gorovja / Kamniško Savinjske AlpeMali Grintovec / Mače - Mali Grintovec

Mače - Mali Grintovec (po dolini Suhe)

Izhodišče: Mače (600 m)
Cilj: Mali Grintovec (1813 m)
Ime poti: po dolini Suhe
Zahtevnost: lahko brezpotje

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Kranj - vzhod in cesti naprej sledimo v smeri Jezerskega, a le do vasi Tupaliče. Tu pa nas oznaka za Preddvor usmeri levo, cesti pa nato sledimo v smeri sosednje vasi Mače. Skozi vas Mače pa se držimo planinskih oznak za Kališče. Kmalu za vasjo bomo opazili označeno parkirišče, kjer parkiramo (nadaljnja vožnja je prepovedana).

S parkirišča nadaljujemo v smeri Kališča in pot nadaljujemo po za javni promet zaprti gozdni cesti. Cesta, ki se razmeroma strmo vzpenja, pa nas po dobrih 20 minut hoje pripelje do označenega razpotja, kjer se v levo odcepi običajna pot na Kališče, mi pa nadaljujemo desno ter pot nadaljujemo po vse slabši gozdni cesti. Le malo višje pridemo do spodnje postaje tovorne žičnice, ki pelje na Kališče, cesta pa se za tem postopoma spremeni v širok kolovoz.
Markiranemu kolovozu sledimo še nekaj časa, nato pa, ko se ta razcepi na dva dela, nadaljujemo po levem širšem nemarkiranem kolovozu (ob razpotju se nahaja možic). Vzpon nadaljujemo po omenjenem kolovozu, ki se strmo vzpenja po pasu neporaščenega pobočja. Višje se kolovoz konča, mi pa nadaljujemo po lepo sledljivi, a precej strmi poti, ki višje preide v strnjen gozd. Sledi še približno 20 minut vzpona in priključimo se markirani poti, kateri sledimo v levo.
Markirani poti sledimo le nekaj 10 m, nato pa tik preden markirana pot zavije ostro v levo, le to zapustimo in vzpon nadaljujemo naravnost po komaj vidni stezici. Steza se v gozdu hitro izgubi, mi pa nadaljujemo v isti smeri. Pot nas nato iz gozda hitro pripelje na z rušjem porasel grušč, po in ob katerem se vzpenjamo proti Mačenskem sedlu. Čeprav je "poti" na nekaj mestih težje slediti, pa z orientacijo ni večjih težav, saj ves čas nadaljujemo v isti smeri (torej proti sedlu med Bašeljskim vrhom in Malim Grintovcem). Višje se moramo prebiti skozi kratek pas rušja, vendar pa prehod ni posebej zahteven, saj je skozi omenjeni del lepo vidna, sicer povsem zaraščena stezica. Naprej nas pot pripelje iz rušja in po nekaj korakih nadaljnje hoje prispemo na Mačensko sedlo, kjer ponovno stopimo na markirano pot.
Poti sledimo v desno, le ta pa se prične razmeroma strmo vzpenjati po zahodnem pobočju Malega Grintovca. Po približno pol ure hoje od Mačenskega sedla pridemo na označeno razpotja, kjer se nam z desne priključi pot z Dolge njive. Nadaljujemo levo ter po nekaj 10 korakih nadaljnje hoje prispemo na vrh Malega Grintovca.

Ob poti: Mačensko sedlo (1615m)
Mače - mali_grintovec1 Mače - mali_grintovec2 Mače - mali_grintovec3 Mače - mali_grintovec4 Mače - mali_grintovec5 Mače - mali_grintovec6 Mače - mali_grintovec7 Mače - mali_grintovec8 Mače - mali_grintovec9 Mače - mali_grintovec10 Mače - mali_grintovec11 Mače - mali_grintovec12 Mače - mali_grintovec13 Mače - mali_grintovec14 Mače - mali_grintovec15 Mače - mali_grintovec16 Mače - mali_grintovec17 Mače - mali_grintovec18 Mače - mali_grintovec19 Mače - mali_grintovec20 Mače - mali_grintovec21 Mače - mali_grintovec22 Mače - mali_grintovec23 Mače - mali_grintovec24 Mače - mali_grintovec25 Mače - mali_grintovec26 Mače - mali_grintovec27 Mače - mali_grintovec28 Mače - mali_grintovec29 Mače - mali_grintovec30 Mače - mali_grintovec31 Mače - mali_grintovec32 Mače - mali_grintovec33 Mače - mali_grintovec34 Mače - mali_grintovec35 Mače - mali_grintovec36 Mače - mali_grintovec37 Mače - mali_grintovec38 Mače - mali_grintovec39 Mače - mali_grintovec40 Mače - mali_grintovec41 Mače - mali_grintovec42 Mače - mali_grintovec43 Mače - mali_grintovec44 Mače - mali_grintovec45 Mače - mali_grintovec46 Mače - mali_grintovec47 Mače - mali_grintovec48 Mače - mali_grintovec49 Mače - mali_grintovec50 Mače - mali_grintovec51 Mače - mali_grintovec52 Mače - mali_grintovec53 Mače - mali_grintovec54 Mače - mali_grintovec55
Diskusija o izletu Mače - Mali Grintovec (po dolini Suhe)