gorovja / Kamniško Savinjske AlpeSkubrov vrh / Makekova Kočna - Skubrov vrh

Makekova Kočna - Skubrov vrh

Izhodišče: Makekova Kočna (900 m)
Cilj: Skubrov vrh (1276 m)
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Kranj - vzhod in cesti naprej sledimo v smeri Jezerskega. Na Jezerskem pa pri avtobusni postaji zavijemo desno v dolino Makekove Kočne (smer slap Čedca, Veliki vrh in Češka koča). Cesta nato preko mostu preči Jezernico, mi pa le nekaj metrov naprej v križišču pri kapelici zavijemo levo proti bližnjemu športnemu igrišču ob katerem parkiramo.

S parkirišča ob športnem igrišču nadaljujemo po makadamski cesti, ki se skoraj neopazno vzpenja vzporedno s potokom Jezernica. Po nekaj minutah lahkotne hoje, pa bomo prišli do manjšega razpotja, kjer se ostro v desno odcepi vzpenjajoč nemarkiran kolovoz (ob razpotju običajno stoji manjši možic), po katerem nadaljujemo vzpon. Kolovoz takoj preide v gozd in nas pripelje na razpotje, kjer se razcepi na dva dela. Nadaljujemo po levem kolovozu, ob katerem kmalu opazimo opozorilo, ki nas obvešča, da je pot naprej nevarna (od tod naprej se v času gozdarskih del odsvetuje vzpon).
Vzpon nadaljujemo po razmeroma strmem kolovozu, s katerega se nam sprva še odpre nekaj razgleda na Virnikov Grintovec, nato pa preide v strnjen gozd. Višje prečimo dva hudournika z desne proti levi, pot pa za drugim hudournikom postopoma zavije nekoliko v desno, oz. se nekaj časa vzpenja ob njem. Ko nato kolovoz zavije še nekoliko bolj v desno pa prečimo hudournik z leve proti desni. Tukaj pa postanemo pozorni, saj se približno 50 m višje v levo odcepi neoznačena stezica, katere začetek je zaradi novega kolovoza težje opazen. S kolovoza se vzpnemo na manjšo poseko, tam pa že najdemo začetek gozdne poti. Pot naprej zavije v levo, nato pa se prečno vzpne čez razmeroma strmo, najprej gozdnato nato pa še plazovito pobočje. Višje se pobočje položi, pot pa se nadaljujemo po manjši dolinici kar naravnost navzgor. V spodnjem delu dolinice se nam odpre nekaj razgleda na Storžič in okoliške vrhove, nato pa pot preide v strnjen gozd, skozi katerega se strmo vzpenja vse do prihoda na greben Turnov.
Tu nadaljujemo desno (levo Turni 1 minuta) in pot nas hitro pripelje na manjšo škrbino med Turni in Skubrovim vrhom. Za škrbino se pot zmerno vzpne in nas po krajšem vzponu pripelje na greben južno od Skubrovega vrha. Tu zapustimo sledljivo stezico in se po lažjem brezpotju v 2 minutah nadaljnje hoje povzpnemo na z gozdom poraščen vrh.

Težavnost:

V času gozdarskih del je v spodnjem delu poti velika nevarnost padajočega kamenja.

Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Makekova Kočna - skubrov_vrh1 Makekova Kočna - skubrov_vrh2 Makekova Kočna - skubrov_vrh3 Makekova Kočna - skubrov_vrh4 Makekova Kočna - skubrov_vrh5 Makekova Kočna - skubrov_vrh6 Makekova Kočna - skubrov_vrh7 Makekova Kočna - skubrov_vrh8 Makekova Kočna - skubrov_vrh9 Makekova Kočna - skubrov_vrh10 Makekova Kočna - skubrov_vrh11 Makekova Kočna - skubrov_vrh12 Makekova Kočna - skubrov_vrh13 Makekova Kočna - skubrov_vrh14 Makekova Kočna - skubrov_vrh15 Makekova Kočna - skubrov_vrh16 Makekova Kočna - skubrov_vrh17 Makekova Kočna - skubrov_vrh18 Makekova Kočna - skubrov_vrh19 Makekova Kočna - skubrov_vrh20 Makekova Kočna - skubrov_vrh21 Makekova Kočna - skubrov_vrh22 Makekova Kočna - skubrov_vrh23 Makekova Kočna - skubrov_vrh24 Makekova Kočna - skubrov_vrh25 Makekova Kočna - skubrov_vrh26 Makekova Kočna - skubrov_vrh27 Makekova Kočna - skubrov_vrh28 Makekova Kočna - skubrov_vrh29 Makekova Kočna - skubrov_vrh30 Makekova Kočna - skubrov_vrh31
Diskusija o izletu Makekova Kočna - Skubrov vrh ()