gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaPožgani hrib / Kočevje - Požgani hrib

Kočevje - Požgani hrib (Kalanova pot)

Izhodišče: Kočevje (464 m)
Cilj: Požgani hrib (1009 m)
Ime poti: Kalanova pot
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Zemljevid:
Priporočena oprema (zima): dereze

Najprej se zapeljemo v Kočevje, nato pa poiščemo Podgorsko ulico (le ta se z glavne ceste odcepi v desno - smer vožnje proti Delnicam). Na koncu omenjene ulice bomo opazili planinske table in ob njih lepo urejeno parkirišče.

S parkirišča se sprehodimo do dobro označenega razpotja, nato pa nadaljujemo desno v smeri Kalanove poti (levo Grajska pot). Markirana pot, ki sprva poteka po cesti, kmalu le to zapusti in se nadaljuje levo skozi gozd. Naprej se vzpenjamo po poti na kateri se strmina stopnjuje, le ta pa nekajkrat preči gozdno cesto. Višje strmina popusti in pot se priključi gozdni cesti po kateri nadaljujemo vzpon. Cesta se že kmalu začne spuščati in nas v nekaj korakih pripelje do označenega razpotja, kjer nadaljujemo naravnost v smeri koče pri Jelenovem studencu (levo Mestni vrh, desno Ledenik).
Od razpotja do koče imamo le še nekaj minut lahkotne hoje.
Od koče nadaljujemo v smeri Kočevske Reke in ledene jame po kolovozu, ki nas v nekaj korakih vzpona pripelje do makadamske ceste. Omenjeno cesto le prečimo, saj nas oznake za Ledeno jamo usmerijo na peš pot, ki se nadaljuje vzporedno s cesto. Po nekaj minutah hoje skozi gozd se vrnemo na makadamsko cesto, kateri sledimo v desno, a le do naslednjega razpotja.
Nadaljujemo levo v smeri Požganega hriba (desno Ledena jama) po kolovozu, ki se nadaljuje z nekaj krajšimi vzponi in spusti. Čez čas opazimo smerno tablo, ki nas usmeri levo na peš pot, po kateri se v nekaj minutah nadaljnje hoje povzpnemo na Požgani hrib.

Ob poti: Koča pri Jelenovem studencu (850m)
Kočevje - pozgani_hrib1
Kočevje - pozgani_hrib27
Kočevje - pozgani_hrib28
Kočevje - pozgani_hrib29
Diskusija o izletu Kočevje - Požgani hrib (Kalanova pot)