato preko pašne ograje pripelje na prostrana travnata pobočja Slivnice. Z zložne poti, ki nas naprej vodi čez omenjena travnata pobočja, pa se nam odpirajo lepi razgledi na greben Javornikov in Cerkniško polje s cerkniškim jezerom. Naprej pot preide v pas redkega borovega gozda in se začne zmerno vzpenjati. Ko ponovno stopimo iz gozda, pa pred seboj že zagledamo dom na Slivnici, do katerega nas loči le še 5 minut lahkotne hoje.
Planinski dom obidemo po desni strani, markacije pa nas usmerijo v gozd na zmerno strmo peš pot, ki se naprej vzpenja preko zložnih stopnic. Omenjena pot se izteče na obračališču (parkirišču) gozdne ceste na Slivnico. Z obračališča nadaljujemo po deloma zaraščeni poti, ki se vzpne skozi pas malinovja, nato pa preide na travnato pobočje, čez katerega se v nekaj 10 korakih nadaljnje hoje povzpnemo na vrh 1114 m visoke Slivnice.
zemljevid poti - Slivnica
Ob poti: Dom na Slivnici (1078m)
Priporočamo: izleti z istega izhodišča, podobni izleti, panorama, vpisna knjiga
Cerknica - Slivnica1
Diskusija o izletu Cerknica - Slivnica
Prikaži starejša sporočila
katjuša221. 09. 2009
Dom na Slivnici se baje prodaja,zaradi oskrbnikovega odhoda v pokoj,zato je najverjetneje tudi zaprt.
In ker interesentov za nakup,kljub nizki ceni ni,bo zgleda še naprej imel zaprta vrata.
sk221. 09. 2009
"štampiljke na vrhu Slivnice pa tudi ni bilo"
Štampiljka na vrhu je na skrinjici(nosilcu) pokrit z železno kapo. Nameščen nov junija 2008
LP
bostjanm23. 09. 2009
V nedeljo, 20.9. je bil dom odprt, čaj in palačinke pa njami njami.
pohodnica8825. 10. 2009
Štampiljka zdaj je gor(v koči ali pred kočo-če bo ta slučajno zaprta)?
snežinka30. 10. 2009
Tudi mi smo se povzpeli na Slivnico (28.10.09).Dom na vrhu je bil zaprt. Štampiljko dobili pred domom v škatlici z vpisno knjigo in ravno tako na vrhu Slivnice tudi štampiljka, čeprav črnilo že suho-malo ga zmočili velik nasmeh. Pot res nezahtevna, vendar razgibana in izredno zanimiva. Razgled pa krasen čez celo cerkniško polje in še dlje. Naleteli tudi na jadralne padalce in videli coprniško jamo.Res krasen izlet.
noteko17. 11. 2009
Tale podatek je pa o času poti je pa precej pretiran..... z normalno hojo je slaba ura, da pa se priti (priteči) tudi krepko pod 30min.

Sicer pa se nekaj govori o novem lastniku koče...
jlogar18. 11. 2009
Normalna hoja 45 minut, pa še malo užitkov z razgledom .
Micky1. 05. 2010
Danes je bil skoraj da tradicionalni pohod na Slivnico pa do Lovske koče. Dan prekrasen, sončen. Žal se na ta dan še vedno preveč ljudi pripelje do koče z avtomobili.
Kakorkoli že, lepo je bilo.
Biser gora17. 12. 2010
Ali je parkirišče, ki je zgoraj na sliki pluženo in če ni ali je kje možnost parkiranja?
omny17. 12. 2010
seveda je vedno pluženo in shojeno do vrha
Micky17. 12. 2010
Predlagam pa kar peš. Je prekrasna turica za zimski čas. Če le ni kakšnih drugih zadržkov za hojo.nasmeh
bijan2. 04. 2011
Z družino smo bili na izletu na Slivnici. Lepa pot se je končala z izjemno neprijazno postrežbo v planinski koči. Natakar (se bojim, da je celo lastnik) nas je, kljub prisotnosti petletnega otroka, grdo ozmerjal, ker smo hrano naročili pri točilnem pultu. Ker se neprijaznost ni končala, smo kočo zapustili predno smo pojedli kosilo. Vsem pohodnikom močno odsvetujem obisk koče.
srčica10. 04. 2011
Prekrasna tura...končno koča vedno odprta..hrana odlična...nasmeh
darh23. 07. 2011
Sredi junija smo se po tej poti povzpeli na Slivnico. Nagrajeni smo bili s čudovitimi razgledi. Več pa tule.
Kokta25. 09. 2011
Lep sončen dan na Slivnici...vsekakor priporočam obisk. Lahka tura...primerno za vsakogar.
marjeta0072. 10. 2011
Lepo dopoldanski družinski izlet. Vendar za našega 4-letnika kar malo naporen. Smo se kar nekajkrat ustavili in tudi nosit smo ga mogli, ker v hrib preprosto ni zmogel. Za dol pa ni bilo problemov je šibal ku raketa nasmeh
Razgled na vrhu je pa res čudovit.
ulmusglabra21. 12. 2011
Meni zelo fajna tura cool

