gorovja / Kamniško Savinjske AlpeKranjska reber / Mačkin Kot (Enci) - Kranjska reber

Mačkin Kot (Enci) - Kranjska reber

Izhodišče: Mačkin Kot (Enci) (815 m)
Cilj: Kranjska reber (1435 m)
Zahtevnost: lahka neoznačena steza, lahka označena pot
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000

a) Najprej se zapeljemo v Gornji grad, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri prelaza Črnivec in Kamnika. Ko prispemo do naselja Šmiklavž, pa nasproti znamenja (križa) nadaljujemo desno v smeri poti čez Mačkin Kot, podjetja Mizarske in tesarske storitve Belaj Janez s.p. in Šmiklavža 16-26, 28-34. V nadaljevanju se peljemo mimo posameznih hiš, nato pa za tem, ko prečimo potok Mačkovec, se cesta prične strmeje vzpenjati, mi pa se po njej peljemo do domačije Enci, v bližini katere parkiramo na primernem mestu. Ob izhodišču ni urejenih parkirnih mest.
b) Zapeljemo se v Kamnik, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti prelazu Črnivec in dalje Gornjemu Gradu. Ko se spustimo do naselja Šmiklavž, pa nekaj 100 metrov naprej od oznake ceste 5 km, zavijemo levo v smeri poti čez Mačkin Kot, podjetja Mizarske in tesarske storitve Belaj Janez s.p. in Šmiklavža 16-26, 28-34. V nadaljevanju se peljemo mimo posameznih hiš, nato pa za tem, ko prečimo potok Mačkovec, se cesta prične strmeje vzpenjati, mi pa se po njej peljemo do domačije Enci, v bližini katere parkiramo na primernem mestu. Ob izhodišču ni urejenih parkirnih mest.

S križišča ob domačiji Enci nadaljujemo levo ter se sprehodimo čez dvorišče bližnje domačije. Za hišami nadaljujemo še čez pašnik, nato pa cesta preide v gozd, kjer zavije desno, v nadaljevanju pa se zmerno vzpenja. Višje sledi še nekaj serpentin, na razpotjih pa sledimo cesti, ne kolovozom, ki se odcepijo s ceste. Višje cesta doseže neizrazit gozdni hrbet, kjer zavije nekoliko v desno, sredi ovinka pa se v desno odcepi širši kolovoz, po katerem lahko nadaljujemo proti Lepenatki, mi pa po cesti nadaljujemo vse dokler ne dosežemo glavnega grebena med Kranjsko rebrijo in Lepenatko (sedlo Kunšperk).
Takoj, ko dosežemo greben nadaljujemo levo na markirano pešpot (desno Lepenatka), ki se najprej zmerno, nato pa strmo vzpenja po gozdnatem grebenu. Med vzponom nas pot vodi preko kratkega skoka, nato pa se postopoma položi in nas višje pripelje do gozdne ceste.
Ko dosežemo cesto, se nam ob pogledu na desno odpre pogled na dvatisočake Kamniško Savinjskih Alp, mi pa nadaljujemo po cesti, ki po levi strani obide Kašni vrh, ko pa po nekaj minutah prečnega vzpona dosežemo cesto, ki vodi od prelaza Črnivec proti prelazu Volovljek, pa nekaj korakov nadaljujemo v desno, nato pa na naslednjem križišču levo navzgor proti Kašni planini.
Pot naprej preči pašno ograjo, nato pa vzpon nadaljujemo po cesti ali pa po markirani bližnjici. Kjerkoli že nadaljujemo bomo po dobrih 5 minutah prišli do koče na Kašni planini.
Od koče nadaljujemo po dobro uhojeni poti, ki nas v zmernem vzponu in ob lepih pogledih, v približno 20 minutah nadaljnje hoje pripelje na vrh Kranjske rebri.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2016 (julij).

Ob poti: Sedlo Kunšperk (1119m), Na Kalu (1242m), Kašna planina (1317m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Bivak na Kalu, Kašna planina, Lepenatka, Veliki Rogatec (Veliki Rogac)
Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber1 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber2 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber3 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber4 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber5 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber6 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber7 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber8 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber9 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber10 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber11 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber12 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber13 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber14 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber15 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber16 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber17 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber18 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber19 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber20 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber21 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber22 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber23 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber24 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber25 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber26 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber27 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber28 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber29 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber30 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber31 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber32 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber33 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber34 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber35 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber36 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber37 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber38 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber39 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber40 Mačkin Kot (Enci) - kranjska_reber41
Diskusija o izletu Mačkin Kot (Enci) - Kranjska reber ()