gorovja / KaravankeBela peč / Grahovše - Bela peč

Grahovše - Bela peč (čez Boršt)

Izhodišče: Grahovše (800 m)
Cilj: Bela peč (1583 m)
Ime poti: čez Boršt
Zahtevnost smučanja: nezahtevno

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj (Tržič), nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Ljubelju. Tik pred črpalko v Bistrici pri Tržiču zapustimo glavno cesto in z vožnjo nadaljujemo desno v smeri Tržiča. V nadaljevanju se peljemo skozi Tržič v smeri Dolžanove soteske, nato pa pri koncu mesta nadaljujemo desno v smeri Loma pod Storžičem in Grahovš. Ko prispemo v Grahovše se peljemo po cesti do bližnjega kamnoloma, ob katerem je označeno parkirišče.

S parkirišča nadaljujemo po cesti ob kateri smo parkirali in že po nekaj korakih pridemo na dve križišči. V prvem križišču nadaljujemo naravnost (desno čez most je vas) v drugem pa pridemo do planinskih smerokazov. Tu se usmerimo levo na zgornjo pot z oznakami Javornik, Stegovnik in Bela peč.
Cesta se tu začne zmerno vzpenjati in nas mestoma pelje čez razgledne travnike. Cesta pa nas nato pripelje do naslednjega križišča, kjer gremo ponovno levo (desno kmetija Rekar). Cesta za tem preči privatno zemljišče, kjer je lesa in kmalu za tem pride na naslednje razpotje. Usmerimo se na levo cesto in ji sledimo do mesta, kjer se desno odcepi označena pot na planino Spodnja Konjščica.
Pot naprej gre v gozd, se strmo vzpne in nas po dobrih 20 minutah nadaljnje hoje pripelje na cesto. Ko stopimo na cesto, se v levo odcepi označena pot do razgledišča "na Boštu" (5 minut), mi pa nadaljujemo desno po cesti, ki nas po krajšem vzponu pripelje iz gozda na prostrano planino Spodnjo Konjščico, na kateri stojita dve manjši pastirski koči.
Od koče nadaljujemo po planini rahlo navzgor in pot nas ponovno pripelje v gozd. Po krajšem vzponu skozi gozd dosežemo planino Zgornja Konjščica.
Tu se pot spusti za nekaj metrov in se nato ponovno rahlo vzpne. Pot nas pripelje na razpotje, kjer gremo desno na razgledno točko Bele peči (naravnost koča na Javorniku). Do tam imamo le še tri minute lahkotne hoje.
Grahovše - Spodnja Konjščica 1:45, Spodnja Konjščica - Bela peč 45 minut.

Ob poti: Planina Spodnja Konjščica (1451m), Planina Zgornja Konjščica (1578m)
Grahovše - bela_pec1 Grahovše - bela_pec2 Grahovše - bela_pec3 Grahovše - bela_pec4 Grahovše - bela_pec5 Grahovše - bela_pec6 Grahovše - bela_pec7 Grahovše - bela_pec8 Grahovše - bela_pec9 Grahovše - bela_pec10 Grahovše - bela_pec11 Grahovše - bela_pec12 Grahovše - bela_pec13 Grahovše - bela_pec14 Grahovše - bela_pec15 Grahovše - bela_pec16 Grahovše - bela_pec17 Grahovše - bela_pec18 Grahovše - bela_pec19 Grahovše - bela_pec20 Grahovše - bela_pec21 Grahovše - bela_pec22 Grahovše - bela_pec23 Grahovše - bela_pec24 Grahovše - bela_pec25 Grahovše - bela_pec26 Grahovše - bela_pec27 Grahovše - bela_pec28 Grahovše - bela_pec29 Grahovše - bela_pec30 Grahovše - bela_pec31 Grahovše - bela_pec32
Diskusija o izletu Grahovše - Bela peč (čez Boršt)