gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeSveti Gregor na Slemenih / Ortnek - Sveti Gregor na Slemenih

Ortnek - Sveti Gregor na Slemenih

Izhodišče: Ortnek (540 m)
Cilj: Sveti Gregor na Slemenih (737 m)
Zemljevid:

a) Iz Ljubljane se peljemo proti Kočevju, a le do kraja Ortnek. Tu pri koncu naselja zavijemo desno, prečimo železniško progo in parkiramo ob stari bencinski črpalki.
b) Iz Kočevja se peljemo proti Ljubljani, a le do kraja Ortnek, kjer zavijemo levo, prečimo železniško progo in nato parkiramo pri stari bencinski črpalki.

S parkirišča pri opuščeni bencinski črpalki nadaljujemo po lokalni cesti proti jugu. Že po nekaj metrih prečimo stranski tir železniške proge, za katerim gremo desno na vzpenjajočo cesto, le ta pa se vzpne mimo stanovanjske hiše. Nad hišo gre cesta v gozd, mi pa ob njej opazimo prve markacije in obvestilo, da vstopamo v območje medveda. Po nekaj minutah vzpona prispemo na manjše križišče, kjer nadaljujemo po desni cesti, le ta pa nas višje pripelje do označenega razpotja.
Na razpotju se v levo odcepi pot h gradu Ortnek, mi pa nadaljujemo rahlo desno ter pot še naprej nadaljujemo po makadamski cesti. V nadaljevanju se gozd postopoma razredči, cesta pa nas pripelje do vasi Hudi Konec. Sledi nekaj spusta in v nadaljevanju asfaltna cesta nas hitro pripelje do sosednjega naselja Hojče. Sledi nekaj manjših križišč, kjer nadaljujemo naravnost oz. v smeri proti Svetemu Gregorju. Ko že prispemo do kraja Sveti Gregor, pa nas pot najprej vodi mimo spomenika NOB, za katerim pa že hitro prispemo do gasilskega doma in cerkve sv. Gregorja Velikega.

Ob poti: Graben (742m), Hojče (706m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Ortnek - sveti_gregor_na_slemenih1
Ortnek - sveti_gregor_na_slemenih26
Ortnek - sveti_gregor_na_slemenih27
Ortnek - sveti_gregor_na_slemenih28
Diskusija o izletu Ortnek - Sveti Gregor na Slemenih ()