vedno je zgaženo in spluženo, včasih si želim da bi blo manj folka, ampak Notranjci zgleda radi gor rinemo! mežikanje

A vajš, guor na vrhi pa paše svejže mlajku!
Ajda_Zitnik26. 12. 2011
18.12.2011 sem obiskala Slivnici, in sem bila malo prestrašena, ker so bile kritike na račun osebja v koči. Moram priznati, da je bilo osebje korektno. Izlet sam pa lep, kar se tiče časa hoje, pa je tako, da se da hodit gor tudi dalj , če ljudje nimajo kondicije in mislim, da je kar pravilen.
Micky26. 12. 2011
Vsak hodi pač po svoje. Sam sem gor 2x na teden in rabim cca 50 minut. Eni rabijo manj eni pač več. To sploh ni pomembno. Kar se pa osebja ki je sedaj gor tiče pa mislim, da so pripombe odveč.
wolphgang27. 12. 2011
ocitno nekateri ne razumete, da obstaja neka povprecna hitrost pri hoji. vodniki(knjige, ne osebe) se je navadno drzijo. zal pa opazam na tej spletni strani veliko povzpetnistva in posledicno nizje case. zavedajte se, da nismo vsi obiskovalci te strani taki sportniki kot nekateri od vas.
marjana2. 02. 2012
V nedeljo amo bili na Slivnici iz Cerknice. Čas zmerne hoje je realen 1,5 ure,čeprav smo hodili 15 min. manj, kljub temu, da je vso pot lepo snežilo. Pot s Slivnice smo nadaljevali na Pokojišče. V opisu Notranjske planinske poti je napisan čas hoje 3 ure, kar pa se mi zde nerealno za zmerno hojo. Hodili smo 4,45 ure s tem, da smo vmes cca pol ure porabili za malico.
Kokta14. 02. 2012
Snežilo celo pot, pravljično...tisti, ki ne hodite po zimi v hribe ne veste kaj zamujate nasmeh. V koči zelo malo ljudi. Pohvala oskrbniku za super slivniški lonec in štrudl. Na vrhu je bilo -16 C pa še malo burje, ampak vredno vsakega koraka.Priporočam obisk Slivnice pozimi. Fajn se oblecite in pot pod noge mežikanje
gorski svizec29. 02. 2012
Mi lahko kdo pove, katere dni v tednu je v tem času odprt dom na Slivnici. Gor nameravam it v petek 9. 3.
Lep pozdrav vsem, še posebej Klavdy6
Kokta29. 02. 2012
Mislim da so vikendi odprti skoz. Lahko pa povprašaš na dom.slivnica@gmail.com
rs561. 03. 2012
Ravno sem se vrnil iz Slivnice.Nalašč sem skrenil do doma, da pogledag kakšen je obratovalni čas doma. Dom je odprt Četrtek, Petek od 10.00 do 20.00, Sobota in Nedelja pa od 7.00 do 22.00
mgrego2229. 05. 2012
Na Slivnico sva šla z možem že velikokrat, še posebej pa je lepo spomladi, ko raste čemaž in vse diši po česnu. Takrat priporočam del poti po bližnjici, po ozki stezici, levo in desno od nje pa vse zeleno od čemaža, ki sili celo na ozko stezo. Sicer pa je ta izlet čudovit v vseh letnih časih, še poseben čar ima pozimi. Še nekaj pozitivnega na tem izletu. Ob poti bodite pozorni oz. glejte visoko po drevesih in ne samo pod noge. Nekatera drevesa so celo označena z belo rdečim zbledelim trakom. Ozrite se navzgor in zagledali boste čudovite valilnice za ptice. Z možem sva jih naštela 28. Enkrat sva se po naklučju srečala z gospodom,ki jih je naredil in povedal nama je, da je vseh valilnic nekaj čez 50. Kasneje pa se je mož potrudil in naredil 8 valilnic, ki jih je hči čudovito pobarvala s prekrasnimi motivi in oznakami. Torej bodite pozorni ob poti. Glede oskrbnikov pa vso pohvalo mlademu natakarju z dolgimi lasmi. Vedno najde prijazno besedo in če le ni prehuda gneča radi prav na hitro kakšno rečemo. Sicer pa je razumljivo, da vedno ni časa. Hrana v redu, postrežba OK, skratka tako kot mora biti. Ostanite taki še naprej.
