Kje se nahaja Kozji vrh (1628 m)?

V Sloveniji

V Avstriji

Na meji med Slovenijo in Avstrijo

gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaReška planina / Marija Reka (Strgar) - Reška planina

Marija Reka (Strgar) - Reška planina

Izhodišče: Marija Reka (Strgar) (350 m)
Cilj: Reška planina (925 m)
Zemljevid: Posavsko hribovje - zahodni del 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin
Avtor: MaticP

Z avtoceste Ljubljana - Celje se usmerimo na izvoz Šentrupert (iz Ljubljane) ali Šempeter (iz Celja) in vožnjo nadaljujemo v smeri Prebolda in Trbovelj. Za Preboldom nas cesta pripelje v vas Marija Reka, kjer vožnjo nadaljujemo ob potoku naprej. Ko na desni strani ceste, opazimo planinske smerne table, parkiramo na parkirišču ob cesti (parkirišče se nahaja 10 m pred začetkom poti oz. skoraj nasproti parkirišča!

S parkirišča se najprej sprehodimo, čez glavno cesto do začetka peš poti kolovoza, nato pa se povzpnemo na pot, ki gre v gozd (mimo bivšega kamnoloma na levi strani). Nato pot malo naprej od kamnoloma, zavije v levo in se strmo vzpne navzgor na slabo shojeno, a markirano stezico, ki je v mokrem zelo drseča!. Še naprej slaba in zaraščena pot, pa nas nekoliko višje pripelje do smerokaza (Prebold naravnost, ter Golava in Mrzlica nazaj), kjer mi zavijemo levo po markirani poti čez manjši greben, za grebenom se pot začne zopet strmo vzpenjati po slabo shojeni markirani poti, ki nas pripelje na travnik, kjer pot nadaljujemo čez travnik, kjer pridemo do hiše in kozolca, na katerem je žig za Gradišče!
Pot nadaljujemo po makadamski cesti do kapelice, kje se pridružimo poti iz Prebolda, kjer se iz asfaltne ceste navzgor odcepi peš pot, ki se hitro spremeni v kolovoz. Tej poti, ki se sprva rahlo spušča, nato pa rahlo vzpenja sledimo vse do Doma pod Reško planino.
Od doma nadaljujemo po markirani poti, ki nas po krajšem vzponu pripelje do cerkve svete Marije. Tu nadaljujemo naprej, po levi strani cerkve in po nekaj korakih opazimo markirano peš pot, ki se odcepi s ceste (naravnost, smer razgledna točka). Naprej se zmerno vzpenjamo po kolovozu, ki se po 15 minutah konča. Markirana, a slabo nadelana pot, se nato strmo vzpne. Strma pot je v mokrem in snegu nevarna za zdrs. Po dobrih 20 minutah strmega vzpona, pa strmina popusti in pot nas pripelje na greben, kjer nadaljujemo desno. Po nadaljnjih nekaj korakih pa pridemo do razgledne točke, ki je tudi cilj naše ture.

Ob poti: Dom pod Reško planino (664m)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim ciljem
Marija Reka (Strgar) - reska_planina1 Marija Reka (Strgar) - reska_planina2 Marija Reka (Strgar) - reska_planina3 Marija Reka (Strgar) - reska_planina4 Marija Reka (Strgar) - reska_planina5 Marija Reka (Strgar) - reska_planina6 Marija Reka (Strgar) - reska_planina7 Marija Reka (Strgar) - reska_planina8 Marija Reka (Strgar) - reska_planina9 Marija Reka (Strgar) - reska_planina10 Marija Reka (Strgar) - reska_planina11 Marija Reka (Strgar) - reska_planina12 Marija Reka (Strgar) - reska_planina13 Marija Reka (Strgar) - reska_planina14 Marija Reka (Strgar) - reska_planina15 Marija Reka (Strgar) - reska_planina16 Marija Reka (Strgar) - reska_planina17 Marija Reka (Strgar) - reska_planina18 Marija Reka (Strgar) - reska_planina19 Marija Reka (Strgar) - reska_planina20 Marija Reka (Strgar) - reska_planina21 Marija Reka (Strgar) - reska_planina22 Marija Reka (Strgar) - reska_planina23 Marija Reka (Strgar) - reska_planina24 Marija Reka (Strgar) - reska_planina25
Diskusija o izletu Marija Reka (Strgar) - Reška planina ()
Hribolazec81
29.4.2018
Tale pot je zelo slabo označena tako od izhodišča kot po poti