Kje se nahaja Hotunjski vrh (1107 m)?

V Julijskih Alpah

V Karavankah

V Kamniško Savinjskih Alpah

Na Pohorju

gorovja / Kamniško Savinjske AlpeStrelovec / Hotel Plesnik - Strelovec

Hotel Plesnik - Strelovec (čez Plesnikovo planino)

Izhodišče: Hotel Plesnik (760 m)
Cilj: Strelovec (1763 m)
Ime poti: čez Plesnikovo planino
Zahtevnost: delno zahtevna označena pot
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000

Najprej se zapeljemo v Logarsko dolino (vstopnina za osebni avto 7 eur (julij 2016)), nato pa se peljemo do križišča, kjer nas oznake za Hotel Plesnik usmerijo rahlo levo (rahlo desno slap Rinka). Od križišča se peljemo še nekaj 100 metrov, nato pa parkiramo na parkirišču v bližini hotela.

S parkirišča nadaljujemo po ožji asfaltni cesti, ki nas mimo drevesa Plesnikova brest v nekaj minutah pripelje do kmečke hiše Ojstrica, kjer nadaljujemo levo v smeri Plesnikove planine, Strelovca in Koče na Klemenči jami (pot preko Plesnikove planine). Malo naprej prispemo do Turistične kmetije Plesnik, nekoliko naprej pa še do konca vozne ceste pri gospodarskem poslopju, kjer nas rdeči kažipoti usmerijo desno na kolovoz, po katerem se ob lepih pogledih vzpnemo do gozda. Na bližnjem razpotju kolovozov nadaljujemo levo, nato pa sledimo markacijam, ki nas po dokaj zaraščeni poti pripeljejo do širše makadamske ceste. Po cesti hodimo do desnega ovinka, tam pa poiščemo nadaljevanje markirane poti. Markirana pot, ki se v zadnjem času precej zarašča, se nekoliko višje vrne na cesto, po cesti pa hodimo do križišča, kjer nadaljujemo desno. Nekaj 10 korakov za križiščem nas markacije povedejo levo, na krajšo lestev, za njo pa stopimo na zaraščeno pot. Višje še nekajkrat prečimo v nadaljevanju slabšo cesto, pot po kateri hodimo pa je na nekaj zaraščenih jasah oz. posekah povsem zaraščena in med grmičevjem komaj sledljiva. Višje se nam nekajkrat odpre lep razgled na vrhove nad Logarsko dolino, mi pa prečimo še nekaj kolovozov, nato pa mimo korita z vodo stopimo iz gozda na spodnji del Plesnikove planine. Ko stopimo iz gozda sledi še kratek vzpon in prispemo do Plesnikovega stanu na Plesnikovi planini.
S Plesnikove planine nadaljujemo levo v smeri Strelovca (desno Koča na Klemenči jami), kjer nas pot sprva vodi na vzhodni del planine, kjer ob vstopu v gozd opazimo stezico, ki se prečno nadaljuje skozi gozd. Ko smo v gozdu prečimo zložen kolovoz, nato pa sledi nekaj korakov dolg spust do izrazitejšega kolovoza, katerega pa tudi samo prečimo, je pa nadaljevanje steze malo težje najti. Kmalu za tem, ko zapustimo kolovoz nas nekoliko zaraščena pot povede preko manjše grape, nato pa nekaj časa preči pobočja proti severu, nato pa se pot prične obračati desno in se približevati drugi grapi. Spust v omenjeno grapo je dokaj nevaren, saj nas drsna pot vodi po nekoliko izpostavljenem pobočju kar strmo navzdol. Na drugi strani grapo zapustimo brez težav, nato pa po krajšem vzponu dosežemo naslednji kolovoz. Po kolovozu se kratek čas vzpenjamo, nato pa nas markacije usmerijo rahlo levo na markirano stezico, ki se prične približevati naslednji hudourniški grapi. Spust v omenjeno grapo je enostaven, dosežemo pa jo ravno na nekakšnem "sotočju". Pot se nadaljuje ob levi grapi, vzpon iz nje pa je nekoliko neroden, saj se steza strmo vzpne iz nje, nato pa se hitro položi in zavije levo, kjer v nekaj minutah dosežemo označeno razpotje, kjer se priključimo poti čez Rkljevo peč.
Nadaljujemo desno v smeri Strelovca po sprva zmerno strmi poti, ki pa se kmalu postavi pokonci in se nekaj minut precej strmo vzpenja. Steza se hitro položi, nato pa nas v zmernem vzponu pripelje do Icmanikovega stanu, za katerim stopimo na kolovoz. Po kolovozu ali vzporedni planinski poti se v petih minutah povzpnemo do sedla in razpotja na Icmanikovi planini, preko katerega vodi razmeroma nova gozdna cesta in s katerega se nam odpre lep razgled.
Z razpotja na planini nadaljujemo desno (levo Logarska peč 5 minut, naravnost po gozdni cesti prispemo do kmetije Knez) na neizrazit greben, po katerem nadaljujemo zložen vzpon. Sprva se vzpenjamo vzporedno z novejšo cesto, ki je desno pod nami, nato pa pot postaja vse bolj strma in se postopoma oddalji od ceste. Strma pot nas višje pripelje do slabše opaznega razpotja, ki se nahaja v pasu bujne vegetacije, mi pa nadaljujemo na levo, za spoznanje slabše uhojeno stezico, ki se vzpne greben Strelovca severovzhodno od vrha (desna pot preči pobočja proti desni in doseže greben Strelovca jugozahodno od vrha, slednja pot je tudi za kakih 15 minut daljša). Ko dosežemo greben nadaljujemo desno ter se v nekaj korakih povzpnemo na razgleden vrh.
Hotel Plesnik - Plesnikova planina 1:30, Plesnikova planina - Icmanikova planina 1:15, Icmanikova planina - Strelovec 45 minut.