Nikica16. 08. 2012
Z možem sva se odpravila na Slivnico 15.8. Pot je super, primerna tudi za tiste, ki nimate kondicije (pač potrebuješ malo več časa nasmeh). Ves čas je dišalo kot na morju, na planoti malo višje so se pasli konji in krave. Potka se vije malo po gozdu, malo po jasi, razgledi so fenomenalni. Resnično potrebuješ 1,5 ure (normalna do hitra hoja). Potrebno pa je paziti na oznake, namreč z možem sva zašla s pohodniške poti in zadnjih par sto metrov prehodila po makadamski cesti namenjeni za vozila. Na poti je tudi veliko nasutih kamnov, zato je, še posebno navzdol, potrebno nadaljevati previdno (priporočljiva je pohodniška obutev in seveda palice).
Dom je bil odprt in postrežba odlična (hrane sicer nisva naročila, ker sva imela vse s seboj). Razgled je vreden hoje!! nasmeh
Imeli pa so na izbiro golaž, ribe, zavitek, palačinke....nekaj za vsakogar. Kdaj je dom odprt se pa splača prej preveriti, da ne pridete na cilj razočarani. Naslednjič se bova povzpela na hrib s kolesi. Mimo grede sva si ogledala še Cerkniško jezero, Rakov Škocjan (2,5 km široka/dolga dolina po kateri uživate peš ali s kolesom) potem pa sva se odpravila še v Lipico (voden ogled kobilarne za 11€ za odrasle) in zaključila izlet.
Darxta20. 09. 2012
Kakšna je višina vode v Cerkniškem jezeru? Ta vikend bi namreč šli na Slivnico in bilo bi "oh in sploh", če bi imeli še razgled na jezero, in ne samo na polje nasmeh
Upam da gre kdo tam mimo vsak dan in lahko javi, za kar se vnaprej zahvaljujem! velik nasmeh
martinza20. 09. 2012
Voda je že kar visoka, tako da boste imeli tudi razgled na jezero
Darxta20. 09. 2012
Super, HVALA!!! velik nasmeh
brauni6. 01. 2013
Pot je res lustna, razgibana, za kaksno uro hoje. Na vrhu caka cudovit razgled na jezero. Na pot se je bolje podati z lastno malico v nahrbtniku. Organizacija v okrepcevalnici je nekoliko sibka. Na nedeljo je ze ob 14h zmanjkalo hrane. Se do caja je bilo tezko priti, ker ni bilo dovolj cistih skodelic.
amarilis6. 01. 2013
Tudi naša skupinica,je bila s prehojeno potjo,ki ni bila preveč zahtevna,zadovoljna.Bolj slabe volje pa smo zato bili,vsled pomankanja čaja.Še sreča ,da ga je bilo nekaj v čutaricah,drugače bi nam še suho grlo"zalepilo"jezik,v suhih ustih.Pa bo v prihodnje,ko se bo bolj intenzivno hodilo po tistih krajih -stvari bistveno izboljšale.Upanje umre zadnje !LP
urskagucek13. 01. 2013
Super!Čudovita sobota, v koči pa zelo, zelo prijazni, čaj zelo dober.nasmeh
mgrego2226. 01. 2013
Novost za vse pohodnike. Vsak mesec ob polni luni je organiziran nočni pohod na Slivnico. Takrat je koča odprta in zelo prijetno vzdušje. Pohvala organizatorjem in prijaznemu osebju. Po okrepčilu je sledilo še predavanje na temo "Cerknica nekoč" z diaproekcijo. Pohvala g. Miru za prijetno predstavitev.mežikanjenasmeh
rezist26. 01. 2013
valerija1128. 03. 2014
Pozdravljeni! Če kdo pozna trenutne razmere na tej poti po žledolomu,prosim za odgovor,če je pot prehodna. Hvala lepa
ZoranV8. 03. 2014
Prehodna brez problema.
valerija1128. 03. 2014
Zoran,hvala. Gremo jutri pogledat,kaj delajo coprnice.
valerija1129. 03. 2014
Danes je bil dan,kot naročen za hojo. Na Slivnico so se vile cele gruče pohodnikov.Rada bi pohvalila tiste,ki ste pot iz Cerknice po žledolomu tako lepo očistili. Vsa čast vam in hvala lepa.
Micky9. 03. 2014
Ja, Slivniške coprnice so vedno zelo oblegane. Pa tudi pot so pomagale očistiti.

