Maribor - Samotni bor

Izhodišče: Maribor (275 m)
Cilj: Samotni bor (426 m)
Zemljevid: Pohorje 1:50.000
Avtor: bruny

Start poti je lahko praktično v centru mesta na začetku mestnega parka ob tabli za pot čez Kozjak ali pa kjerkoli v parku do Treh ribnikov.
Z avtomobilom, izvoz Melje na hitri cesti skozi Maribor in v nadaljevanju ob železniški postaji, v prvem križišču brez semaforjev v levo po Tomšičevi ulici, tudi znan drevored v smeri Ribniško selo in nekje ob parku parkiramo prevozno sredstvo.

Na začetku mestnega parka, ob tabli ,,Pot čez Kozjak,, oziroma ob Treh ribnikih je konkretni start poti. Enostavno sledimo planinski poti praktično iz samega urbanega Maribora skozi Ribniško selo. Na polovici Terčeve ulice se pot čez Kozjak usmeri desno, medtem ko mi nadaljujemo naravnost do konca zgoraj imenovane ulice v kateri se nahajajo v glavnem vrstne hiše. V križišču zavijemo levo na Sprehajalno pot, desno ob poti so takoj prostori KS Trije ribniki in objekt zaprte trgovine z živili. Nadaljujemo v lahkotnem vzponu navzgor med hišami in vikendi, asfalt preide v dobro utrjen makadam in nekje vrh s kapelico Sv. Rozalije je v glavnem vseskozi v vidnem polju. Pred kapelico, kjer je lepo razgledišče, zavijemo levo in ob njej nadaljujemo skozi gozd višje po prijetni poti do najvišje točke,...Samotni bor, cilj poti. Vrh je neoznačen, razgledov ne omogoča.

Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Maribor - samotni_bor1
Maribor - samotni_bor23
Maribor - samotni_bor24
Maribor - samotni_bor25
Diskusija o izletu Maribor - Samotni bor ()
martin4
9.4.2014
Pozdrav,
ni več Ribniško selo, ampak Ribniško naselje!
m4
bruny
10.4.2014
Od kdaj!? Iskalniki namreč Ribniško naselje (še) ne prepoznajo, verjetno povsem novo...Lp
planika77
5.9.2015
Lepo, hvala za opis, tega nisem poznala, bom šla pogledati še ta hribček! nasmeh
bruny
Hvala...Ta opis je moj skromen prispevek/poklon štajerski metropoli - Mariboru...Priporočam še tri nadaljevanja dalje v svet Kozjaka/Kobanskega...Sv. Urban, Sv. Križ/Gaj nad Mariborom in Petnikov vrh. Morda še kakšen opis v prihodnosti dodam, trenutno je pa mežikanjeto,to. Lp