Kozje - Debeli vrh (Bohor) (čez Vetrnik)

Izhodišče: Kozje (276 m)
Cilj: Debeli vrh (Bohor) (921 m)
Ime poti: čez Vetrnik
Zemljevid: Posavsko hribovje Boč - Bohor 1:50.000
Avtor: bruny

a) Izvoz Dramlje na avtocesti in preko Šentjurja in Lesičnega v Kozje.
b) Iz smeri Podčetrtek desno v naselju Prelasko preko Buč v Kozje.
c) Iz smeri Bistrica ob Sotli levo v naselju Prelasko preko Buč v Kozje.
d) Iz smeri Brestanice, Senovega in Podsrede v Kozje.
Kozje je osrednje naselje Kozjanskega in relativno ugodno dostopno iz več smer

Po kratkem ogledu naselja Kozje se napotite iz centra v smeri Bistriškega grabna po asfaltni cesti do odcepa levo za Vetrnik. V delu do odcepa za Vetrnik je pot tudi Marijina romarska pot in označena z oznakami te poti. Pot višje za Vetrnik je dobro utrjena gozdna cesta, ki se dokaj strmo vije višje in je lahko sledljiva. Ko dosežete asfalt, ki vodi nekje po vršnem grebenu, zavijete desno in stopite tudi na Zasavsko planinsko pot, ki je dodatno označena ob markacijah s ,,Z,,. Sledite oznakam in pod manj znanimi vrhovi Raskože, Pokojni vrh, Zajčja gorca in Vrh preidete na gozdno cesto. V naselju Jelše se z leve priključi v bližini spomenika NOB planinska pot iz Senovega preko Reštanja. Nadaljujete strmo v breg po gozdni cesti ob edini domačiji na tem delu poti in kmalu za odcepom za Oslico dosežete 808 metrov visoki Brest.
Z Bresta nadaljujete nekaj sto metrov naprej v smeri Koče na Bohorju in na prvem odcepu zavijete desno navzgor po ožji označeni z markacijami gozdni poti in dosežete Debeli vrh na Bohorju.

Ob poti: Raskože (Bohor) (650m), Pokojni vrh ( Bohor) (711m), Zajčja gorca (Bohor) (676m), Vrh (Bohor) (782m), Oslica (Bohor) (860m), Brest (Bohor) (808m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Koča na Bohorju (20 min), Veliki Javornik (Bohor) (55 min)
Kozje - debeli_vrh_bohor1
Kozje - debeli_vrh_bohor20
Kozje - debeli_vrh_bohor21
Kozje - debeli_vrh_bohor22
Diskusija o izletu Kozje - Debeli vrh (Bohor) (čez Vetrnik)