Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

gorovja / Julijske AlpeDom v Tamarju / NC Planica - Dom v Tamarju

NC Planica - Dom v Tamarju (po pešpoti)

Izhodišče: NC Planica (931 m)
Cilj: Dom v Tamarju (1108 m)
Ime poti: po pešpoti
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Kranjska Gora 1:30.000

a) Najprej se zapeljemo v Kranjsko Goro, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Ratečam. Ko prispemo do krožišča v bližini Rateč, zapeljemo na izvoz v smeri Planice. Sledi še nekaj vzpona in prispemo do velikega parkirišča ob Nordijskem centru Planica, kjer parkiramo na plačljivem parkirišču. Cena za osebna vozila je 2,5 eur / dan (marec 2019).
b) Preko MP Rateče se zapeljemo v Slovenijo, nato pa gremo že kmalu desno proti Planici. Sledi še nekaj vzpona in prispemo do velikega parkirišča ob Nordijskem centru Planica, kjer parkiramo na plačljivem parkirišču. Cena za osebna vozila je 2,5 eur / dan (marec 2019).

Iz Planice nadaljujemo po makadamski cesti proti Domu v Tamarju, preden cesta preide v gozd pa se razcepi na dva dela. Nadaljujemo po rahlo desni cesti v smeri pešpoti proti Tamarju (rahlo levo vozna cesta, ki pa je zaprta za javni promet).
Pot naprej nas vodi po cesti, ki mimo še zadnjega parkirišča NC Planica preide v gozd in katera je v zimskem času preurejena v tekaško progo. Sledi vzpon po zložni cesti, ki večinoma poteka skozi gozd, ko pa pot zapusti gozd, so ob poti kukala z napisi kaj se vidi. Višje se gozd večkrat razredči oz. ga za nekaj časa zapustimo, tako da se nam odpirajo lepi pogledi na gore, ki se dvigajo nad Planico in Tamarjem. Ko se že precej približamo Domu v Tamarju se nam odpre še čudovit pogled na Jalovec, pot pa se razcepi.
Nadaljujemo rahlo levo (rahlo desno izvir Nadiže) ter se kako minuto naprej priključimo na vozno cesto, po njej pa mimo kapelice prispemo do planinskega doma.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2019 (marec).

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Mala Mojstrovka
NC Planica - dom_v_tamarju29
NC Planica - dom_v_tamarju30
NC Planica - dom_v_tamarju31
Diskusija o izletu NC Planica - Dom v Tamarju (po pešpoti)