gorovja / Krške Alpe Steinnock / Heidi Alm - Steinnock

Heidi Alm - Steinnock

Izhodišče: Heidi Alm (1872 m)
Cilj: Steinnock (2197 m)
Zahtevnost: lahka označena pot, lahka neoznačena steza
Zemljevid:

a) Skozi karavanški predor se zapeljemo v Avstrijo, nato pa z vožnjo nadaljujemo po Turski avtocesti, katero pa zapustimo že na Beljaški obvoznici ter z vožnjo nadaljujemo proti kraju Feldkirchen. Naprej se peljemo ob Osojskem jezeru / Ossiacher See do že omenjenega kraja. V Feldkichnu nadaljujemo levo v smeri prelaza Turacher Höhe ter se naprej peljemo mimo krajev Himmelberg, Gnesau, Mitterdorf do kraja Wiedweg, kjer se nam z leve priključi še cesta iz Bad Kleinkircheim-a. Od omenjenega križišča nadaljujemo proti prelazu Turacher Höhe le še nekaj 100 m, nato pa nas oznake za planino Heidialm in vas ter jezero Falkertsee usmerijo levo na vzpenjajočo cesto. Omenjeni cesti sledimo do njenega konca, kjer na enem od več parkirišč parkiramo.
b) S Štajerske ali Koroške, pa se najprej zapeljemo v Dravograd ter nato čez MP Vič v Avstrijo, kjer nato sledimo oznakam za Celovec / Klagenfurt. Naprej se peljemo po t.i. Južni avtocesti, katero zapustimo pri Celovcu (smer Feldkirchen). Naprej se peljemo po regionalni cesti, po kateri prispemo v že omenjeni kraj. V Feldkichnu nadaljujemo desno v smeri prelaza Turacher Höhe ter se naprej peljemo mimo krajev Himmelberg, Gnesau, Mitterdorf do kraja Wiedweg, kjer se nam z leve priključi še cesta iz Bad Kleinkircheim-a. Od omenjenega križišča nadaljujemo proti prelazu Turacher Höhe le še nekaj 100 m, nato pa nas oznake za planino Heidialm in vas ter jezero Falkertsee usmerijo levo na vzpenjajočo cesto. Omenjeni cesti sledimo do njenega konca, kjer na enem od več parkirišč parkiramo.

S parkirišča se sprehodimo do konca ceste, kjer stoji hotel Heidi. V bližini omenjenega hotela opazimo rumene planinske table, ki nas preko pašne ograje usmerijo na zložno travnato pobočje, po katerem se v nekaj korakih povzpnemo na označeno razpotje.
Levo navzgor vodi direktna pot na Falkert, mi pa nadaljujemo desno za oznakami Klomnock, Falkert 1h 15min. Pot nato v rahlem vzponu preči pobočja pod žičnico ter nato preči potok. V nadaljevanju pot zavije rahlo v levo in sledi vzpon po travnatem pobočju vse do škrbine Hundsfeldscharte med vrhovoma Falkert in Falkertköpfl.
Na škrbini kjer je razpotje nadaljujemo naravnost. Sprva prečimo ograjo nato pa prečimo pobočja pod vrhom Falkertköpfl proti severozahodu. S poti imamo lep razgled na bližnji Falkert, v daljavi pa se lepo vidijo tudi Julijske ter Karnijske Alpe. Ko pridemo v bližino sedla med vrhovoma Falkertköpfl in Steinnock, zapustimo označeno pot in se usmerimo na neoznačeno stezo, ki vodi ob ograji po grebenu. Kasneje prečimo ograjo in sledi še kratek vzpon do razglednega vrha.

Ob poti: Hundsfeldscharte (2150m)
Heidi Alm - steinnock1 Heidi Alm - steinnock2 Heidi Alm - steinnock3 Heidi Alm - steinnock4 Heidi Alm - steinnock5 Heidi Alm - steinnock6 Heidi Alm - steinnock7 Heidi Alm - steinnock8 Heidi Alm - steinnock9 Heidi Alm - steinnock10 Heidi Alm - steinnock11 Heidi Alm - steinnock12 Heidi Alm - steinnock13 Heidi Alm - steinnock14 Heidi Alm - steinnock15 Heidi Alm - steinnock16 Heidi Alm - steinnock17 Heidi Alm - steinnock18 Heidi Alm - steinnock19 Heidi Alm - steinnock20 Heidi Alm - steinnock21 Heidi Alm - steinnock22 Heidi Alm - steinnock23 Heidi Alm - steinnock24 Heidi Alm - steinnock25 Heidi Alm - steinnock26 Heidi Alm - steinnock27 Heidi Alm - steinnock28 Heidi Alm - steinnock29 Heidi Alm - steinnock30 Heidi Alm - steinnock31 Heidi Alm - steinnock32 Heidi Alm - steinnock33 Heidi Alm - steinnock34
Diskusija o izletu Heidi Alm - Steinnock ()