gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeVrh Svetih Treh Kraljev / Dom na Goropekah - Vrh Svetih Treh Kraljev

Dom na Goropekah - Vrh Svetih Treh Kraljev

Izhodišče: Dom na Goropekah (742 m)
Cilj: Vrh Svetih Treh Kraljev (884 m)
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000

Iz Škofje Loke se peljemo čez Gorenjo vas do Žirov. V Žireh nas tabla za vas Goropeke usmeri levo navzgor (če pridemo iz Logatca pa desno). Cesta nas nato pelje mimo rojstne hiše Leopolda Suhadolčana in gre kmalu za tem v gozd. Ko pride iz gozda nas pripelje v vas Goropeke, kjer nadaljujemo desno mimo cerkve. Cesta ima nekoliko naprej še eno križišče, kjer nadaljujemo po levi zgornji cesti, ki nas hitro pripelje do parkirišča pred domom na Goropekah.

S parkirišča nadaljujemo po gozdni cesti po levi strani doma. Cesta nas po nekaj deset korakih pripelje do mesta, kjer se levo odcepi markirana pot proti planinski koči na Vrhu Svetih Treh kraljev. Sprva lepa kolovozna pot nas kmalu pripelje v precej zaraščen del poti (poleti). Markirana a ponekod slabše vidna pot nas nato pripelje na asfaltirano cesto, kjer nadaljujemo levo. Cesta nas nato skozi manjši zaselek pripelje do križišča, kjer nadaljujemo levo po markirani poti. Makadamska cesta nas pripelje do naslednjega zaselka, kjer nadaljujemo med hišami. Pozor hudi psi! Pot naprej se vzpne čez travnik in gre nato ponovno v gozd. Pot naprej nas kmalu pripelje na makadamsko cesto, kjer nadaljujemo levo. Ta cesta nas nato mimo kozolca pripelje na asfaltirano cesto, kjer nadaljujemo levo navzgor. Cesta nas nato mimo kapelice pripelje do naslednjega križišča, kjer nadaljujemo desno. Sledi le še kratek vzpon mimo gasilskega doma do koče na Vrhu svetih Treh kraljev.
Pri koči se usmerimo na desno cesto, ki nas po krajšem vzponu pripelje iz gozda. Sledi le še nekaj minut hoje po vse bolj razglednem pobočju gore. Vrh na katerem stoji cerkev dosežemo brez težav v približno desetih minutah rahlega vzpona od planinske koče.

Ob poti: Koča na Vrhu Svetih Treh kraljev (823m)
Dom na Goropekah - vrh_svetih_treh_kraljev1
Dom na Goropekah - vrh_svetih_treh_kraljev20
Dom na Goropekah - vrh_svetih_treh_kraljev21
Dom na Goropekah - vrh_svetih_treh_kraljev22
Diskusija o izletu Dom na Goropekah - Vrh Svetih Treh Kraljev ()