Vedno vabljeni
ZoranV23. 07. 2014
Ena luštkana panoramca s Slivnice. Spodaj pod panoramo so pa linki še do drugih mojih panoram v bližnji okolici.

Lunca20. 02. 2015
Ali je koča ta vikend odprta?
VesnaM20. 02. 2015
Kolikor js vem, ja.
lumi28. 04. 2015
je koča med tednom odprta-vsaj za en pir !?
rezist28. 04. 2015
Ne. Nema pive do vikenda ! nasmeh
Hribolazec8120. 09. 2015
Kje lahko vidim ali če dko ve kako je koča odprta sedaj septembra?
Ker se pripeljemo iz štajerske nasmeh

Hvala
Hribolazec8120. 09. 2015
Sem našel na eni spletni strani odprtost doma, če bo še kdo rabil prilepim tukaj:

Od 15. septembra do 15. maja je odprt od petka do nedelje ter ob praznikih, od 16. maja do 14. septembra pa od srede do nedelje
J.P.21. 02. 2021
Krasna tura, precej obljudena ma je dovolj prostora :-) Če želite z višjega pogledati celotno Cerkniško jezero je tole najboljša točka. Lp
bizgo9328. 02. 2021
Izredno lep pohod. Danes sem obiskal Slivnico po nekaj mesecih v krasnem vremenu (sicer je bilo kar precej ljudi ampak to je normalno na sončno nedeljo). Prva tretjina poti po gozdu je dokaj strma, nakar se razvije v ravnino (čez krasne pašnike od koder je tudi lep razgled na cerkniško polje, Javornike, Snežnik, Nanos, vsa 3 naša gorovja...). Malo pod kočo je do vrha pot zopet malo strmejša. Lepi razgledi so od koče ter na planini tik pod vrhom (nad Martinjakom). Iz samega vrha je razgled zaradi gozda malce omejen. V glavnem zelo lep izlet ter prelepi razgledi pa tudi sprehodi po prostranih pašnikih pod vrhom.
Tajka6719. 03. 2023 10:21:22
Včeraj po dolgem času izbrala to pot. Samo opomba: žiga SPP v koči ni, so ga okrog Novega leta nepridipravi odnesli. Je pa na vrhu pri oddajniku.