Ob poti: Plesnikova planina (1319m), Icmanikova planina (1520m)
Hotel Plesnik - strelovec1 Hotel Plesnik - strelovec2 Hotel Plesnik - strelovec3 Hotel Plesnik - strelovec4 Hotel Plesnik - strelovec5 Hotel Plesnik - strelovec6 Hotel Plesnik - strelovec7 Hotel Plesnik - strelovec8 Hotel Plesnik - strelovec9 Hotel Plesnik - strelovec10 Hotel Plesnik - strelovec11 Hotel Plesnik - strelovec12 Hotel Plesnik - strelovec13 Hotel Plesnik - strelovec14 Hotel Plesnik - strelovec15 Hotel Plesnik - strelovec16 Hotel Plesnik - strelovec17 Hotel Plesnik - strelovec18 Hotel Plesnik - strelovec19 Hotel Plesnik - strelovec20 Hotel Plesnik - strelovec21 Hotel Plesnik - strelovec22 Hotel Plesnik - strelovec23 Hotel Plesnik - strelovec24 Hotel Plesnik - strelovec25 Hotel Plesnik - strelovec26 Hotel Plesnik - strelovec27 Hotel Plesnik - strelovec28 Hotel Plesnik - strelovec29 Hotel Plesnik - strelovec30 Hotel Plesnik - strelovec31 Hotel Plesnik - strelovec32 Hotel Plesnik - strelovec33 Hotel Plesnik - strelovec34 Hotel Plesnik - strelovec35 Hotel Plesnik - strelovec36 Hotel Plesnik - strelovec37 Hotel Plesnik - strelovec38 Hotel Plesnik - strelovec39 Hotel Plesnik - strelovec40 Hotel Plesnik - strelovec41 Hotel Plesnik - strelovec42 Hotel Plesnik - strelovec43 Hotel Plesnik - strelovec44 Hotel Plesnik - strelovec45 Hotel Plesnik - strelovec46 Hotel Plesnik - strelovec47 Hotel Plesnik - strelovec48 Hotel Plesnik - strelovec49 Hotel Plesnik - strelovec50 Hotel Plesnik - strelovec51 Hotel Plesnik - strelovec52 Hotel Plesnik - strelovec53 Hotel Plesnik - strelovec54 Hotel Plesnik - strelovec55 Hotel Plesnik - strelovec56 Hotel Plesnik - strelovec57 Hotel Plesnik - strelovec58 Hotel Plesnik - strelovec59 Hotel Plesnik - strelovec60 Hotel Plesnik - strelovec61 Hotel Plesnik - strelovec62 Hotel Plesnik - strelovec63 Hotel Plesnik - strelovec64 Hotel Plesnik - strelovec65 Hotel Plesnik - strelovec66 Hotel Plesnik - strelovec67 Hotel Plesnik - strelovec68 Hotel Plesnik - strelovec69 Hotel Plesnik - strelovec70 Hotel Plesnik - strelovec71 Hotel Plesnik - strelovec72 Hotel Plesnik - strelovec73 Hotel Plesnik - strelovec74 Hotel Plesnik - strelovec75 Hotel Plesnik - strelovec76 Hotel Plesnik - strelovec77
Diskusija o izletu Hotel Plesnik - Strelovec (čez Plesnikovo planino)
michael66
21.7.2017
Do plesnikove pl.se pride po cesti,steza je kar vorng zaraščena.Od pl.naprej pa sem našel samo eno markacijo in skoraj nevidno stezo ,ki se izgubi ko pride na cesto.Cesta oz.dva kraka cest pa se konča v neprehoden teren.Po kaki uri iskanju steze in smeri po gozdu od pl.naprej sva obupala in se (prvič do sedaj ne da bi pršla do vrha)vrnila nazaj v Logarsko.Ta steza se ne more več imenovati markirana.mrk pogled